Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام اقای دکتر پسرم شش ماهشه تازه واکسن چهارماهگیشو زدیم واسه اینکه همش سرما میخورد دیرشد دوروز تب داشت الان روز سوم تبش قطع شده ولی تهوع و استفراغ داره بعد هر شیر خوردن بالا میاره ممنون میشم بفرمایید چیکار کنم و این خطرناک هست یا نه
- بالا اوردن
بإسلام دخترم هشت ماهشه غذاي كمكي به گفته ي شما سرلاك برنج رو شروع كردم اقلي دكتر من همه جور غذا براش به صورت مختلف درست كردم به همه چي الرژي داره.به اندازه يك هفته امتحان ميكردم صورتش كهير ميزد.مثل برنج،هويج،سيب زميني،مرغ،كدوحلوايي،بيمارستان طبي كودكان هم بردم تست پوستي انجام ندادن گفتن بعد از١سالگي..دكترهم بهم نگفت چيا براش مضره..دختر من جز سرلاك برنج و شيرخشك چيزي نميخوره امروز بيسكوئيت مادر دادم اولين قاشق بالا اورد. سرلاك برنج الان دوماهه ميخوره براش سرلاك برنج ضرر نداره به عنوان غذايي كمكي استفاده كنم؟
- اسهال نوزاد 4ماهه
سلام دکتر خسته نباشید من یک پسر 4ماهه دارم که الان 20روزه اسهال داره رنگش سبزه و کش میاره همراه با خس خس سینه بهش سفیکسیم دادم 1هفته اصلا تأثیر نداشت حالا دکتر اطفال در دسترس نبود بردمش عمومی یه شربت کوتریموکسازول داده آوردمش خونه روش نوشته باید با آب مصرف بشه ولی پسر من آب نمیخوره فعلا زوده براش لطفاً راهنماییم کنید اگه لازمه یه شربت بگید براش بگیرم با سپاس
- مقدار کره
سلام آقای دکتر به نوزاد نه ماهه در طول روز چقدر میشه کره داد؟
- تب نوزادان دوماه
سلام ببخشید نوزاد من برای دوماهی واکسن زده است و الان یک هفته است که تب دارد تبش هم بعضی وقت ها 36 یا 37 است باید چه کار کنم
- عرق کردن سر و پای کودک
سلام نوزاد 4 ماهه ای دارم چند روزیست که هنگام خواب پشت سرش و بعضی وقتها پاهاش عرق سرد داره, تب نداره, خوب غذا میخوره دو ماهه ویتامین آ د مصرف میکنه وزن تولدش سه کیلو و وزن دوماهگیش 4/700 بوده. خودم در بارداری تیروئید کم کار گرفتم. علت این عرق کردن چی میتونه باشه
- حساسیت
دخترم 8ماهشه داخل غذاش گوجه ریختم و الان صورتش و بدنش دونه قرمز زده و خیلی بهانه گیری میکنه
- لرزش نوزاد هنگام نشستن
سلام دخترم ۸ماه و ۱۱ روزشه حدودا ۴۰ روزی میشه گوشش رو میکشه پشت سرشو میخارونه و فقط وقتی در حالت نشسته میذارمش ی تکون در حد ۲ ثانیه به خودش میده مثل وقتی ما خودمون ی لرزی بیاد تو بدنمون و کلا همه چیش طبیعیه گوششم دکتر چک کرد مشکلی نداشت خیلیم باهوشه وزن تولدش ۲۴۰۰بود الان ۸۵۰۰ قدشم ۷ماهگی ۷۰سانت هیچ رفتار غیرعادی دیگه نداره نگران او لرز هستم مشکلی هست؟ با تشکر
- سرماخوردگی
پسرم۴ماهشه سرماخورده ۲باربردم دکترفقط قطره پلارژن داده الام ۲۰روزه خوب نمیشه سرفه هاشم خلطی شده
