Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی
زردی دارد و شیر نمیخورد
- طرز عذا خوردن
سلام آقای دکتر دختر من یازده ماهو شانزده روزشه برای غذا خوردن باید یه چیزی بدی دستش مثل لپ لپ که حواسش پرت شه وغذا بخوره تا الان نزدیک ۵۰۰ هزارتومن لپ لپ خریدم واقعا خیلی نگرانم چیکار کنم هیچ جوره نمیخوره حتی خیلی گرسنه نگهش داشتم که اون عادت رو ترک کنه بازم تاثیر نداشته غذاش رو هم جز میکس که اصلا نمیخوره 😔😔شما یک راه حل بگید
- برفک دهان
سلام آقای دکتر دخترم هفت ماهشه و کنار لپش فکر کنم برفک زده سفید شده بهش چه دارویی بدم؟
- دل درد شدید نوزاد
سلام وقتتون بخیر باشه نوزادم یک ماهو نیمه هست به شدت شبها زور میزنه و قرمز میشه و به خودش میپیچه هنگام دفع گاز از پایین جیغ میزنه.هم شیر مادر میخوره هم شیر خشک ببلاک شبها بیداره از درد چه کاری انجام بدم کمک کنید لطفا
- زجر تنفسی
سلام آقای دکتر دستم به دامنتون خیلی لطف میکنید اگر به سوالم جواب بدین.
پسرم در ۲۷ هفتگی با وزن ۱ کیلو به دنیا اومد . اوایل دیسترس تنفسی نداشت ولی حالا در ۳۶ هفتگی با وزن ۲۳۰۰ بدون واندیلاتور خیلی نفس نفس میزنه و دکتر گفت وقت نفس کشیدن سینش خرخر میکنه . و براش flixotide 50 دو دفعه در هر ۲۴ ساعت تجویز کرده. آیا این دارو برای نوزاد نارس خطرناک نیست؟
خارج از ایران هستیم وگر نه حتما میاوردمش پیشتون برای معاینه . خدا از برادری کمتون نکنه . - ترس نوزاد ۹ ماهه
سلام خسته نباشین پسر ۹ ماهه من وقتی حتی یک لحظه ازش دور میشم شروع به گریه میکنه و حتی تو خواب هم جدا نمیشه ازم که بذارم تو تخت خودش بخوابه وقتی میذارمش جدا سریع بیدار میشه تو خونه دنبالم راه میافته از دوش حمام از سشوار و جاروبرقی و یه سری چیز این جوری دیگه میترسه جوری که گریه میکنه و جیغ میزنه نمیدونم باید چی کار کنم کمکم کنین لطفا
- قطره آهن و مولتی ویتامین
با سلام خدمت دکتر گرامی آقای دکتر ایا نوزاد من که از بدو تولد تاکنون که تازه وارد هفت ماهگی شده قطره ی اد استفاده میکرده الان هم که وارد هفت ماهگی شده میتواند اد به اضافه ی قطره ی آهن را بخورد یا حتما باید مولتی ویتامین با آهن را بخورد چون به محض استفاده از مولتی ویتامین واهن استفراغ میکند
- سرماخوردگی نوزاد ۴۰روزه
سلام دخترم ۴۰روزشه و سرما خورده عطسه و سرفه میکنه قطره پلارژین میتونم بهش بدم
- اسهال
دخترم سه ماهشه اسهال شده چه دارویی بهش بدم
- چشمک زدن نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد من از ۲م اهگی یه حالت مثل تیک داره که همزمان یک چشمک و گوشه لبش و بالا میبره دلیلش چی هست هر روز این حرکت رو ازش میبینم الان ۳ ماهه هست
- سرفه کودک
با سلام من یه دختر چهار ماهه دارم یه دختر شش ساله هر دو از هفته پیش سرفه خلط دار دارن دختر چهار ماه م دارو مصرف نمیکنه ولی دختر شش ساله م شربت گایانفزین و کوریزان و اسپری دهان استفاده میکنه ولی همچنان سرفه های هر دو خلط دار هست میخواستم ببینم به دختر چهار ماه م چی بدم و چرک خشک کن برای دختر بزرگتر شروع کنم
- اسهال دختر ۱۴ ماهه
با سلام دختر من ۱۴ ماهشه. الآن تقریبا یک هفته است که اسهال شده روزی ۵ تا ۶ بار. لطف میکنید راهنمایی کنید چی بهش بدم؟
- #آنتی بیوتیک برای نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد ۸ ماهه دارم ۱۰ کیلو وزن داره .دکتر آزیترومایسین به جهت سرماخوردگی بهش داده ولی وقتی میخوره بالا میاره عق میزنه و مدفوعشم آبکی میشه میتونم بجاش سفکسیم بدم.دوزش را میفرمایید
- پسرم ۴ماهش خیلی سرفه میکنه وصداش گرفته است
سرفه میکنه خیلی صداش گرفته سینه اش هم چرکه
- واکسن
سلام.دخترم ۲ ماهشه.واکسن زده.تو خونه سوسپانسیون پاراکید دارم ۵ کیلو ۳۰۰ گرمه چقدر بهش بدم؟
- تب نوزاد
سلام اقای دکتر دمای بدن نوزاد من بعد گریه و شیر خوردن داغ میشه و تب سنج تب نشون میده علائم مریضی و بی حالی نداره بعد از اروم شدنش دمای بدنش نرمال میشه، طبیعیه؟
- ناف
سلام نوزاد ما یک ماه وهفت روزش هست از ۵روزگی بند نافش افتاد والان خیلی کم ترشح زرد رنگ رو لباس زیرش دیده میشه.باید چکار کرد برای خشک کردن ترشح
- کره برای بچه های رفلاکسی
سلام دکتر آیا کره برای دختر یازده ماهه من که رفلاکس داره ضرر داره ؟ چون دکترش گفته لبنیات ن من بخورم نه دخترم
- شیر ریختن نوزاد
با سلام و عرض خسته نباشید. چند وقته که نوزادم بعد از شیر خوردن وقتی آروغ میزنه چند ثانیه بعدش شیر میریزه.مقدارش گاهی کم و گاهی بیشتره. کاملا هم پنیری نیست. گاهی کاملا صاف و روانه. مثل شیر عادی. دلیلش چیه؟مشکلی نداره؟
- سرماخوردگی
سلام خدمت دکتر محترم من پسرم یک سال و15روزشه گلوش خلت داره وسرفه میکنه میخواستم بدونم چه دارویی بدم تاخوب شه اوظاع مالی خوبی ندارم نمیتونم ببرمش دکتر فعلا اگه میشه بگید چه دارویی براش بگیرم تاخوب شه خلت وسرفه واین که ایا چون خلت وسرفه داره نمیتونه واکسن یک سالگیش روبزنه خطرداره؟

