Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوزمصرفی سوسپانسون آزیرومایسین۲۰۰
برای کودک ۷ساله با وزن ۳۰ کیلوگرم مقدار مصرف آزیرومایسین۲۰۰ چقدراست؟
- نحوه مصرف شربت ستادین دی
دخترم 3ونیم ساله چقدر شربت ستادین دی میتونه مصرف کنن
- مصرف داروی فارمنتین لی اس۶۴۳
من دختر سرما خورده و سرفه های خلطی دارد که یکم سبز است البته تب ندارد آیا نیاز به مصرف آنتی بیوتیک است وزنش هم ۳۰ کیلو است
- من. پسر ۳ ساله دارم سرما خورده و امروز سرفه خیلی خشک پیدا کرده و گرفتگی بینی داره. از چه دارویی باید استفاده کنم
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام وقت بخیر امروز پسرم واکسن ۱۸ ماهگی زده تب داره. شربت به زور می خوره می تونم شیاف ۱۲۵ استفاده کنم برا شب . وزن بچه ۱۶ کیلو . چند عدد شیاف استفاده کنم ؟ داروخونه می گه یکی ونصف بزن چند ساعت یه بار ؟
- تب و لرز دخترم
سلام .شرمنده مزاحم شدم.دخترم ۲۳ماهشه .تب و لرز کرده.سرفه یا آب ریزش بینی فعلا نداره،رفتم داروخانه که شیاف بگیرم براش بمن سوسپانسیون زیتروکم ۲۰۰داد.حالا میخام بدونم بهش بدم این دارو رو؟چند بار در روز بدم؟و اینکه توی پایین اومدن تبش موثره؟شرمنده طولانی شد.ممنون
- قطره آهن فروزومال
سلام آقای دکتر قطره فروزومال وانیلی به بچه هامون یبوست نمیده؟ چون آیروفیکس دادم بدجور یبوست شده.
- حالات عصبی
سلام دکتر پسر 10 ساله دارم که از کودکی به شدت عصبیه از مدرسه که میاد به شدت خودش رو به در و دیوار میکوبه و به من هم گاهی حمله میکنه چند سال پیش پیش متخصص مغز و اعصاب بردیم آزمایش و نوار مغزی ازش گرفتن که سالم بود براش ریسپریدون تجویز کرد که فایده نداره. دکتر چکار کنم ممکنه به خودش یا ما آسیب بزنه یا باعث بشه من بزنمش؟؟تو رو خدا کمکم کنید 😢من 2 تا دختر هم دارم که اینطوری نیستن
- استفاده از ساشه برای فاویسم
سلام . آیا شخص مبتلا به فاویسم برای تسکین گلودرد و سرفه ، میتواند از ساشه تارتونیک و یا روتارین استفاده کند ؟
- سرما خوردگی و سرفه زیاد تا بالا آوردن
سلام.
دختر 1 سال و 4 ماهه ام شبا اونقدر سرفه میکنه که بالا میاره. سرما هم خورده چکار کنم؟ - خوردن مدفوع مارمولک
سلام پسرم 11 ماهشه و مدفوع مارمولک خورده ، مشکلی براش پیش نمیاد ؟
- سرفه شدید
سلام اقای دکتر پسرم چهار سال دارد سرما خوردگی گرفته وسرفه شدیدی دارد سه دفعه هم دکتر بردم ولی سرفش درست نشد می تونم شربت تئوفیلین جی رابهش بدم ایا هیچ خطری براش نداره
- درموردشیرخشک پپتی جونیور
پسرم6ماه است حدود2ماه ازشیرخشک پپتی جونیوراستفاده میکنه تواین مدت مدفوع بچه. سبزرنگ میشه برام توضیح بدی علت تغییر نگ مدفوع. ممنون
- خواب کودک
سلام خسته نباشید پسر من الان ۲۲ ماهشه و از ۲ ماهگی با خواب مشکل داره از ۲ماهگی تا یکسال ساعت ۴صبح بزور میخواباندمش تا ۹ بیدار میشد و خوابش خیلی سبک بود بعداز یکسال ساعت ۱۲ شب بزور یکساعت طول میکشه تا بخوابانمش . تحرکش خیلی زیاده دو دقیقه یجا نمیشینه با اینحال خودش خسته نمیشه ک بخوابه باید با زور بخوابانمش ایا طبیعیه ؟ ممنون میشم اگه جواب بدید
- خلط پشت حلق وآبریزش خلطی
سلام آقای دکتر خسته نباشیدپسر۲ساله من دوهفته پیش سرماخوردکه همراه سرفه وتب وآبریزش و استفراغ بود که بردمش۱۷شهریوربهش اسپری بینی وآزیترو۲۰۰وپلارژین دادن اما همچنان خلط پشت حلق داره که باعث خرپفش شده ومجرای تنفسیشودرگیرکرده ومدام ازبینیش ترشح چرکی میادآنتی بیوتیکشم تموم شده نمیدونم الآن بایدچیکارکنم
- واکسن انفولانزا
سلام جناب آقای دکتر وقت شما به خیر . آقای دکتر پسرم دو سال و شه ماه دارد . اجازه میدهید اواخر شهریور ماه براش واکسن آنفولانزا بزنم؟ من هر سال برای خودم واکس آنفولانزا ساخت کشور هلند تزریق میکنم و راضی هستم. یک دنیا سپاس
- مولتی ویتامین
سلام پسرم یک سالونیم مولتی ویتامین چه نوعی تجویز میکنید دخترم 7ساله هست هردوشون خیلی تند تند بیمارمیشن تب وگلودردو....میخواستم بدونم ایارمولتی ویتامینی هست که بشه سیستم ایمنی رو بالابرد
- سلام دکتر دخترماقای تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و تصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده
سلام دکتر دخترم تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و نصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده نمیدونم چیکار کنم دیگه
- تب وگلودرد
سلام،خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۱۸ ماهه است امروز تب کرده وگلو درد است و سرفه میکنه خودم و همسرم هم بگو دردو سردرد و کمی تب داریم میشه راهنماییم کنید
- زیادکارکردن شکم
سلام.وقت بخیرپسر۴ساله دارم ک ۱۰روزپیش اسهال شدوباکپسول پروبیوتیک بهترشداماروزی ۴یا۵ باردستشویی وباحجم زیادوتقریباشل مدفوع میکنه لطفاراهنمایی کنیدممنون

