Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- راه نرفتن چند روز کودک
سلام.دختری هیچ ده ماه دارم که به طور نا خوداگاه سه روز است که راه نمی رود هیچ ضربه ای به پایش نخورده است .واز او آزمایش به عمل آمده که آزمایش هایش هم چیزی نشان نداده است.ودرد هم ندارد در بدن او هیچ علامت ونشانه ای هم نیست
- دوز دارو
با سلام واحترام جناب آقای دکتر مصرف ۲/۵ سی سی از شربت نئوتادین ۲/۵ به صورت ۱۲ ساعته (یعنی روزی ۵ سی سی ) برای کودک ۲ سال و ۹ ماهه زیاد است ؟ سپاس
- وحود لکه های خاکستری روی سفیدی چشم
- تکررر ادرار
دختری 7 ساله دارم که دچار تکرار ادرار شده است پارسال نیز این اتفاق افتاد ولی بعد از مدتی خوب شد و ادرار او کم می باشد در ضمن از لحاظ بدنی خوب می باشد آیا مریضی خاصی دچار شده است یا نه؟ نیاز به مراجعه به دکتر دارد یا نه
- سلام پسرم نه سالشه وزنش25کیلوگرم هست چقد باید بهش بدم
- چشمان دختر 5ساله ام مواد زرد رنگ ترشح می کند قطره باکتی ماید 10براش خوب هست؟
دخترم 5سالشه چند روزه تب دارد روز تب ندارد شب که میشه تبش شروع میشه دکتر عمومی کفت گوشش قرمز شده. چشماش .جرم زرد رنگ ترشح می کنه 20کیلو هست و 5سالشه دکتر گفته هر 12ساعت 1قطره تورا به خدا حالا چکار کنم
- الرژی به پروتئین گاوی
سلام پسرم۷ماهشه حساسیت به پروتئین گاوی داره بهش آپتامیل اچ آ دادم که دوباره خس وسرفه داره ودیشب دوبارشکمش کار کرده وبدبود وآبکی بود الان بخوام شیرش عوض کنم چی بدم بهش توی خواب بیقراره من۷ماهه یک شب خواب راحت نداشتم بهش آپتامیل پپتی جونیور هم دادم ولی یه شب دادم نمیدونم اون بهش میسازه یا نه توروخدا منو راهنمایی کنید من خوزستانم ۳ماه بچم بردم دکتر ها نفهمیدن که حساسیت به شیر خشکش داره خودم باسرچ تو گوکل فهمیدم خواهش میکنم منو راهنمایی کنید واقعا از بیخوابی وعلائم پسر که اذیتش میکنه بریدم😭
- عفونت چشم
دخترم در طی یکماه الان سومین باری هست چشمش عفونت میکنه یک هفته قطره باکتی ماید میریزم خوب میشه و بعد از گذشت چند روز چشمش دیگرش عفونت میکنه باز قطره میریزم میخوام بدونم این قطره عوارض داره چون الان سومین بتری هست خریدم و دارم براش استفاده میکنم و هر دفعه یک چشمش عفونت میکنه
- قطره آهن ليپوزوفر
سلام آقاي دکتر دخترم 15ماهشه ميتوانم به جاي قطره آهن سيدرال قطره آهن ليپوزوفر که جديد در اومده بهش بدم؟؟قطره آهني خوبي هست؟؟؟
- وزن گیری
سلام پسری دارم که بعد از ۱۵ روزگی متوجه شدیم که نرمی حنجره دارد و تنفس تقریبا تندی داشت و با سرماخوردگی بستری میشد که الان یک سال و نیمه است حدود سه ما قبل بعد کلی آزمایشات یم که تنگی راه هوایی دارد و بعد از لیزر جهت رفع تنگی بعلت داشتن ترشحات تراک گذاشتن بعد از سه هفته مراجعه جهت اف تراک دکتر گفت با توجه به نرمی حنجره امکان اف تراک نیست و برای مراجعه بعدی باید بچه به سن ۱۰ کیلو برسد اما متاسفانه با وجود رسیگی زیاد بچه وزن نمیگیرد لازم به ذکر است قبلا آزمایش تمام غدد بدن انجام شده و مشکلی نداشته، شیرخشک نوترینی درینک دادم روزی چند بار دفع داره اما وزن گیری خیلی ضعیفه ، لطفا راهنمایی کنید
- مقدار مصرف سوسپانسیون آزیترومایسین ۲۰۰ براب کودک ۹ سال
باسلام پسرم ۹ سال هست.سرفه های خلطی داره چند روز سرفه خشک داشت و دیفن هدرامین کمپاند بهش دادم الان سرفهای خلطی شده.سوسپانسیون آزیترومایسین ۲۰۰ رو خریدم چه مقدار بهش بدم؟ پسرم ۲۴ کیلو هست.. لطفا بهم اندازه مصرف با قاشق رو بگید چون پیمانه ندارم ممنون
- سرفهههه
سلامدکتر شربت تئوفیلین جی برا ۳ونیم سال چه دوزی باید بدم و چندساعتی؟
- شربت استامینوفن
سلام بعد از تزریق واکسن یکسالگی میتونم به جای قطره استامینوفن به کودکم شربت استامینوفن بدم؟؟
- کودک ۸ ماه
سلام دختر هشت ماه دارم که ناحیه تناسلی و لایه پاشجوش قرمز زده علتش چی هس و چه پماد استفاده کنم
- آبریزش و خلط کودک
سلام خسته نباشید پسرم چند آبریزش و خلط گلو داره . هر ۱۲ ساعت ۲/۵cc زادیتن بهش میدم. ولی بهتر نشده چون نمیتونه آبریزش بینیش رو تخلیه کنه. یه کم هم سرفه داره. ولی تب نداره. برای خوب شدن خلطش چی بدم بهش؟ نیاز به مصرف آنتی بیوتیک هست؟
- لب پسرم کج شده
سلام وقت بخیر اقای دکتر.پسرم ده ماه و بیست روزشه.الان یک هفته ای هست لبشو کج میکنه و سرشم محکم ب زمین خورده ایا مشکلی دارد؟؟
- تب بعدازتزریقواکسن
سلام آقای دکترمن امروز واکسن ش ماهگی دخترمو زدم شب تب کرد هز۴ ساعت استامینوفن دادم ولی باز دمای بدنش بین ۳۷تا۳۸بالاپایین میشه.چیکارکنم ؟
- پیش فعالی
باسلام خدمت شما.درمورد کودک پیش فعال خواستم بپرسم به کدام دکتر مربوط میباشد ممنون
- اشتها
با سلام خدمت شما دکتر گرانقدر پسر ۴ساله ام از مراجعین شماست مدتیه کم اشتهاست بیزحمت یه دارو یا قرص معرفی میکنید که بی ضرر باشه و همچنین مولتی ویتامین ، میتونه از کپسول و قرص هم استفاده کنه.
- سرماخوردگی
سلام و عرض ادب پسرم ۳سال ونیم با وزن ۱۳کیلو التهاب گلو داشت دکتر سفیکسیم۱۰۰روزی دوبار ۳سی سی بهش داده ایا همین شربت بدمش یا شربت دیگه معرفی میکنید؟؟ ممنون

