Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادرار نکردن کودک
سلام خسته نباشید پسرم ۱۸ ماهشه الان تقریبا ۱۵ ساعته ادرار نکرده چیکار کنم؟
- تکررادرار
سلام آقای دکتر دختر من ۴ سالشه بعد تو این چندماه چندبار تکرر ادرار داشته هرچندبارش هم آزمایش ادرار و کشت ادرار دادم منفی بوده الان یه پزشک عمومی میگه باید حتما سونوگرافی بدی براش ممکن ادرار پس بزنه به کلیه و....خیلی استرس توراخدا بگید ممکن اینطوری باشه باید چیکار کنم
- گرفتگی صدا
سلام دخترم۱۵ماهشه چندروزی آبریزش داشت بعداز مصرف دارو الا دجارگرفتگی شدید گلو شده بطوری ک اصلا موقع گریه کردن صداش درنمیاد میخواستم بدونم چه راهکاری داریدکبهترشه خیلی اذیت میشه
- ؟؟؟؟؟؟؟
سلام آقای دکتر خسته نباشید.میخواستم بدونم شما دوشنبه ها مثلا امروزمطب تشیف دارین
- گوش درد
سلام پسرم ۳ سال و ۸ ماهشه با وزن ۱۳.۸۰۰. چند روزه آبریزش بینی داره امروزم گفت گوشم درد میکنه بردم هفده شهریور گفتن گوشش قرمز. شربت کوآموکسی کلاو ۴۵۷ دادن. نگفتن چقد بدم و چند روز؟ چقد بدم هر چند ساعت و تا چند روز؟
- قدووزن
سلام اقای دکتر پسر من ۸ماهس باوزن ۹و۵۰و قد ۷۴ وزن تولد ۲۸۸۰باقدتولد ۴۶خواسم بدونم خوب یا نه ممنون
- سلام وقت بخیر دوران شیردهی هستم پسرم11ماهشه خیلی لاغرشدم نسبت به قبل میخواستم بدونم چه قرصی مصرف کنم بدنم وصورتم پرشه؟
- ابریزش دهان
سلام روزتون بخیر دخترم یکسال وهشت ماهشه واهم ابریزش بینی و داره ولی ابریزش دهانشم یه چندروزه داره به حدی که جلوی لباسش خیس میسه لطفا علتشا ودرمانشا بگید ممنون
- شربت آزیترومایسین برای وزن 11 کیلو پسر 18 ماهه بدم گوش دارهدرد سرفه
شربت آزیترومایسین برای وزن 11 کیلو پسر 18 ماهه بدم گوش درد و سرفه داره تب
- تغذیه
سلام... دخترم 11ماهشه رفلاکس داره میتونه ماست بخوره؟
- تب بیحالی
باسلام دختر ۱۱ ماهه سرماخورده فقط تب و بیحال هستش دکتر براش شربت دیفن هیدرامین و شربت استامینوفن با شربت سفکسیم مشکلی نداره نگرانم
- در مورد شربت
سلام خدا قوت یک هفته است پسرم مریض هست تب و لرز و سرفه های خلط دار داشت بردم دکتر بهم یسری دارو داد قرص مونته لوکاست و شربت نئوتادین و یه آنتی بیوتیک تب بعد از سه روز قطع شد اما سرفه های خلط دار و بیشتر خشک داره دیشب مجددا رفتم دکتر گفت شربت کتوتیفن بده میخام بدونم میتونم کتوتیفن و نئوتادین رو هردو حالا در فاصله زمانی زیاد بهش بدم ۹ ساله هست
- تغییر رنگ پوست
دخترم ۲سالشه وازوقتی اون رو ازشیرگرفتم رنگ پوستش تیره شده قبلاصورتش خیلی سفیدبود اما الان روز به روز رنگ صورتش تیره میشه خواستم دلیلشو بدونم آیا بعداصورتش ب حالت اولیه برمیگرده
- سلام خسته نباشید تداخل دارویی افاکسیم و استامینوفن اشکالی ندارند ؟؟؟
- قورت دادن هسته زردالو
سلام پسرم تازه ۱سالش شد پریروز هسته زردالوقورت داد هیچ علایمی نداره شکمش تازه دیشب خیلی کم کارکرد ولی دفع نشدبردیم دکتر گفت خودش دفع میشه ولی هنوز نشد بایدچکارکنم
- دور سر نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم موقع تولد دور سرش35/5 بود الان که 9ماه و 12 روزش است شده 42 بنظرم طبق نمودار نیست و کم می باشد لطفا راهنمایی کنید اگر کم است چکار باید بکنم لازم بذکر است تا الان قطره هاش بسیار نامنظم بهش دادم
- تغذیه
سلام اقای دکتر بچه های خواهرم ۶ ساله و ۴ ساله هستن از نظر تغذیه خیلی بد غذا هستن و وزنی ندارن و خوابشون خیلی بده تا ۶ صبح بیدارن و اصلا نمیخوابن چیکار باید کرد اگر دارو برای اشتها هست بهم بگید و برای خوابشونم اگر دارو هست بگید ممنونم
- سلام پسرم ۶ سال دارد ودوسه روزی هست دیدم کف پاهاش زرد شده ولی کف دست کمتر زرد هست علت چیست
- علت عدم ادرار کودک سه ماهه
- شربت آموکسی کلاو۳۲۵برای کودک ۲سال و۸ ماه
سلام پسرمن ۲سال و۸ماهشه توی روز خیلی کم سرفه میکنه ولی شب سرفه های خلط دارش بیشتره شربت آموکسی کلاو ۳۲۵رو هرچندساعت و چندسی سی بدم ؟ وزنش هم تقریبا10کیلوشه

