Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب دخترم
سلام وقتتون بخیر،دخترم ۸ سالشه ۲۲ کیلو وزنش،تبش بالاست ساعت ۸ شربت استامینوفن دادم ولی پایین نمیاد،سردردم هست چی بدم بهش تبش بیاد پایین؟
- راه نرفتن
سلام ارض ادب و خسته نباشید ببخشید پسر من ۱۱ماهشه ۱۰روز مونده به تولدش ولی اصلا نمیتونه بشینه یا روی پاهاش سفت وایسه وقتی تلاش میکنم راه بره پاهاش رو کامل به زمین نمیزاره روی انگشتای پاهاش راه میره سرش و گردنش رو خوب نگه میداره مشکلی از سر و گردن نداره ولی نمیتونه بشینه وراه بره دندون هم اصلا در نیورده چیکار کنم میشه راهنمایی کنید
- آزیترومایسین
سلام آقای دکتر بچم ۸ماهشه برا سرماخوردگی دکتر زیرومکس نوشت ۵روز دادم ولی خلط زیادی داره سرفه های خلطی. اسپری دهانی و بینی هم میزنم. نمیشه چرک خشک کن بدم؟
- شربت لیکوآپ
سلام آقای دکتر عزیز پسر ۶ ساله دارم شربت لیکوآپ بدم خوبه یانه چند مدت بدم؟ و اینکه با ایمونیس در یک روز میتونم بدم هر هر کدام رو در یک دوره مجزا استفاده کنم؟
- تب واسهال
سلام آقای دکتر پسرم 17 ماهشه 2 روزه تب 38 ونیم داره و اسهال، بهش کیدی لاکت زینک و استامینوفن دادم اما هنوز تبش قطع نشده لازمه آنتی بیوتیک بخوره؟
- خلط مدفوع
- شیر خشک رژیمی
سلام روز بخیر اقای دکتر برای حساسيت به پروتئین گاوی شیر اچ ا میدم به بچم الان ۱۸ماهه اس و اچ آ ۲ گاهی هممجبوريم ۱ رو مخلوط با شیر معمولی بدیم چون پیدا نمیشه ممکنه ایجاد کمبود در بچم بکنه چون اینا برا زیر یکساله؟
- لرزش پای بچه
پسرم ۶سالشه ازنوزادی لرزش پاداشت علتش چیه
- اسهال کودک ۱ساله و ۴ماهه
- سرماخوردگی کودک ۷ ماهه
سلام بچه من زود به زودمریض میشه ،میشه کمکم کنید چه شربتی بدهم
- بچه ام اسهال و استفراق
بچه ام دو سال و دو ماه داره اسهال شدید داره اصلا دارو نمیخوره غذاهم اصلا نمیخوره
- سلام خسته نباشیددخترشیش ساله ای دارم که ماهی یک بارسرودردهمراه بااستفراغ داردخیلی نگرانم دلیلش چیست
سردرددردشدیدبااستفراغ خیلی نگرانم توروخداجواب بدید
- وزن گیری بچه
با سلام وخسته نباشید خدمت شما پسر من دوسالگی بر حسب حرف بهداشت قدش ۸۲ و وزنش ده ونیم بود که خودم قدشو گرفتم ۸۵ بود ولی پسرم چند ماه فقط شیر خودمو میخورد اصلا غذا نمیخورد از شیر گرفتمش از اون موقع چهل روز میگذره بچه وزنش به یازده وچهارصد رسیده به نظر شما پسرم مشکلی داره یا بخاطر بد غذا بودنش بوده در ضمن خودمم بچگی از لحاظ قدی ریز بودم ولی الان قد من و شوهرم ۱۶۳ و ۱۸۰ هست به نظر شما جای نگرانی هست البته بچه ام قطره اهن و اد و به زور میخورد بیشترشو میداد بیرون لطفا جواب بدید خیلی نگرانم امکان دکتر رفتنم ندارم
- بدخوابی در کودکان
سلام آقای دکتر دخترم دوساله و سه ماهشه به خاطر نوع لایف استایل من و همسرم که بیشتر شبا تا دیر وقت بیدار بودیم دخترم اصلا خواب مناسبی نداره مخصوصا از یک ماه پیش که از شیر گرفتمش خوابش اصلا تنظیم نمیشه مثلا اگه زود بخوابه یازده یا دوازده دو شب بیدار میشه و دیگه تا هشت صبح بیداره و بعضی شبا هم مثل الان پنج صبح میخوابه من دیگه کم آوردم شما چه راهکاری رو برای تنظیم خوابش پیشنهاد میکنید
- کرونا
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر من یک ساله هستش دو هفته ای هست درگیر کرونا شده که خداروشکر بهتر شده اما خیلی بی قراری میکنه غذا اصلا نمیخوره شیشه شو میزارم دهنش یکم میخوره دیگه تو دهنش نگه میداره از گوشه لبش میریزه بیرون و اینکه دقت کردم دندون های نیش بالاش داره در میاره فکر کنم چون ورم کرده لثه هاش این بی اشتهایش رو چیکار کنم اقای دکتر خیلی وزن کم کرده
- چکاپ
پسر ۷ ساله ای دارم که در ازمایش چکاپ ،میزان کلسترول رو 209زده .در این باید دارو بخورده ؟
- سرماخوردگی
سلام من دوقلودارم هردوسرماخوردن چرک سبزازبینی یکی شون میادیکم سرفم میکنن چه شربتی بدم ستادین دی ضررداره ۱۱ماهه هستن چندروزدیگه میشن ۱سال
- دخترم وزنش کمه
آقای دکتر دخترم ۲سالشه وزنش ۸کیلو هست قل دوم بوده ۳ماه زودتر از تاریخ زایمان به دنیا اومده اشتها نداره چه دارو یا مکمل براش بدم ممنون......
- سرفه کردن زیاد
کتوتیفن سالبوتامول قرص جویدنی مونت لوکاس اسپری سالبوتامول آمپول دگزا و ۶cc آبلیمو و عسل-شیر و زردچوبه و زنجبیل اما همچنان سرفه خشک وخروسک دارد
- سلام وقت به خیر برا دخترم که ۷ سالشه و وزنش ۳۳ کیلو چند ن لت و چند سی سی آزیترومایسین بدم برا ی درمان سرفه خلطی

