Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی نوزاد
نوزاد بیست و یک روزم هنوز صورتش و چشماش زرده ایا هندز خطر دارد
- یبوست نوزادسه ماهه
سلام دخترم مریض آقای دکترهست آخرین وزنش تودوماهگی۴.۵بودالان سه ماهه ست هفته گذشته بابت یبوست دخترم پیام دادم که فرمودید شیاف گلسرین استفاده کردم شکمش کارکردبعداون روزالان چهارروزه که هنوزشکمش کارنکرده چه کارباید انجام بدم پیشاپیش ممنونم ازجواب دهی شما
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
سلام. نوزادم ۱۴ روزه است. زردی ۱۳ داشت ک ۵ ساعت زیر دستگاه ماند و به ۱۱ رسید. دیشب مادرهمسرم بهش۵یا ۶ قطره اب انار (دوتا دانه ی انار) داده خورده. مبخواستم ببینم مشکلی براش پیش میاد ؟ خیلی استرس دارم
- شیرخشکو عوض کنم
سلام خسته نباشید پسرم پنج ماهو پونزده روزشه شیر خشکه اپتامیل میخوره الان دو بهش میدم ولی وزنش کم شده و کلا شیر رو خیلی کم میخوره چیکار کنم چه شیر خشکی بدم
- نفخ شدید
سلام آقای دکتر نوزاد پنج ماهه دارم که دوهفته ای هست نفخ شدید داره شیرمادر میخوره اونقد نفخ داره ک با گریپ میکسچر هم برطرف نمیشه تورو خدا بگید چیکارش کنم خیلی اذیت میشه
- قطره آهن
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۶ماهشه بردمش خانه بهداشت واسه واکسن ومراقبتبهش قطره فربولین ومولتی ویتامین بهش دادند۱۵ روزه قطره ها وغذای کمکی بهش میدم رفلاکسش خیلی بدترشده فقط فرنب باشیرخودم وسوپ بهش دادم آیاعلت بدترشدن رفلاکسش قطره آهنه؟منم توبارداریم قرص آهن میخوردم همینطورمیشدم قرص لانزوپرازول برام نوشتن میشه لطف کنیدیطره مولتی ویتامین وآهنی که ررای رفلاکسش ضررنداشته باشه به من معرفی کنیدممنوم
- هیدرونفروز کلیه نوزاد
سلام وقت بخیر، در زمان بارداری هیدرونفروز هردو کلیه جنین تشخیص داده شد، حدودا ۱۲ روز بعد زایمان از دخترم سونوگرافی گرفتیم فقط در سمت چپ fullness به قطر ۵mm دیده شد، آیا این باعث احساس درد در نوزاد هست یا خیر؟ امکانش هست که در سمت چپ هم رفع بشه؟چه اقدامی باید انجام داد؟
- بروکلی
سلام دکتر از چند ماهگی میتونم به دخترم بروکلی بدم
- زینک سولفات
سلام.شربت زینک سولفات درچه مواردی وازچندماهگی تجویزمیشه
- فتق ناف
سلام آقای دکتر خسته نباشید حدود دوهفته میشه که ناف نوزاد زده بیرون واحساس میکنم خیلی اذیت میشه میشه لطفا دراین زمینه راهنمایی کنید
- کولیک
- فولنس
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماه و ۱۲ روزشه به صورت اتفاقی از کلیه هاش سونوگرافی دادم گفتن هر دو کلیه ورم داره و فولنس هستش.حالا باید چکار کنم؟دستشویشم حالت خلط داره از یک ماهگی فقط شیر خودم میخوره.چشماشم گریه می کنه خیلی کم در حد دو سه قطره اشک از چشماش میاد.تو سونوگرافی آنومالی بهم نگفتن که فولنس داره.نظرتون در مورد فولنس چیه؟خیلی نگرانم
- دارو
دخترم ۸ ماهشه سرما خورده دکتر بهش اموکسی سیلین ۱۲۵ داده گفته هر ۸ ساعتی ۵ سی سی هیچ تغییری نکرده هنوز تب داره و سرفه صدا دار میکنه
- قطره اینفاکول نحوه مصرف
پیرو سوال قبلی اگر این قطره مورد تایید هست هر چند ساعت چقدر بدم؟ یک ماهو ۳ روزشه نوزاد
- سرفه نوزادده ماهه
- زیرگردن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۷ماهشه نمیدونم چرازیر گردنش قرمز نمیدونم ازاب دهنشه یاگرمیه چی بزنم خوب بشه
- مدفوع نکردن نوزاد۳ ماهه
سلام دخترم سه ماهه هستش و سه روزه که اصلا مدفوع نداره چیکارکنم آیا خطرناکه؟
- شیر شبانه
سلام نوزاد ۸ماهه ای دارم که شب چند بار از خواب بیدار میشه و شیر میخوره قبل خواب هم غذای کمکی بهش میدم ولی فایده نداره چطور میشه شیر شبش رو قطع کنم اگه قطع نکنم مشکلی داره
- خر خر کردن نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد 27روزه صدای خرخر از بینیش میاد مشکلش چیه و چکار باید کرد
- خشکی پوست
کودک چهل روزه دارم پوست خشکی دارد ودست وپایش پوست پوست شده وپیشانی اش هم پوست پوست میشود چه مشکلی هست وباید چه کار کنم

