Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه نوزادبیست روزه
سه روزه سرفه میکنه بیشتر وقتی شیر میخوره البته دختر بزرگترم ۸ سالش هست که جندروزه که اون هم سرفه میکنه نوزاد رو بردم دکتر میه بایدبستری بشه لطفا راهنمایی بفرمایید
- سرما خوردگی کودک سه ساله
کودکم سه ساله اش آبریزش بینی داره تب هم میکنه می تونم چرک خشک کن بگيرم بدم
- سلام پسرم ۴ماهشه یبوست داره
هفته ای یه بار به زور دارو مدفوشو میکنه درضمن ازروز تولدش اینطوریه هردکتری هم بردیم روز اول داروها اثرمیکنه بعدش فایده نداره به نظرتون چکارکنیم لطفا راهنمایی کنین
- قد و وزن نوزاد
سلام اقای دکتر پسرم 4ماهشه بردم واکسن زدم وزنش 7200بود قدش 62 دور سرشم 41گفتن قد و دور سرش کمه چیکار باید بکنم وزن تولدش 3100بود قدش 49دور سرشم 35
- بی اشتهایی با مصرف قطره مولتی ویتامین
با سلام دوتا سوال داشتم 1- میخواستم بدونم درسته که مصرف قطره مولتی ویتامین باعث کم اشتهایی کودک میشه(فرزند من یکسالشه و دختره ) 2- مصرف مولتی ویتامین اجباریه و یا میتوان با قطره آ+د با کودک ادامه داد با تشکر
- واکسن
سلام آقای دکتر بعد واکسن تب با دماسنج دیجیتالی چند درجه باشه خطرناکه و باید به پزشک مراجعه کنیم؟
- شیرخشک
سلام اقای دکتر دخترم ۷ماهشه و رفلاکس داشت الانم بعضی اوقات بالا میاره تاالانم نانar میخوره.میه شما یه شیرخشک خوب که وزن دهی داشته باشه و بامعدش سازگارباشه معرفی کنید ممنون.
- کم شنوایی
سلام خسته نباشید بچه های من دوقلو و 33 هفته با وزن 1800 بدنیا اومدن یک هفته در بخش مراقبتهای ویژه بستری بودند در یک ماهگی برای تست شنوایی سنجی بردم جواب تست دخترم مثبت شد ولی تست پسر منفی شد دوباره بعد دو هفته باز هم جواب تست منفی شد و ادیولوژیست پسرم را تست abr کرد وگفت فرزند شما کم شنواست و نیاز به سمعک دارد چون عصبهای گوشش کامل نشده سوال من اینه که آیا امکان داره عصب گوش پسرم کامل شود یا نه؟
- سلام اقای دکتر پسرم ۵ ماهشه و صورتش جوش میزنه وپوسته پوسته میشه وزیاد هم خارش میده صورتشو لطفا راهنمای کنید ممنون میشم
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهشه وصورت جوش میزنه وپوسته پوسته میشه وخارش هم زیاد صورتشومیده ممنون میشم راهنمای کنید
- سلام ببخشید دخترم یک سالشه ملاجش مثل قلب میزنه مشکلی نداره
- قرمزی مقعد نوزاد یک ماهه
با سلام نوزادم زیاد زور میکنه هم در خواب و بیداری و مقعد او قرمز و چند دانه ریز زده چیکار کنم بنظرتون ؟!
- چشمك زدن
بإسلام.دخترم ١١ماهشه كه الرژي ب پروتين گاوي داره و رفلاكس از ٦ماهگي تا ١٠ماهگي غذاي كمكي فقط سرلاك ميخورد و روزي يكي دو قاشق غذاي كمكي نزديك يك هفته بهش غذاي سفره دادم چشمك ميزنه انگار چيزه خيلي ترش خورده ميتونه از الرژي باشه؟
- سلام ببخشید از چند روزه گی باید ویتامیت آ،د بدهیم ما اشتباهی به لچه ی ۵روزه ۴۰تا قطره دادیم آیا مشکلی براش پیش می آید
سلام ببخشید میگم باید چند روزه گی به بچه شربت ویتامین ADباید بدهیم ما اشتباهی به بچه ی ۴روزه ۴۰قطره دادیم آیا مشکلی رراش پیش می آید؟؟؟؟
- سفیدی سینه کودک ۵ ساله
سلام خواهر من حدودا ۱ سال و نیمه که یکی از سینه هاش سفیده و این سفیدی از بین نمیره اخیرا متوجه یکم متورم بودن همون سینه شدیم ،اکثر مواقع از درد پا رنج میبره ،و همچنین یک هفته ای میشه که پاهاش دونه های میزنه که شبیه به تاول هستن و اطرافشون میخاره آیا این علائم ممکنه به هم مربوط باشن و نشونه ی چه بیماری ممکنه باشن ؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- بی قراری
پسر 7 ماهه ام بی قراری میکنه هرساعت از شب دیدار میشه گریه میکنه روزها همش دستشو میماله به بینیش اصلا راحت نیس
- زردی نوزاد
- واکسن ۱۸ ماهگی
پسرم من باید واکسن ۱۸ ماهگی بزنن، وقتی واکسن یک سالگی رو زد، دقیقا ده روز بعد تب شدیدی کرد که به هیچ وجه پایین نمیومد سه روز سعی به کنترل تب کردم و چون قطع نشد به پزشک اطفال مراجعه کردم که ایشون گفتن بچه آلرژی غذایی داشته و مزمن شده و به ریش زده، اخه پسرم روی لپاش قرمز و بدنش هم حالت اصطلاحا همکارای اطفال میگن پوست مرغی. معاینات هم خرخر سینشو نشون داد ، حالا واکسن ۱۸ ماهگیشو به همین علت نزدن و نامه از پزشک خواستن ، حالا من شدیدا میترسم اگر بزنه با توجه به اینکه واکسن سختیه حال پسرم بد بشه
- خروسک
سلام
پسر 1 سالم خروسک گرفته و دکتر براش شربت سالبوتامول و سیتریزین نوشته. از وقتی خورده اسهال میکنه. آیا داروها را ادامه بدم؟ - سلام نوزادم سه ماهشه سرماخورده بردم دکتر میگه گلوش قرمزه. ولی دارو اصلا بهش نداد فقط استامنیفون وقطره بینی. خیلی گریه میکنه چکار کنم. دارو چی بهش بدم
سلام دخترم 8روز دیگه وارد چهار ماه میشه سرما خورده بردم دکتر گفت گلوش قرمزه ولی دارو اصلا بهش نداد فقط استا منیفون و قطره بینی داده. اصلا اروم نمیگیره از بس گریه میکنه. چکارش کنم باز ببرم دکتر
- شربت
اقای دکتر برای دختر ۲۱ ماهه بجز شربت ایمونس که روزی پنج سی سی میدم، آد یا آهن هم نیاز هست بدم؟ چه مقدار روزانه؟ ممنون

