Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام کودک دو ونیم ماهه دارم به خاطر شیشه شیر که مشکل داشت چند بار ۳۰ سی سی اب را دو پیمانه شیر خشک بهش دادم میخواستم ببینم مشکلی برای دخترم پیش میاد ؟
- بی ا شتهایی
سلام خسته نباشین.پسرم ۳ ماه دیگ میشه ۲ ساله میخواسم بپرسم چیکار کنم ک اشتهاش باز شه خیلی بد قزاس صبحونه نمیخوره فقط سوپ میخوره اونم به زور شهر خودم بردم دکتر بهش راسیپ داد ولی هیچ کمکی نکرد ممنون میشم از راهنماییتون.
- شیر خشک ببلاک آی آر
سلام آقای دکتر شیر خشک ببلاک آی آر برا رفلاکس دادن.آیا باعث وزن گیری بچه هم میشه؟؟
- اوق کردن
سلام.پسرم 20ماهشه.پسرم هر وقت که بویی به مشامش برسه که خوشایندش نباشه اوق میزنه.بعضی اوقات بویی هم نیست ولی اوق میزنه.میترسم که حاد بشه.میخواستم علتشو بپرسم.ممنونم اگرجوابمو بدین.
- شیرخشک
سلام اقای دکتر دخترم ۷ماهشه و رفلاکس داشت الانم بعضی اوقات بالا میاره تاالانم نانar میخوره.میه شما یه شیرخشک خوب که وزن دهی داشته باشه و بامعدش سازگارباشه معرفی کنید ممنون.
- کوریزان
باسلام دخترم ۱۰ ماهشهتقریبا بعد از دو هفته دوباره سرما خورده شربت کوریزان بدم بهش مشکلی نداره البته دیفن هم میدم
- ادرار
سلام دخترم دو ماهه هستش نسبت به قبل کمتر پوشکشو خیس میکنه یکی دوبار هم پیش اومده 4ساعت پوشکش خشک بوده باشه از وقتی ک با دستمال مرطوب بجای شستن استفاده کردم اینجوری شدش اینم بگم ک قبلا ساعتی 60تا شیر بهش میدادم الان هر دو ساعت 60 تا مشکلی هست به نظرتون؟ وزن گیری دخترم طبیعیه احساس درد هم نداره
- خوب ننشستن دوقلو 9 ماهه
سلام خدمت آقا دکتر
ببخشید دوقلو پسر دارم تازه رفتن تو 9 ماه هنوز خوب نمیشینن همش دوست دارن سر پا باشن میشه
راهنمایی کنید ممنون
- واکسن
با سلام. بعد از واکسن یکسالگی تا چند روز امکان تب کردن هست؟
- یبوست
سلام آقای دکتری
دخترم شش ماهشه در اوایل تولد شکمش درست کار میکرد روز چندمرتبه امابعد دوماهگی شکمش سه روز یه بار یا چهار روز میشد و موقعی که کار میکرد مدفوعش نرم بود اما آبکی نبود.البته بعضی موقع بدلیل اینکه باد با بوی بد از شکمش خارج میشد خودم پنبه گوش که تووروغن زیتون زده بودم واردمقعدش میکردم وبعدش کار میکرد این یعنی یبوست؟در ضمن احساس میکنم وقتی خودم لبنیات میخورم دیر شکمش کار میکنه البته شایدم اینجوری نیست باید چیکار کنم بعدا که باید خودش ماست بخوره چی؟و با شیر گاو حساسیت نداره میخوام فرنی رو با شیر گاو واسش درست کنم.ممنونم - اسهال نوزاد هفت ماهه
سلام پسرم نزدیک ده روز هست که اسهال داره شیرخشک مصرف میکنه هروقت شیر میخوره مدفوع شل وآبی داره ،درصورتی که قبلا روزی دوبار مدفوع میکرد،دارو صد اسهال بهش دادم یه نوبت دلپبچه گرفت ووقتی مدفوع کرد دیگه ساکت شد چه دارویی بهش بدم آیا برای سیرخشکش هست؟
- واکسن ۲ ماهگی
سلام اقای دکتر بنده در هفتم مهر ماه زایمان کرده و نوزاد نارس ۱۵۰۰ ب دنیا اوردم امروز ۲ماهه بود وزنش ۲۷۰۰ میشه واکسن ۲ ماهگی زد؟
- ادرارسوختگی نوزاد
سلام اقای دکتر برا جلو گیری از ادرار سوختگی نوزاد میشه هر وقت که پوشک بچه رو عوض میکنم از پماد زینک اکساید استفاده کنم ضرر نداره مدام استفاده بشه
- نفخ دلپیچه
اگه همزماازقطره پدی لاکت شربت کامی کالم به نوازادبدیم وبعدازاستفاده به شدت گریه کنه مشکل چیه
- ميزان خواب
سلام خسته نباشید نوزادم4 ماه24روزشه چند هفته هست که شبا هر1ساعت بیدارمیشه برای شیردر روزتاشب 5الی6 ساعت میخوابه ایاامکان داره که شیرمادر مقوی نباشه که نوزاد این قدر بیدارمیشه؟چه راهکاری پیشنهاد میدهید
- غذا
سلام آقای دکتر خسته نباشید من برای نوزاد پنج ماهه م سرلاک برنج گرفتم روش نوشته شش ماهگی اشکالی نداره بهش بدم خیلی به غذا علاقه داره اگه خوبه میشه راهنمایی بفرماید چطور بدم روزی چند وعده با تشکر
- شیرخشک
باسلام نوزاد ۴ ماهه ای دارم که چند وقت است شیر مرا اصلا نمیخورد میخواهم برای او شیرخشک شروع کنم به نظر شما چند وعده در روز وچگونه به اوشیر خشک دهم که شیر مرا هم کمی بخورد
- 123321
سلام بچه ام 4ماهشه شیرخشک ببلاک میدم 2تاخورده این سومی شکمش زیاد کار میکنه روزی 3بار همیشه هر2روز شکمش کارمیکرد وزنشم بهتربالا میرفت الان چه شیرخشکی بدم شیر خودمم میدم
- یبوست نوزاد ۳ ماهه
- وسیله مناسب برای حمل نوزاد تازه متولد شده
با سلام و احترام لطفا بفرمایید از بین وسیله هایی مثل کریر ، کری کات ، ساک حمل نوزاد کدام یک برای حمل نوزاد تازه متولد مخصوصا از بیمارستان محل تولد تا منزل را توصیه می فرمایید؟اگر در این مورد راهنمایی بفرمایید بسیار ممنون خواهم بود.

