Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال نوزاد
سلام پسرم شش ماه ونیم دارد.پنج روزه که اسهاله.تب و علائم دیگه ای ندارد.پاهاش هم سوخته بخاطر اسهال.چکار کنم اسهالش خوب بشه؟نیار به محلول ا ار اس یا داروی دیگه ای ندارد؟
- تب
سلام وقت بخیر. پسرم ۳ سال و دو ماهشه ۱۳ و ۸۰۰ وزنشه. از سه شنبه ظهر تب داره. تبش تا ۳۸ و نیم درجه هم رفته. هر ۴ ساعت شیاف استامینوفن ۱۲۵ میذارم. اما تبش خیلی پایین نمیاد. فقط دوبار تا حدود ۳۷ رسید. بقیه دفعه ها بالای ۳۷ و نیم بود. بینیش هم گرفته و وقتی میخوابه تنفسش صدا داره. چیکار کنم؟ آنتی بیوتیک لازم داره؟
- واکسن شش ماهگی؟
سلام وقتتون بخیر دخترم پیش شما پرونده دارن آقای دکتر سه روز پیش واکسن شش ماهگی رو تزریق کردن بعد سه روز جای واکسن سفت شده چیکار کنم؟ میترسم توده بشه
- میزان مصرف سفکسیم۱۰۰برای کودک باوزن ۱۱کیلوگرم
تب
- پمادوقطره چشمی
سلام واحترام. پسرم 14 ماهشه چشمش عفونت کرد بردمش چشم پزشک پمادجنتکس وقطره باکتی ماید وتیرلوز داد. یک هفتس ک استفاده میکنم والان الحمدالله خوب شده.. باید تاچندروز استفاده کنم. کافیه یا ادامه بدم.؟ وزنش 10 کیلو. قطره هاشو سه روزاستفاده کردم قطع کردم ولی پمادش ی هفته
- پوست تیره رنگ شکم و بدن
باسلام دخترم ۵سالشه کمبود اهن داره یوست شکمش تیره شده ایا از کمبود اهن میتونه باشه .لطفا شربت اهن خوب نام ببرید
- مدفوع چرب کودک 3ساله
با سلام .دختره 3ساله ی من تب داش با شربت استامینوفن و شیاف تبش رو قط کردم.متوجه شدم ک مدفوعش چرب هست.ولی ن زیاد.شل یا اسهالی هم نیس.رنگش هم روشن نشده .مدفوعش معمولی هس..و ترشح چرب داره.علتش چی میتونه باشه? میخوام توی خونه درمونش کنم.
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیرایامیتوان به بچه یکسالنیمه شربت پدی کلدداد؟واینکه چندسی سی وچنساعته بهش بدم؟؟
- استفراغ
باسلام دکترجان.پسرم دوسال سه ماهشه دوشبه تمام طول روز کاراشو انجام میده میاد میره بازی میکنه ولی نصفه شب فقط یکبار بالا میاره و بعد راحت میخوابه قبلشچندددقیقه تو خواب خیلی بیقراری میکنه ولی بالا ک اورد میخوابه معده اش مشکل دارر شده جکار کنم
- تب و گلو درد
پسر ۹ ساله ام با ۲۷ کیلو وزن تب و گلو درد داره.داروی خشک کننده چی بهش بدم؟
- سلام دختر من ۶سالشه با وزن ۲۸
- سلام دخترم ۱۰ ماهشه
دخترم ۱۰ ماهشه شیر خشک اپتامیل پپتی جونیور میخورده الان دیگه گیر نمیاد چه شیر خشمی بهش بدم؟
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- سرماخوردگی وگلودرد
- عکس مچ دست
سلام دختر من ۷ ساله است . عکس مچ دستش بین ۷ تا ۸ سال هست . میخواستم بپرسم مشکلی دارد؟
- سرماخوردگی
سلام شب خوش .دخترم هفت سالشه نزدیک یکماه هست سرماخورده سه دوره دارومصرف کرده اما سرف میکنه هنوز سینش صدامیده بیحال هم هست اشتهانداره میخواستم بدون آنفولانزاگرفته یا سرماخوردگیه ممنون
- باقیمانده انتی بیوتیک
سلام، دخترم ۷ ساله هست با وزن تقرببا ۱۹، دکتر برای سرفه های شدید و بی وقفه ش ازیترو ۲۰۰ نوشت بمدت ۵ روز، روز اول ۵ سی سی و چار روز بعد ۳ سی سی، دیروز روز اخر مصرف دارو بود ولی نصف دارو باقیمانده!!!طبیعیه یا حتما تا اخر دارو باید مصرف بشه؟؟؟؟؟
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر .دخترم 19ماهشه .اگه یک روز زينک سولفات بدهیم روز بعدش مولتی ویتامین مشکلی واسش پیش میاد.ممنونم
- پوسته زبر
سلام جناب دکتر. خدا قوت.. پسرم 22 ماهشه و اخیرا متوجه شدم که انگشت شست پاش دچار پوسته های زبر و خشک شده پ(قسمت پشتش که روی زمین میزاره. و کمی هم کف پاهاش) البته خودم هم دچار خشکی شدید پوست پا هستم دکتر عمومی برای پای پسرم گفت پماد تریامیسینیلیون بزنم... گفتم با شما هم مشورت کنم ببینم تجویز شما چیه؟ یک دنیا ممنونم ازتون
- آمپول دگزامتازون
دکتر برای بچم که 3سالش هست آمپول دگزا نوشته بود تزریق کردم آیاضرر داره راهنمایی کنید

