Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی قراری نوزاد ۳ماهه دختر
بچم موقع شیر خوردن بی قرار.دکترم بردم گفت وزنش کم شیر خشک دادم نخورد.خوابم اصلا ندتره
- فرم سر نوزاد
شکل سر نوزادم کشیده شده ایا درست میشود الان ۸۰ روزشه.ایا استفاده از بالشت های فرم دهی که در سیسمونی فروشی ها است تاثیری داره.نوزاد من به پشت سر اصلا نمیخوابه تا الان هم از بالشت نرم براش استفاده کردم ولی دو شبه .که کتاب وسط پارچه گذاشتم و سرش را روش میزارم و به پشت .(طاق باز )میخوابونمش ایا اثر داره با تشکر
- پاسخ به قطره آهن و مولتی ویتامین
سلام و خسته نباشید
با تشکر به خاطر پاسخ به سوالات پرسیده شده.
آقای دکتر میتوانم علت اینکه در پاسخ در مورد قطره های آهن ومولتی ویتامین که پرسیده شد،علت استفاده از زینک را بپرسم و آیا اینکه زینک باعث خسخس سینه میشود یا نه؟ - بی اشتهایی
سلام دختر من ده ماهشه بی اشتهایی داره چی کار کنم
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار
- مدفوع نوزاد چهارماهه
اقای دکتر پسرم سه روز یک بار مدفوع میکنه رنگش زرد و شل شیر مادر میخوره
- شربت اشتها اور
پسرم ۳ ماه و ۲۲ روزه.شربت نئو زینک و چه مقدار بخوره در روز؟ خیلی بی اشتهاس
- دادن شیرپاستوریزه
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم تازه۱۲ماهش تموم شد میتونم بجای شیرخشک بهش شیر ماجان بدم میگن برای کودکانه؟
- ویتامین دی
سلام وقت بخیر پسر من شش ماه س آزمایش یک ماه پیشش سطح ویتامین دی ش رو ۲۳.۹ نشون میده دکتر براش قطره kidfort 12000 تجویز کرده یک روز در میون بیست و پنج قطره این میزان مشکلی نداره واسه پسرم؟ چون قطره مولتی ویتامین و آهن هم که بهداشت داده باید بخوره .ممنون از شما
- ختنه
سلام آقای دکتر شما ختنه انجام میدین؟
- کیست آبکی
من بچم در بدو تولد پشت کتفش یه توده بزرگ هست دکترا گفتن کیست ابکی هست به نظر شما علت چیه
- عفونت چشم وزردی نوزاد
پسرم۱۴روزه هستش ۴،۵روزش بود متوجه زردیش شدیم ک ۱۵/۵بود که با گذاشتن تو دستگاه تو خونه زردیش رسید به ۹/۵ تو ۱۱روزگیش دکتر به من شیرخشت و ترنجبین داده چندروزه ک استفاده میکنم ولی زردی داخل چشم پسرم خیلی زیاده و خوب نشده واینکه یه چشم پسرم حالت عفونی داره ک دکتر قطره جنتامایسین وپماد اریترومایسین دادن استفاده کنیم براش قبل استفاده چشمش ترشح زرد داشت الان کمی بهترشده اما پلکش کمی متورمه
- اندازه دور سر نوزاد پسر
سلام. نوزاد پسر ۶۲ روزه ای دارم.وزن تولدش ۳ کیلو و ۱۴۰ و قدش ۵۲ و دور سرش ۳۴ و نیم بود. الان وزنش ۵ کیلو و ۷۰۰ و قدش ۶۰ و دورسرش ۴۱ شده. بهداشت بهم گفتن دور سرش زیاده. نگرانم نظر شما چیه؟تورو خدا زودتر جوابمو بدید؟
- سرفه
با سلام دخترم ۳ ماهشه و دو روزه که سرفه میکنه روز اول سرفه های خشک ولی روز دوم خشک نبوده و ۳ یا تا سرفه پشت هم میکنه تب و آبریزش نداره چیکار کنم؟
- رفلاکس
سلام دکترخداقوت دکتررنجکش متخصص اطفال واسه پسر5ماهم که همش بالامیاره وخس. خس سینه داشت قطره متوکلوپرامیدنوشتن صبح سه قطره وشب سه قطره بهش بدم ولی من بهش ندادم چون خیلی عوارض داشت ترسیدم چکارکنم کمکم کنید
- دیربه دیرکارکردن شکم نوزاد سه ماهه
سلام نوزادم باشیرمادر تغذیه میشه وحدود یک ماهه شکمش دیربه دیرکارمیکنه اغلب باشیاف یا دادن ترنجبین اتفاق میفته رفلاکس هم داره چیکارکنم مشکلش حل شه و منم چه تغذیه ای داشته باشم بهتره لطفا راهنمایی کنیدممنون
- غذای کمکی
سلام اقای دکتر من دخترم تازه ۶ ماهش شده و رفلاکسم داره و شیرخشک نان ای ار میخوره و شیرمادر نمیخوره الان چ چیزایی یجز فرنی میتونی بدم دیگه بخوره ممنون
- دندان
سلام خسته نباشید آیا مصرف مترونیدازول واموکسی سیلین در دوران شیردهی برای نوزاد مضر است
- پاسخ بهسلام پسر من زود به زود سرما میخوره ۷سالشه سفیسکیم پودری دیگه موجود نیست میشه قرص سفیسکیم بهش بدم
- سلا، چه شیری جایگزین شیر سیمیلاک کنم؟

