Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسم
سلام خسته نباشید پسر یکساله نیم فاویسم دارد قبل فلافل خورده میتونه باز نخود بخوره چه چیزایی برای فاویسم مضر و ممنوع ؟
- آزمایش
سلام دکتر وقت بخیر سوال پرسیده بودم که آزمایش مدفوع پسرم دوماه ام گلبول سفید ۲ تا ۳ هستش، مدفوعش آبکیه و پر خلطه و دلپیچه داره، شیرخشک کمکی رو گفتید بدون لاکتوز بدم، اما در مورد شیر خودم چه باید کرد؟ رژیم خاصی رعایت کنم کنم؟ گلبول سفید مدفوع، آلرژی به پروتتین گاویه یا عدم تحمل لاکتوز؟
- دکتر یه سوال داشتم سرماخوردگی
دکتر سلام.دکتر دخترم سرماخورده چه شربتی واسش بگیرم از داروخانه. 19 ماهه
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- آمپول دگزا
سلام . دختر من دو سال و شش ماهشه خروسک گرفت دکتر دگزا براش نوشت زدیم قند خون دخترم رو بالا برد میخوام بدونم قند خونش بعد نقاهت پایین میاد ؟ خیلی دلشوره و استرس گرفتم . لطفا راهنماییم کنید ممنون
- بیماریه تب
پسر۱۲ماهه دارم دیروز مراجعه کردیم پزشک عمومی بابت تب و آبریرش بینی.اما تب به راحتی پایین نمیاد تا۳۹درجه هم میره.لطفا راهنمایی کنید
- اسهال و مدفوع سفید در کودک هشت ساله
- ریزش مو
سلام وقت بخیر پسرم 21ماهه هستش جدیدا ریزش مو پیدا کرده تو حموم بیشتر. وقتی دست میکشم بین موهاش چند تار میاد تو دستام کمی نگرانم چون حالت ناخن انگشت شصت پاهاشم قاشقیه ممنون میشم راهنمایی کنید
- مریضی کودک یه ساله
سلام پسر یک ساله ام سرفه خلط دار میزنه دکتر نبردم بهش سفکسیم ۱۲۵ میدم یه سی سی خواستم ببینم مشکل نداره
- ورم پلک بالای چشم
سلام پسرم ۳ سالشه دیروز از خواب بلند شد پلک بالای چشمش ورم داشت .کمکم خوب شد امروز دوباره صبح بعداز بیدار شدن پلکش به شدت ورم داشت و در طول روز ورمش کم نشد من قطره باکتی ماید ۶ ساعته ریختم ولی نگرانم نمیدونم چه بکنم و علتش چیه
- خلط گلو
سلام خسته نباشید دختر چهار ساله ام سرما خورده با علائم آبریزش بینی و عطسه و خیلی کم سرفه بعد از سه چهار روز بهتر شد ولی الان خلط توی گلوش هستش به صورتی که بعضی وقتها وقتی حرف میزنه انگار بینی و گلوش کیپ میشه. به نظر شما چیکار کنم خوب بشم. بعد اینکه کرونا نیستش؟؟؟ ممنون
- مقدارمصرف دارو
بچه ۱۰ ساله مقدار مصرف سفکسیم ۲۸ کیلو چند سیسی مصرف کند
- سلام خسته نباشید دخترم ۶ سالشه سه روز پیش تب کرده دکتر انپول پنی سلین ندشته زدم الان تبش قطع شده سرفه خشک زیاد داره همراه با گاهی عطسه راهنماییم کنیین لطفا دارو دیگه نیاز داره؟
- میزان مصرف سفکسیم۱۰۰ برای کودک چهار ساله با وزن ۱۶ کیلو
سلام دخترم تب بالا داشت دکتر براش آزیترو نوشت پنج روز خورد تبش قطع شد ولی سرفه و گرفتگی بینیش ادامه داشت و دو روز بعد از تمام شدن دارو سر درد و گرفتگی گوش داره دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده براش میخواستم ببینم داروی مناسبیه و اینکه چند روز و هر روز چند سی سی باید بخوره
- سلام علیکم، پسر من پنجاه روزه هس و الان سزما خورده ممکن دارو معرفی کنید
- سلام دخترم ۱۰روز وارد ۵ماه شد آموکسی کلاو ۴۵۷ دمتر براش ۳۰سی سی آیا خطر نداره
- درمان اسهال نوزاد۳ماهه
سلام آقای دکتر..پسرم۵روزه دیگه میرسه تو۳ماهگی..این۳روزه اسهال آبکی گرفته حتی پاهاش سوختن..توروخدا یه راهحل خوب بدیدچکارکنم
- رشدکودک
سلام آقای دکترخسته نباشیدپسرم یکسال و ۶ ماهه هس قد و وزنش کمه وزن ۹۵۰۰ و قد ۸۰ چند روزی هست شروع کردم به دادن روزی یک عدد تخم مرغ و سیب زمینی ،آیا مصرف روزانه تخم مرغ ضرر دارد؟واینکه برای رشد بهتر چیزی پیشنهاد دارین؟ممنون ازتون
- زینک سولفات
سلام.پسرم ۱۸ ماهشه ۱۱.۵ وزن داره.چند ماه قبل که بخاطر اسهال ویزیت کرده بودینش زینک سولفات و پدی لاکت تجویز فرمودین که طبق دستورتون زینک رو ادامه دادیم حالا شربت زینک سولفاتش تمام شده مجدد روزی ۳ میل بهش بدم یا نیازی نیست.
- واكسن كرونا
درود. بااحترام ميخواستم ببينم واكسن كرونا براي پسر بچه 7 ساله ايرادي نداره بزنيم؟ شايعاتي مبني بر اينكه با زدن واكسن ديابت ميگيره بود خواستم نظر شما رو به عنوان متخصص بدونم. سپاس

