Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی قراری بچه ۶ماهه
سلام خسته نباشید پسرم ۶ماهش پر شده از اون روزی ک ب دنیا اومده همش بی قراره موقعه خواب هم خیلی بد میخوابه ممنون میشم اگه کمکم کنید یکی از دندون هاش در اومده ب لثه اش هم ژله میزنم ولی همش بی قراری میکنه واقعا دیگه خسته شدم
- دخترم سرما خورده ۵ سالش هست
سلام خدمت آقای دکتر دخترم ۵ سالش هست سرما خوردگی داره سرفه ی شدید در شب ها می کنه باید چی بهش یدم
- تنفس نامنظم
باسلام پسر پنج ساله ای دارم که چند روزه دچار ویروس شده وآبریزش وتب داره چیزی که من را نگران کرده این است که تو خواب تنفسش خیلی نامنظم شده وقتی تب داره کخیلی تند تند نفس میکشه وبعصی وقتها هم چند تا نفس میکشه وچند ثانیه نفس نمیکشه البته دوباره تنفس عادی میشه قبل سرماخوردگی دقت نکرده بودم ببینم همین طور بوده یا نه فقط نارس بدنیا اومده و12روز بدلیل آپنه در ان آی سی یو بستری بود ولی بعد از اون دیگه مشکلی نداشت ،لطف میکنید راهنمایی بفرمایید .ممنون.
- خواب شیرخواد
سلام اقای دکتر خسته نباشید، پسر نه ماهه ای دارم ک یک مدتی هست شب ها خیلی بدخوابی میکنه خیلی از این پهلو ب اون پهلو میشه و همش عادت کرده که ب شکم بخوابه این مشکلی نداره از شب تا صبح به شکم هستش درستشم کنم باید یکم بعد خودشو ب شکم میندازه
- غذانگه داشتن دردهان
دختری چهار ساله دارم غذاتودهنش نگه میدارد زود قورت نمیده
- شربت سفیکسیم
با سلام. پزشک اوکسی کلاو دادن اسهال شد پسرم.شربت کلاسید داد بالا میاره. سفکسیم 100 دادن باید استفاده کنیم فکر میکنم اسهال بشوند.نظرتون رو میخواستم.سرما خورده پسرم.ممنونم.
- سرماخوردگی وسرفه
باسلام آقای دکتر دخترم یک سال ونه ماهش هست شربت سفکسیم چندبراش بگیرم وچقدربهش بدم ممنون میشم به من بگید
- سوزش ادرار
سلام دکتر دخترم سوزش ادرار داره میگه وسط پاهام درد میکنه 6سالشه باید چه کار کنم لازمه ویزیت بشه
- قطره پالرژن
درود، آقای دکتر قطره پالرژن فرمودین گرفتم چطور و چه اندازه استفاده کنم ؟ پسرم دوسال و دوماهش هست وزنش ۱۳ کیلو ، صداش گرفته ، زنده باشید
- سلام اقای دکتر پسر ۷ساله هست بعد ازتب دونه های ریز اول پشت گوش وبعد روی صورت زده حالا دیگه کل بدن دوشب تب شدید کرده باید چکار انجام بدم الان شربت اموکسلی بهش میدم
- تغذیه کمکی
سلام آقای دکتر من بچه ام فردا ۱۶۰ روزه میشه میخوام تغذیه کمکی با فرنی رو شروع کنم آیا برای فرنی شیر پاستوریزه و استریلیزه جوشیده شده استفاده کنم؟مقداری شیر جوشیده را همراه با آب بپذم درسته؟؟چون میگن نباید به بچه زیر یک سال شیرگاو داد و برای من هم سخته شیر خودمو بریزم
- قورت دادن هسته زردالو
5شنبه پسر 4 ساله هسته زرد آلو قورت داد نفسش گرفت خوب شد تا امروز با پسر بزرگترم بازی میکرد زد تو سر پسر کوچیکم نفسش دوباره گرفت باید چکار کنم خطر ناک هست
- سرما
سلام خداقوت پسرم ۸ ماهه هستش ازوقتی واکسن دوماهگی زدم تاامروز همش سرماخورده هستش یکی میگه مال دندوناش یکی میگه واسه آب وهوا تادکترش میبرم داروکه میخوره خوب میشه همین که داروش تموم میشه دوباره برمیگرده خیلی خرخر میکنه غذایاهرچیز دیگه میدمش بخوره بالا میاره تاازدماغش هم بالا میاره ممنون میشم جواب سوالم رابدین یک کیلو کمبودوزن داره
- عوارض واکسن ب ث ژ
dو عکس رادیولوژی هم انداخته هردو خوب بودند و مشکلی نبوده ، به نطر شما این تودهه بهتره توسط جراح یا باشه تا خودش کم کم ازبین بره
- مقدار مصرف آموکسی سیلین برای کودک 6/5ساله هر12ساعت
- سلام وقتتون بخیر دخترم ۳ سالشه ۴ روزه تب داره با پروفن تبشو میارم پایین دوباره تب میکنه امروز کل بدنش دون دون قرمز زده چیکارش کنم
- گوشت
سلام به بچه ده ماهه میتونم گوشت شتر بدم ؟
- التهاب مقعد
سلام آقای دکتر دختر یازده ماه ام به مدت 4روز هست که یبوست داره هرروز بازور زدن شکمش کارمیکنه که مدفوع سفت ومقدار کم هست واطراف مقعدش قرمز شده کمی نا آرامی میکند ازشما خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنون از لطف شما
- اسهال در نوزاد 12روزه
بانوزادی که اسهال داشته باشد چه باید کرد ایا می شود او ار اس بهش داد
- سلام چشمهای دخترم مدام قی میکنه از چه پماد یا قطره ای استفاده کنم الان 4ماهشه

