Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای د کتردخترم سه ماهه هست چندروزه سرفه پشت سرهم داره سینه اش هم صدامیده میشه راهنمایی کنیدممنون
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰برای نوزاد۱۰ماه
- پیدرولاکس
سلام من دخترم روبردم دکتر بهش پیدرولاکس داده واسه شقاق مقعد دکتر گفت پیدرولاکس اصلا ضرر نداردگفتم میترسم واسه آینده اش ضررداشته باشه گفت با خیال راحت بهش بده ضرر ندارد .درسته ....ممنون
- افتادن ناخن های دست کودک
باسلام ناخن های پسرم که 17ماهه است میفتن وبه جاش ناخن دیگه ای درمیادمشکل چی میتونه باشه
- استفراغ
با سلام ، آقای دکتر پسرم حدودا 5سالشه دیشب استفراغ کرد و نیمه شب هم مجددا دچار استفراغ شد کمی سر و سینه ش گرم میشد که استامینوفن دادم ممنون میشم در مورد دارو و خوراک راهنماییم کنید
- تب
سلام اقای دکتر من واکسن شش ماهگی زدم شنبه زدم برای پسرم امروز پنج شنبه هنوز تبش قط نشده شب دوم قط شد دوباره شروع شد یه بار تب میکنه یه بار خوبه قطره موقع تب داره میدم بهش
- شربت
سلام اقای دکتر خسته نباشی اون روز از شما پرسیدم دخترم ۸ماه ۱۳ روزشه سه چهار روزیه خیلی کم سرفه میکنه مخصوصا توخواب شما گفتین شربت ستیریزین بدین گرفتم داروخانه گفته برا حساسیته ممنون میشم ج بدین ضرر نداره بدم و چقد بدم روزی
- یبوست نوزاد ۲۰ روزه
- واکسن آنفولانزا
سلام ایا نوزاد یازده ماهه باید واکسن آنفولانزا بزنه
- اسهال نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۳ماهشه الان ۴ روزه مرتب دفع مدفوع زرد رنگ داره ولی الان ۲ روز که شدید شده از روزی ۱۲ بار بالا زده باید چکار کنم،،،هیچ علائم دیگری هم ندارد فقط تکرر مدفوع
- نگهداری دارو
سلام اقای دکتر ما درمنتقطه گرم زندگی میکنیم ایامیشه داروهای مانند اد وکولیک و داروهای دیگری که ننوشته دریخچال نگهداری کنیم تو یخچال بزاریم یا باید بیرون یخچال بزاریم
- خواب کودک سه ساله
شربت نئوزینک زینک برای خواب کودکان هم موثره ؟ پسرم چهارسالشه کم خوابه
- جوش دربدن
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم ۲ساله دارم که کل بدنش جوش دانه ریزقرمز زده اول ریزه بعدکمی درشت میشه مشکلی نداره ممنون
- سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهه هست دکتر گفته رفلاکس پنهان داره براش امپرازول و ومترال اندانسترون نوشته مشکلی پیش نمیاد بهش بدم چون اب دهانش قورت میده اینا براش نوشته
- بیماری فاویسم
بل سلام پسر من یک سالو هشتوماهش هست و فاویسم هست ،من میخواستم لمینت ناخن انجام بدهم آیا برای پسرم که فاویسم هست مشکلی دارد
- آزمایش باریم انما
سلام پسرم ۵ ساله هست آزمایش باریم انما داده دکتر گفته باید عمل بکن نظر شما چیست
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- خطا در ختنه
سلام.ببخشید اگر پوست زیادی در ختنه برداشته شود چه مشکلی ایجاد میشه و راه حل چیست؟ ممنون
- سلام اقای دکتر پسرم 9 ساله 2 هفته متوجه شدم کف پا هاش ویکم کف دستش زرد شده خیلی میترسم چشماش سفیده حالش هم خدارو شکر خیلی خوبه چکار کنم زودتر خوب بشه
- پفکنی
باسلام و خسته نباشی من پسر ده ماهه دارم که وقتی پفکنی درست میکنم براخودمون به آنهم میدم آیا اشکال نداره ممنون از شما

