Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تکرار ادرار
مدتی بود دختر سه ساله من پاهاشو باز می کرد و خودش رو روی زمین می مالید متوجه شدیم که زمانی که ادرار داره این کارو انجام می ده اخیرا این عمل زیاد تکرار می شه و هر بار به دستشویی می بریمش مقدار کمی ادرار یا مدفوع می کنه این عمل به خصوص شب ها حدودا هر نیم ساعت تکرار می شه تب و علامت خاص دیگه ای نداره تلاش ما هم معمولا اینه که با تشویق بره دستشویی به طوری که استرسی بهش وارد نشه آیا مشکل خاصی وجود داره؟ سپاس
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
دخترم ۶ سالشه گلوش عفونت کرده،از داروخونه آزیترومایسین ۲۰۰ گرفتم نمیدونم دوزش رو چجوری بدم متناسب با سن
- سرماخوردگی پسر ۳ ساله
با سلام آقای دکتر پسرم ۳ ساله وزن ۱۶ سرما میخوره ی هفته خوب میشه دوباره شروع میشه ۱۰ روز پیش دکتر دو تا شربت کواموکسی کلاو ۶۴۳ و دو تا شربت مترونیدازول و ۴ تا امپول بتا ۲/۳ و شربت زادتین و سیتریزین و اسپری سالبوتامول و کاتوسین پلاس داد بهش کامل خوب شد اصلا سرفه نداشت الان بعد ۱۰ روز دوباره سرفه های خلط دار شدیدش شروع شده اسپری کاتوسین پلاس رو با زادتین و سیتریزین همچنان میدم میشه لطفا بگید چخ دارویی بدم دوباره شربت کواموکسی کلاو بدم ؟چی بدم کاملا خوب بشه خیلی ممنونم از راهنماییتون
- سرفه
سلام اقای دکتر دوروز پیش پسرم چهارو نیم ساله هم ابریزش داشت الان سرفه داره پلارزین داده بودم بهش الان سیموسپان بدم یا برم هگزین و هانی تیم؟
- استفاده از شربت تئوفیلین جیبرای کودک چهار ساله
- خشکی پوست
سلام آقای دکتر. خسته نباشین دخترم 5 سالشه. مدتیه پوست کنار لبش و زیر چشمش حالت پوست پوست شده. ممنون میشم راهنماییم کنین که چه پماد یا دارویی استفاده کنم براش تا خوب بشه. با تشکر
- آمپول نوروبیون ۳ میل
پسر ۱۱ ساله سرما خورده بود دکتر عمومی برایش آمپول نوروبیون ۳ داد. آیا این آمپول برای این سن مجاز است؟
- سن استخوانی
سلام خسته نباشید من پسرم ۲ سال و ۸ ماهشه براش عکس از کف دست چپ نوشتن برای تعیین سن استخوانی در نتیجه عکس نوشته سن استخوانی معادل ۲ سال هست الان پسر من از لحاظ سن استخوانی مشکل داد یا نه؟
- هیدروکسی زین و سر درد سر درد
سلام دخترم ۵.۵ سالشه یک ساله شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه دو روز در میان ۵ میل .به خاطر دونه های صورتی روی بدنش که خارش داشتن الان سر درد و سر گیجه داره و دکتر اطفال گفت هیدروکسی زین رو قطع کن و دیفن هیدرامین بده در حالیکه دکتر آلرژی گفت هیچ وقت ناگهانی شربت هیدروکسی زین رو قطع نکن چون علائمش شدید تر بر میگرده . اگه بخوام صبر کنم تا چند روز دیگه که دکتر آلرژی بیاد که زمان مصرف هیدروکسی زین میگذره امشب باید بخوره. چیکار کنم
- سلام اقای دکتر دخترم سرفه های خلط دار میکنه ایا نیاز به انتی بیوتیک داره یا نه
برای درمان سرفه های خلط دار چه اننی بیوتیکی تجویز می کنید دخترم 8سالش هست
- خوردن کاغذ
باسلام دخترم امروز داداشش پاسور بازی میکرده یه تیکه از پاسورو قورت داد مشکلی پیش نمیاد اول که حق زد بعد قورت داد
- تب و دل درد
سلام خسته نباشید پسر بیست وهشت ماهه دارم سه روز پیش دل درد داشت بردم دکتر بعد از ازمایش احتمال اپاندیس دادن اما بعد سنو این احتمال رد شد فقط پرگازی روده دیده شد دارو استفاده کرد خوب شد اما الان از صبح تب داره بدون هیچ علامت دیگه ای لطف میکنین راهنماییم کنید
- سلام روز بخیر ببخشید خواستم بدونم شربت لیکو زینک بلو غ زود رس میاره چون ب دختر 8سال ودسر4سالم میدم اشتها ندارن؟ممنون
- کودکم یک سال و 5ماهست وزنش10کیلونیم هس مشکلی که نیس!
- سرفه نوزاد پنج ماهه
سلام میشه راهنماییم کنید پسرم۵ماهشه سرفه خط دار داره دکتر بردم بهش آموکسی ۱۲۵داد ولی فراموش کردن روی شربت بنویسن چ اندازه بهش بدم
- پوسته سر
سلام آقای دکتر بچه 6 ماهه دارم شامپو فیروز برای سرش استفاده میکنم الان چندروزه روی سرش همون قسمت نرمی سر پوسته میده چیکار باید بکنم؟
- سلام. وقت بخیر. دکتر برای دخترم سفکسیم 100 را تجویز کردند. اما نگفتند تا چند روز باید ادامه بدهم. خوشبختانه علائم بیماری برطرف شده تا کی باید دارو را ادامه دهم. با تشکر از پاسخ دهی شما
- کوریزان
سلام وقت بخیر پسرم گلو درد و ابریزش بینی شدید داره و سرفه خشک ۸ ماهه هست آیا شربت کوریزان هر ۸ ساعت ۲ سی سی می اونم بدم یا اینکه واسه ۸ ماهه نمیشه ممنون
- سرماخوردگی کودکان
سلام دخترم شش ماهشه یه ماه سرماخورده سرفه میکنه دکترم بردم خوب نشده چکارکنم
- اسهال سبزرنگ
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر دو سال و سه ماهی دارم که امروز اسهال شده و به رنگ سبز کمرنگ است و چون الان یک هفته است از شیر گرفته ام بهش شربت کلسیم می دهم ایا امکان دارد برای شیر باشد

