Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سیاه شدن بچه در زمان گریه کردن
موقعی که بچه گریه میکند سیاه میشود درمان چیست
- عدم مدفوع کردن نوزاد
- سلام من پسر پنج ماه دارم عمل کلیه هم کرده وقتی بعل میکنم پاهاش کبود قرمز میشه از چیه
سلام
- بستری
اقای دکتر سلام مامان امیرعباسم اقای دکتر خسته نباشین الان امیر از ۱۰/۳ که بستری شد تا الان بستری دکتر گل شکن میخواس مرخص کنه اما امیر همچنان اسهال داره اینچامعفونیه شدید میترسم بدتر بشه اینجا عفونت بگیره اقای دکتر بنظرتون بچه رو ببرم بیمارستان دیگه
- تشنج بدون تب
سلام ووقتتون بخیر دختر من یکسال 10روزه هستش که متاسفانه هفته ی پیش موقع ای که گریه می کرد یهو سیاه و کبود شد و چشمش رفت من فک کردم خفه شده از پشتش زدم چشمش برگشت ولی بی حال بود و سریع بردیم بیکارستان و داروی تشنج بهش تزریق کردن و قبل البته دارو بدن گریه می کرد و نوار مغز هم بردیم سالم بود اولین بارش بود تشنج می کرد حالا موندم دارو بهش بدم یا نه اخه بعضی وقتها هم مویع گریه کردن دیر برداشتنی یه ذره انگار نفس نمیکشه صداش نمیاد تا برم بردارم ممنون از پاسختون
- پزشکی اطفال
دخترم با ۲۶ کیلو چند سی سی شربت سفیکسیم میتواند مصرف کند
- مدفوع خلطی در دختر یک ساله
دخترم یک سال و دو ماهست اسهال آبکی تب زیاد و استفراغ داشت الان یک هفتست و بهتر شده ولی الان مدفوع خلطی داره و مقعدش زخم شده و موقع اجابت مزاج خیلی اذیت میشه و گریه میکنه مدفوعش همراه با خون هست بعضی مواقع باید چه دارویی بهش بدم ممنون
- آلرژی
دخترم سه ماهه است و شیرخشک نان میخوره، چند روزیه چشماش در حال قرمز شدنه، میخواستم علتشو بدونم و اینکه چه کنم؟؟
- ریفلاکسنوزاد
سلامنوزاددوماههایدارمکهدکترگفتهرفلاکسدارهپودراسامپرازولدادهولیبچمدرکلآرامهبنظرتونداروبهشبدمیانه؟
- تهوع و استفراغ
سلام دخترم ۴ ماهشه ۶ کیلو وزن داره واکسن ۴ ماهگی زدیم دو روزه تبش کنترل شده با استامینوفن اما تهوع داره که باعث استفراغ میشه خیلی بهش فشار میاد چیکار باید بکنم؟
- تب
سلام آیا با تب ۳۸باید قرص دیازپام را داد به کودکی که سابقه تشنج داشته
- اگزماکودک
سلام آقای دکتر.بچم 4 ماهه هست پشت هردوگوشش پوسته پوسته میشه وزخمی همراه باخارش زیاد .کرم یاپمادتتراسیکلین چشمی میزنم قرمز میشه وخونی.هرروزهم اطرافش بیشترمیشه ووسیعترمیشه .محبت کنید کمکم کنید ممنون
- اسهال و استفراغ
دختر۲۰ ماهه ۵ روزه شب از خواب بیدار میشه استفراغ شدید داره در روزم ۲ بار اسهال آبکی زرد رنگ داره در طول روز سرحال و هیچ علامت بی حالی و مریضی نداره علتش چی میتونه باشه
- جوش زدن
سلام آقای دکتر دخترم یکسالش هس سرماخورده بود و سینش خس خس میکرد دکتر شربت سفیکسیم نوشت براش الان یه هفته میشه شربت رو میدم براش خس خس سینه کمتر شده ولی در ناحیه تناسلیش جوشای قرمز زده با اینکه زود به زود پوشکش عوض میکنم تمیز نگهش داشتم ولی داره جوشاش بیشتر میشه دلیلش چیه ممکن بخاطر مصرف سفیکسیم باشه؟؟
- دوزداروسفکسیم
سلام بچه ۴ساله باوزن ۱۵ کیلو چندسی سی سفکسیم ۱۰۰باید داده بشه
- خشکی پوست
سلام آقای دکتر.بچم 4 ماهه هست پشت هردوگوشش پوسته پوسته میشه وزخمی همراه باخارش زیاد .کرم میزنم قرمز میشه وخونی.هرروزهم اطرافش بیشترمیشه ووسیعترمیشه .محبت کنید کمکم کنید. ممنون
- سلام وقت بخیر پسرم ۸ سالشه امسال ۲ دوره یکی فصل بهار بعدی هم همین آذر ماه سینش بشدت عفونی شد که هر دو بارو بستریش کردیم وبا اسپری و بخور سرد ووانتی بیوتیک های مختلف تحت درمانه خیلی ضعیف شده چکار کنم که دیگه پنومونی نشه چطور قوای بدنش رو تقویت کنم خیلی ممنون
- وزن نکرفتن وغذا نخوردن
باسلام ووقت بخیر پسرمن ۸ماهشه والان وزنش ۷۶۵۰هستش بیش حد شلوغه عوهمش بفکر شیطنته غذا اصلا نمیخوره فقط شیرمو میخوره نمیزاره غذابهش بدم تا میام بدم دهنشوسفت میکنه الان ۶تا دندون داره خیلی ورجه وورجه دار چیکارکنم تروخدا کمکم کنید چجوری بهش غذا بدم اشتهاش باز بشه یکم اروم بگیره باتشکر
- سرماخوردگی
سلام دخترم 11ماهشه سرماخورده ابرزش بینی سبز داشت الان دیگ سبز نیست چی میتونم بهش بدم
- اسهال
دکتر مدفوع کودک ۱۱ماهه چندبار در روز باشه اسهال محاسبه میشه...من دخترم بیمار شماست الان بخاطر نارنجی و قرمز بودن شهرها و پلاک فومن نمیتونم بیارمش پیش شما... تازه دندون درآورده ...الان نزدیک یک هفته س روزی دوبار مدفوع خیلی شل داشت...با بعضی اوقات یکم بدنش داغ میشد .امروز ۴بار دفع داشت و یکم سرش گرم شد...به نظرتون بخاطر دندان هستش؟

