Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال نوزاد
سلام من دوتا دختر دوقلو دارم ۷ ماهشونه ۲۰ روزه اسهال شدن، تب یااسهال خونی یا استفراغ ندارند آزمایش SE انجام دادن هردو سالم بودند. روزی ۱۰ بار هم بیرون روی دارن شیر خشک اپتامیل۲ استفاده میکنن خواهش میکنم راهنماییم کنید چیکار کنم خوب بشن
- چقد اموکسی سیلن به نوزاد 4 ماهه بدیم
بچم 4ماهشه و سرفه خلط دار داره براش اموکسی سیلین اوردم چقد باید بهش بدم
- علت زور زدن نوزاد یک ماهه
سلام دکتر من از بلوچستان محروم ترین نقطه ایران براتون پیام میذارم خواهشا جواب بدید سوال؟ من یک نوزاده دارم پسره تازه ی ماهشه شبا موقع خاب زور میزنه صورتش هم قرمز میشه با صدای ضعیف ناله میکشه روزا هم بعضی وقتا همینجوری میشه ؟لطفا بگید چکار کنیم 🙏🏻
- غذای کمکی
سلام اقای دکتر من دخترم تازه ۶ ماهش شده و رفلاکسم داره و شیرخشک نان ای ار میخوره و شیرمادر نمیخوره الان چ چیزایی یجز فرنی میتونی بدم دیگه بخوره ممنون
- خواب نوزاد
سلام نوزاد هشت ماهی دارم که وقتی خوابش میاد نمیتونه زود به خواب بره همش گریه میکنه یعنی میخواد بخوابه ولی نمیتونه بعد یک یا دو ساعت گریه و نق زدن خیلی به سختی به خواب میره علتش چیه اول بهتر بود حدود یک ماهی میشه بدتر شده ؟
- اسهال و استفراغ ۹ ماهه
سلام پسرم تقریبا ۹ ماهشه از ۶ ماهگی خوب وزن نگرفته و یک هفته اس اسهال و استفراغ داره و میلی به خوردن غذا نداره فقط شیر خودم رو میخوره
- درمان خلط وسرفه
سلام آقای خسته نباشید تشکر میکنم از راهنمایی های خوبی که ب ما والدین میکنیم قبلا هم مزاحمتون شدم من نوزادم عفونت سینه داشت دکتر سفیکسیم داد تا پنج روز بهش دادم الان نفسش خوب شده گفتم تند تند بود خس خس سینه هم نداره فقط ی کم خلط گلو و ی کم سرفه میگن سرفه کنه برای خلط گلو بهتره و از روزی هم ک ب دنیا اومده عطسه میکنه الان هم داره یعنی پشت سرهم دوبارو عطسه میکنه الان از قطر بینی استفاده میکنم دکتر بهش داده قطره ناپریزول آیا این قطره مناسب هست آیا نیازی ب داروی دیگه نداره لطفا راهنمایی بفرماید ممنون میشم نوزادم الان دوماه و هیجدروزشه
- اسهال شیرخوار 50 روزه
سلام نوزاد 50 روزه من اسهال داره و پدی لاکت میخوره و هنوز صورتش زرده آیا پدی لاکت رو ادامه بدم
- غذای کمکی نخوردن
سلام آقای دکتر دختر من ۸ ماهشه تا ۷ماهگی خیلی خوب غذای کمکی میخورد ولی الان اصلا نمیخوره تنوع غذایشم عوض کردم ولی نمیخوره یکی دو قاشق اول بالا میاره همش خودشو به پشت پرت میکنه شب ها که میخوابه تا صبح چندین بار بیدار میشه شیر میخوره. برا غذا نخوردنش چکار کنم.
- جوش زدن بدن نوزاد دانه ریز قرمز
- رفلاکس
سلام من پسرم ۳ ماهش هست دکتر که بردمش گفت رفلاکس پنهان داره چندتا شیر براش نوشت عوض کردم و هیچکدوم بهش نمیساخت باز بالا میاره دارو رفلاکس بهش دادم باز فایده نداشت بالا میاره نمیدونم چیکار کنم دیگ چی بهش بدم هم شیر نان دادم هم تروویتال دادم هم نان اچ آ دادم بیومیل ای ار دادم دارو دست ساز دادم باز بالا میاره لطفاً کمکم کنید چه شیری بهش بدم که بهش بسازه بالا نیاره دیگ
- پوست سر نوزاد؟
سلام و خسته نباشید آقای دکتر دختر من ۱ سالشه اما هنوز کف سرش مثل نوزادیش پوسته زرد داره چه شامپویی استفاده کنم؟
- گروه خون
گروه خونی من وهمسرم oمثبته ولی پسرم oمنفیه خطرداره
- قطع شیر شبانه
سلام وقت بخیر اینکه میگن شیر شب از ۴ الی ۶ ماهگی باید قطع کرد بخاطر اثر پوسیدگی روی دندان درسته الان فرزندم ۵ ماه است وزنش در چهار ماهگی ۵ و ۲۰۰ بود بخاطر زود رس بودنش شیر شوشو باید قطع کنم ؟
- مدفوع کودک
ایامدفوع کودک۷تا۸روزطبیعیاستیانه؟؟
- دارو
با سلام اقای دکتر تا چند رو ز شربت سرما خوردکی کودکان برای نوزاد عوارضی ایجادنخواهد کرد با تشکر
- سرماخوردگی نوزاد
پسرم ۸ماهشه بردم دکتر داروهاشو نمیخوره همش بالا میاره آهن ومولتیشو هم بالامیاره چیکارکنم همش خلط داره خس خس سینه آبریزش کمکم کنید
- اسهال نوزاد ۳ماهه
سلام پسرم ۳ماهشه از دیشب اسهال داره خیلی بوی بدی هم داره هر یک یا دو ساعت اسهال داره چه دارویی بهش بدم
- رفلاکس
سلام نوزاد سه ماهه ای دارم ک رفلاکس داره راینتدین میخورد ک قطع کردم با وجود رانیتدین بازم شیر برمیگردوند ولی کمتر بود الان با هر شیری ک میخوره شیر و برمیگردونه نان اچ ا میخوره بهش قرص امپرازول بدم؟ هرچند ساعت؟ چ مقداری
- سلام آقای دکتر من پسرم رو دوروز پیش بردم ختنه ولی از دیشب کمی خونریزی داره آیا مشکلی داره یا طبیعیه لطفا جوابم رو زودتر بدید نگرانم اگه خطرناکه اقدام کنم ممنون

