سلام.
دخترم پنج سالشه. چند روز پیش لب بالایی التهاب پیدا کرد. بعد از چند روز بصورت جوش چرکی زیر لب بالا نمایان شد و حالا سرباز کرده و چرک خارج میشود. دکتر بردم کو اموکسی دادن سه روزه میخوره. چکار کنم؟ من گاهی لبش و فشار میدم چرک خارج میشه از ناحیه جوش. بعد با اب نمک شستشو میدم. راهنمایی کنید لطفا از نگرانی خواب ندارم. تبشم قطع شده.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لک
سلام ،بچه یک سال من نقطه های سفید روی بعضی از ناخنااش ایجاد شده البت خیلی دست میکوبه به وسایل لطفا بگید مشکلی داره یا بی خطره
- اسهال
- ناحیه تناسلی
با سلام ناحیه بین واژن و مقعد دخترم یک شکاف کوچک ایجاد شده . خیلی نگرانش هستم
- تب
سلام آقای دکتر امروز راجع به تب بچه 2 سالم ازتون پرسیدم من آستامینوفن رو هر 6 ساعت 7ونیم میل بهش میدم بنا به دستور روی جعبه که نوشته 2تا 4 سال 7ونیم تا 10 میل حالا تقریبا 5ساعت از زمان دارو میگذره دوباره تن بچه داغ میشه چیکار کنم هر 4 ساعت بهش بدم همون 7ونیم میل رو؟
- دخترم یک هفته ی سرفه میکنه خلط سبز از سینش کنده میشه از بینی هم ترشحات سفید و سبز داره .شربت آموکسی سیلین خوبه؟
- باسلام دخترم ۳سالشه دسمال کاغذی و آشغال میذاره دهنش علتش چیه
- دانه ریزریز
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم 21ماهشه ۱۱کیلو حالش خوب بودشب یدفه تب شدیدکردقطره بهش دادیم و شیاف گذاشتیم الان تبش اومد پایین ..ولی اقای دکترکل بدنش دانه های ریز زده اولش میخاره بعددانه های ریزمیرنه علت دانه ریزچی میتونه باشه خبلی نگرانم ممنونم.
- شربت سیتریزین برا کودک 18ماهه
من شربت سیتریزین 10سیسی به اشتباه به کودک 18 ماهه دادم حالا چه مشکلی. پیش میاد
- اس امپرازول
آقای دکتر سلام سه چهارم امپرازول رو برای دختر ۲ ماهه م تجویز کردن،چطوری اندازه گیری کنم؟؟و با همون میزان آبی که روی بسته نوشته شده؟؟ ممنون از شما
- سرماخوردگی یاکرونا
سلام خسته نباشید من پسرم 5ساله روزقبل انگور وتخمه خورد شبش سرفه کرد مجدد صبح خوب بود بازیکم شب سرفه بعدشم تک تک سرفه میکنه یعنی کروناست
- عفونت گلو
سلام پسرمن شش سال تمام سن دارهو۱۸کیلووزن داره والان چندساله همیشه عفونت گلوداره وهیچوقت کاملا خوب نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید
- نفس کشیدن کودک
سلام. پسر ۶ ساله ام چند روزه هر از دو سه دقیقه یک بار نفس عمیق میکشه . انگاری میخواد خمیازه بکشه و اینها. دلیلش چیه؟
- تب نمیاد پایین
سلام اقای دکتر بچم دو سال ۴ ماهشه امشب س شبه ک تب داره با پروفن بعد ی ساعت تا دو ساعت میاد پایین هر هشت ساعتم تب میکنه امشب براش نصف شیاف دیکلوفناک ۵۰ گذاشتم با اونم ی ساعت شده یکمی آورده پایین علت دیر اثر کردن داروها چیه ؟؟؟ چرخشکن زیترو ماکس دو شبه ک میدم
- دانه زدن بدن
سلام اقای دکتر.دخترم ۲سال نیم داره صبح که از خواب بیدار شدیهو بدنش دانه زددانه ورم میکنه بعدازچنددقیقه کم میشه دوباره دانه میزنه این دانه زیادشدبعضی جاش کم شدبعضی جاش دوباره همونجا میزنه میخواستم بدونم علتش چیه ممنون
- اسپری و دمیار
سلام امروز دختر ۲و نیم سالمو بردم دکتر بهش اسپری و دمیار تجویز کرد حالا اومدم خونه اما دخترم اسپری رو روی دهنش نگه دارم باید چیکار کنم میتونم بدون دمیار اسپری کنم؟؟
- شربت
سلام وقت بخیر آقای دکتر پیرم ۵ سالشه سرماخورده شربت پدیاتریک گریپ هر ۸ ساعت بدم خوبه ؟ سیتریزین و استامینوفن و برم هگزین هم بدم ،؟
- مکمل مناست ویتامین D برای هفت سالگی
سلام خسته نباشید میخواستم یه مکمل ویتامین برای دخترهای سالم معرفی کنید ممنون میشم
- تب وسردرد بی اشتهایی بالااوردن
پسرم ده سال سن و34کیلو وزن دارد چهاروزاست که تب میکند همراه بابی اشتهای وبی حال است سردرد هم دارد دورزز پیش هم دل درد داشته است حالت تهوع ام دورزو پیش داشتع
- کمک
سلام ، بچه ۶ ساله دارم سرما خورده دکتر بهش شربت آزیترومایسین داده فقط الان آبریزش بینی با سرفه داره چه شربتی بهش بدم که خوب بشه وزنش ۱۹ کیلو هست ، ممنون
- کم بودن آهن و ویتامین دی
سلام ببخشید دخترم 2سال و4ماهشه بردمش چکاب.هموگلوبین12/7 آهن17 ویتامین دی19بود دکتر گفت یکم آهن و ویتامین دی کمه براش مولتی ویتامین و ویتامین دی نوشت.آیا خیلی کمه آهن و ویتامینش؟؟واینکه از دیروز که مولتی ویتامین و خورده ادرار زرده و بوی مولتی ویتامین میده طبیعیه؟؟ممنونم

