Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام چند روز پیش بین منو همسرم اختلاف پیش اومد . همسرم داد و بیداد کرد . از اون شب پسرم تب کرده . خواب راحت نداره . بی اشتها شده . چیکار باید بکنم . ممنون میشم جوابم و بدید . شربت نئو زینک در تب مشکلی نداره ؟ میتونم بهش بدم ؟
- قطره اهن
سلام دکتر من پسرم یه سالشه قطره اد واهن چندسی سی بدم بهش
- زردی نوزاد
2بار از نوزادم آزمایش زردی گرفتم 10 بوده آلن 50 روزش است هنوز زرده چکار کنم
- *
سلام فردا مطب باز هست ؟
- جوش
با سلام و تشکر از اقای دکتردخترم یک سالش هست حدودا یک هفته است که روی صورتش جوش های ریزی زده که گاهی قرمز هست و گاهی نزدیک به رنگ پوست. مقدار بسیار کمی هم روی دست هاش دیده شده. ولی روی بدنش چیزی نیست. علتش چی هست و چه کاری باید انجام بدم؟
- سرفه های مداوم و اگزما
سلام
دختری 7 ساله دارم که تقریبا یک ماه قبل سرماخورد ولی تا کنون سرفه هاش بهبودی نداشته در طول روز کم ولی شب و یا وقت خواب سرفه های مداوم و شدید داره که نمیتونه بخابه تا شربت سرفه(توسیان)و اسپری دهانی( salbuterex) و یا درصورت شدت سرفه ها(flixotideinhaler)استفاده میکنمدوهفته ای هم هست در نواحی پایین کمر (خط کمری شلوار) دونه های ریز شبیه گزیدگی زد که خارش زیاد داشت ولی دونه ها بیشتر شد حالا نواحی گردن کف دست و روی انگشت و شکم. لطفا راهنمایی بفرمایید - شربت تقویتی
سلام خسته نباشید کودک یک سال وپنج ماه دارم که پنج ماهگی گفتن کم خون و زن گیریش خوب نیست میخوام بهش شربت فولوگلوبین بدم باید آهن ایرانی رو هم بدم یا نه؟
- ميزان سفيكسيم ١٠٠
پسرم ١٥/٥ و سه سال و نه ماهش هست چند سي سي سفيكسيم ١٠٠ هر ١٢ ساعت بدم؟؟
- کم وزنی
سلام ببخشید دخترم خیلی وزنش پایینه و قدشم کوتاهه دو سالشه . اقای دکتر سانستول یا سندروس یا کیندر کدومش رو به دخترم بدم که تاثیرش زیاده . در ضمن میتونم بهش شربت کلسیم استوکر بدم خوبه ممنون از لطفتون
- علت قرمزی دور معقدکودک ۲۰ ماهه
کودک ۲۰ ماهه دارم چندروزه دور معقدش قرمز شده علتش چیه با تشکر
- سرماخوردگی
سلام حدودیک ماه هست پسرم۷ونیم سالشه خلط گلو وگاهی سرفه و دوروزی هست ترشح بینی سبز.ممنون ازراهنماییتون
- افتادن ناخن پا
دیروزناخن انگشت کوچک نوه افتاد۶سالشه علت چی هست
- سلام دکتر دخترم چهار ماهش تموم شده اولش تب داشت بعدش سرفه میکرد از امروزم که اسهاله دکترم برده بهتر نشده
- شيرمحلي
سلام آقاي دکتر دخترم يک سالشه خيلي شير خودمو ميخوره و غذا زياد نميخوره صبحونه که اصلا نميخوره شب ها هم خيلي براي شير بيدار ميشه تاصبح فقط شير ميخوره ميشه بهش شير محلي رو 20دقيقه بجوشونم و فقط شب ها قبل خواب بريزم توي شيشه شير بدم بخوره؟؟
- شماره1رو به کودک 9ماهه میشه داد؟؟
سلام کودکم 9ماهشه شیرخشک شماره 2رو نمیخوره بزور باید بهش بدم اما شماره 1 رو خیلی خوب میخوره آیا اشکالی نداره که شماره 1 رو تا آخر شیردهی بهش بدم
- خوردن قطره سدیم کلراید
سلام .خسته نباشید پسرم یه سال و نیم هست.رفتم قطره بینی براش بریزم سرش شل شد نصف قطره بینی سدیم کلراید ریخت تو دهنش کار خاصی باید انجام بدم؟ممنون
- مصرف پردنیزولون در شیردهی
سلام.خسته نباشید. آیا مصرف قرص پردنیزولون و پماد بکلومتازول در شیر دهی مجاز است؟ممنون.
- شربت سندروس
سلام کودک 5 ماهه ای دارم که تازه شروع کردم بهش فرنی میدم آیا میشه بجای قطره آهن و مولتی و آ د شربت سندروس بهش بدم اگه میشه روزانه چند قطره؟ ممنون از پاسخ شما
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۱۹ماهه هستش شربت پدیزان میدم بهش ۲ سی سی هر ۸ ساعت ولی احساس میکنم به جای اینکه خوب بشه بدتر میشه. دارو رو قطع کنم شما چی پیشنهادی میدید .
- سوزش ادرار
دخترم سه سالش هس وقتی ادارار میکنه میگه سوزش دارم چه شربتی چه مقدار بدم ۱۵ کیلو هس؟