- ریه
خسخس و سرفه های مرطوب و عرق سرد در قسمت سر و گردن تب ندارد و بی حال نیست باید چکار کنم؟؟؟؟؟؟
- اب دهان
سلام کودک ۴۵ روز دارم احساس میکنم اب دهانش از حد معمول خیلی خیلی بیشتر کشدار هستش ایا از نظر شما میتونه نشانه مشکل خاصی باشه؟ ممنون از وقتی ک میزارید🙏🏻
- حساسیت
سلام آقای دکتر پسرمن دوازده ماهش خارج از خط پوشک پوستش قرمز شده و دون دون چه پماد یا کرمی استفاده کنم
- رفلاکس
سلام بچم ۳ماهشه بهش شیرخشک میدم بعد از نیم ساعت بریده بریده بالا میاره مشکل از شیرخشکه یا اضافه معدش هست ؟
- سرماخوردگی
باسلام دخترم چهارماهشه آبریزش بینی،عطسه،سرفه و تب داره دکتر بهش قطره پلارژین،آزیترومایسین ۱۰۰تجویزکرده.اما دخترم سرفه میکنه چیکار کنم
- مصرف سرترالین در بارداری
سلام من قبلا سرترالین برای وسواس مصرف میکردم بعد اقدام به بارداری کردم و قطعش کردم الان ماه هفت بارداری هستم و بشدت وسواس و افسردگی پیدا کردم طوری که از بچه دار شدن بیزار شدم از روانپزشکم پرسیدم گفت مصرف سرترالین خطرخیلی کمی داره ولی نمیشه گفت بی خطره، میخواستم از متخصص اطفال بپرسم بچه چه در بارداری و شیردهی مشکلی پیدا نمیکنه؟
- سلام اقای دکتر بچم ۳۶روزشه دکتر براش دومتیدون تجویز کرد باز بالا میاره شیر خشک رو ولی سیر خودمو بالا نمیاره با شیر خودم یبوست میگیره و دل درد لطفا کمکم کنید
- رفلاکس معده د
نوزادهفت ماهه ای دارم ک ازدوماهگی بیقراری شدیدی دارد وازشیر خوردن ب شدت اجتناب میکنه چند بار دکتر بردمش گفتن رفلاکس داره اما هیچکدوم ازعلائم رفلاکس رو نداره فقط موقع شیرخوردن سرش رو ب عقب میبره درضمن رانیتیدین پدی لاکت و آمپرازول استفاده کرداما اثری نداشت کلا انگار کلافه است
- درد شکم نوزاد
سلام نوزاد من ۲۸روزشه شیرخشک نان۱میخوره کامفورت بلافاصله بعد شیر گریه میکنه و باد معده داره چه شیرخشکی بهش بدم که این حالت و نداشته باشه
- لرز نوزاد و تب در خواب
با سلام ببخشین نوزاد ۸ ماهه ای دارم که سرماخورده دکتر بردم شربت آزیترومایسین و سالبوتامول و ستیریزین دادن امروز عصر آزیترومایسین و دادم یک ساعت بعد سالبوتامولو دادم بعد اون خوابید بعد یک ساعت تو خواب یهو جیغ زد و گریه کرد و بدنش شروع به لرزیدن کرد در حد ۳ یا ۴ ثانیه مادرم تو بغلش گرف لرزش قطع شد به پیشونیش دست زدم خیلی داغ بود تب کرده بود بردم دکتر متخصص اطفال گف شربت سالبوتامولو نده پرسیدم خدای نکرده تشنج نباشه گف تشنج علایم دیگه هم داره اون علایمو هم داش گفتم ن گف پ نگران نباش ولی من آقای دکتر خیلی نگرانم لازمه باز ببرم دکتر؟اون لرز بخاطر چی بوده؟
- درباره دفع با گریه
بچه یازده ماهه رنگ مدفوعش سیاه وسفته موقع دفع گریه شدید میکنه

