Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ابریزش
سلام خسته نباشیدمن دخترم 5ماه داردابریزش بینی داره اسپری، دکوفن فنیل افرین هیدروکلرایدبراش استفاده کنم مشکلی نیست
- تب و اسهال
- آبربزش
سلام پسرم دوسال و ۴ ماه داره آبریزش بینی داشت ۳ روز بهش سیتریزن دادم ابریزش خیلی کم شده ولی بینی اش گرفته ته حلقش خلط داره قطره بینی میریزم تاثیری نداره چیکار کنم آقای دکتر وزنش ۱۳ کیلو هست ، زنده باشید
- تیروئید
سلام دختر من الان تو ۹ ماه هستش،آزمایش تیروئید دادیم و گفتن که تیروئیدش تقریبا بالاست و لب مرزه، منظورشو نفهمیدم لب مرز بالاست یعنی چی؟الان باید چیکار کنم؟خطرناکه؟!
- سلام پسرم ۱۱ماهه اس ۱۲ کیلو وزن داره از نصف شب تب داره و بینی اش کیپه چه مقدار ازترومایسین و هرچند ساعت یکبار بدم؟
- اندازه دور سر نوزاد
دور سر نوزاد من در ۴روز اول تولد ۳۶ونیم بود ولی و گفتن باید در دوماهگی ۴سانت اضاف کرده باشه ولی بچه من ۲سانت ونیم اضاف کرده خیلی نگرانم آیا مشکلیه؟
- سرفه وآبریزش
سلام دخترم ۲ سالشه سرفه خلط دار با آبریزش داره شربت ستادین دی خوب هس لطف راهنمایی کنید وچه داروی بدم
- کم اشتهایی
سلام اقای دکتر دخترم ۹ ماهشه خیلی کم غذاس از زمان تولد هم همینطور بود شیرم کم میخورد الانم غذای کمکی کم میخوره دارویی واسه زیاد شدن اشتها بهم پیشنهاد میکنین که عوارضم نداشته باشه یه کم غذا خوردنشم بیشتربشه ممنونم از راهنماییتون
- بچم لبش قهوه ای شده
سلام خسته نباشید میگم بچم 39روزشه دوروزه میبینم لبش قهوه ای شده ینی چشه مشکلیه؟
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام دختر من ۱ سالشه تب داشت صداشم به شدت گرفته بود دکتر بردیمش امپول ودارو داد الان ۳ روز گذشته تبش خوب شده ولی صداش هنوز گرفتس سخت نفس میکشه طبیعیه؟
- اسهال
با سلام من پسرم دو سال و چهار ماهشه هشت روزه اسهال بد بو و استفراغ بد بو شبی یک بار داره خیلی وزن هم کم کرده دکتر برم شربت و آمپول نوشت بی فایده است
- سلام بچم زردی داره ۴۰ روزش قرص فنوباربیتال براش عیبی که ندار ه وبعدازخوردنش میتونم داروی دیگه ای بهش بدم دکتربراش تجویزکرده
با سلام. آقای دکتر دخترم چهار ماهشه سرما خورده از بینیش چرک میاد. خوش کننده چی بدم بهتره؟ با تشکر
- کتوتیفن و تئو فیلین
میشه هردو داروی کتوتیفن و تئو فیلین باهم استفاده کرد
- مولتی ویتامین
عرض سلام دختر بنده 22 ماهه می باشد مصرف قطره آهن و شربت مولتی ویتامین تا چه سنی باید ادمه داشته باشد؟ با تشکر
- افتادن ناخن
سلام ناخن پسر هفت سالم همش ازبیخ داره میوفته ویه ناخن قرمز داره به جاش سبزمیشه میخواستم بفهمم علتش چیه
- شربت ایمیونس
سلام خسته نباشین یه سوال دارم میخواستم بدون من به دخترم شربت ایمیونس میدم ایا شربت آهن رو جدا بهش بدم یا داخل شربت ایمیونس اهن هم داره؟؟ممنونم ازتون
- میزان دارو
سلام دخترم ۹سالشه و۲۰کیلووزنشه چندسی سی آزیترو۲۰۰بهش بدم
- خوردن مهر و کاغذ
سلام وقت بخیر دختر من یکسالش هر چی میبیننه میزارن دهنش ولی جدیدا کاغذ میخوره و مهر میتونه علتی غیر شناخت داشته باشه؟
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
سلام اقای دکتر خسته نباشید. من مادر یاسین مودن هستم پسرم چند روزه ک بینیش گرفته عسطه میکنه امروز از صبح بی تابی میکنه سرفه هاش بیشتر شده یک بار بالا اورد احساس میکنم تو گلوش خلط هست موقع شیر خوردن گاهی گریه میکنه . هر ۶ ساعت قطره بینی میریزم .فعلا تب نکرده .نمیدونم سرما خورده یا حساسیته ؟ شما امروز مطب نیستید بیارم معاینش کنید ؟
- تست
تست

