Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زیادکارکردن شکم
سلام.وقت بخیرپسر۴ساله دارم ک ۱۰روزپیش اسهال شدوباکپسول پروبیوتیک بهترشداماروزی ۴یا۵ باردستشویی وباحجم زیادوتقریباشل مدفوع میکنه لطفاراهنمایی کنیدممنون
- میزان قطره اهن
سلام .پسرم یک سال و ۱۸ روزشه با وزن ۱۱ کیلو بخاطر کرونا ازمایش خون نبردمش هنوز.دوتا سوال دهرم یک اینکه ازمایش خون حتما باید انجام شه؟ و دوم اینکه بچه یکساله همچنان روزی یک میل قطره ادزیر باید بخوره؟و قطره دیگه ای لازم نیست؟مسرم شیر مادر میخوره و غذا
- جوش سرسفید،با ترشح الت پسر بچه
پسر بچه ۲ ساله دارم که چند روز متوجه دمل یا جوش سر سفید زیر پوست ختنه،دقیقا در کاکل آلت بچه شدم،از دیروز این جوش درحال تخلیه مواد سفید خشک هست،موادش مثل چربی یا مثل مواد جوش سرسفید هست،نگرانم آیا خطری پیش اومده براش یا خیر لطفا راهنماییم کنید.ممنونم
- مصرف سفکسیم برای کودک ۲ ساله وزن ۱۱کیلو
سلام مصرف سفکسیم برای کودک دوساله وزن ۱۱ کیلو. سرماخوردگی چرک سبز از دماغش میاد
- سرفه بعد از مصرف سفکسیم کودک ۵ساله
بچم ۵ سالشه شربت سفکسیمش دادیم تموم شده حالا دوباره سرفه میکند وکمی تب دارد شربت گایافنزین و کتوتیفن هم میدم ولی بازم سرفه میکند
- مصرف سفکسیم و سرفه خلط دار
دکتر بخاطر اسهال و تب تشخیص عفونت داد و سفکسیم ۱۰۰ روزی ۴ سی سی تجویز کرد الان دوروزه میدم ولی بچم سرفه خلط دار میکنه قبلش اصلا سرفه نداشت
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه دیشب تاحالا یهو تب کرد دکتر بردمش گفتن لثش متورم شده و پاراکید داد ولی گفت اگه ابریزش بینی داشت باید شربت برای سرماخوری هم بدی . الان یکی دوبار ابریزش بینی داره ولی نمیدونم چه شربتی برای سرماخوردگی بایدبدم ؟
- سرما خوردگی
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم از دیروز خیلی عطسه میکنه ابریزش بینی داره دیشبم نتونست خوب بخوابه انگار بینیش کیپ شده صداشم گرفته چه دارویی بهش بدم دوسالشه وزنش ده کیلو متشکرم
- ختنه
سلام خسته نباشید پسرم دو ماهگی به روش لیزر ختنه شده الان ده ماهشه دور الت یه مقدار حالت چرکی داری خیلی کم و یه کوچولو چسبندگی خیلی کم چیکار کنم
- اسهال خونی
پسرم۱۷ماهشه ازنوزادی رفلکس داره دکترش گفته اگه مدفوعش خونی وچرب باشه خطرناکه.خیلی بهترشده ولی هنوزخوب نشده الان داره دندون فک بالاوپایینش درمیاد دیروز یدفعه تب واسهال گرفت که کمی خونی بودایهال دکتربردم امروزبهتره تبش بنداومده واسهالش خوب شده تقریبا ولی مقدارکمی رگه خونی داخل مدفوعش بود خواستم ببینم مربوط به رفلاکسشه یاعفونییه ربطی به رفلاکس نداره؟مدفوعش چرب نیس دیروز دکترگفت عفونی وربطی به رفلاکس نداره ممنون میشم جواب بدید خیلی نگرانم
- شربت سفیکسیم۱۰۰ برای کودک یک سال
- آنفولانزا
سلام. وقتتون بخیر. پسر من 5 سالشه ،الان 5 روزه تب و سرفه و علائم سرماخوردگی داره و تبش فقط با شیاف دیکلوفناک و شربت پروفن کنترل میشه. آیا نیازی نیس چون تبش بیشتر از 3 روز طول کشیده براش آنتی بیوتیک شروع کنم؟ و اگر لازمه لطف میکنید بگید چه آنتی بیوتیکی و با چه مقداری؟ ممنونمسار
- بالا بودن گلبول سفید خون به چه علتی است
سلام پسر 18 ماهه است. بخاطر عفونت گلو به متخصص عفونی مراجعه کردیم و بعد از آزمایش CBC مشخص شد که گلبول های سفید خون پسرم بالاست و عدد 21 رو در آزمایش نشون میداد بعد از سه هفته مجددا آزمایش CBC انجام دادیم و این بار تعداد گیبول های کاهش داشت و 17 بوده ولی پزشک مشکوک به سرطان خون بود خواستم بدونم سرفا بالا بودن تعداد گلبول های سفید خون میتونه علامت سرطان خون باشه چون پسرم هیچکدوم از علایم دیگه رو که من دیدم مثل کبودی یا خونریزی بینی و لثه یا خستگی و تهوع یا .... رو نداره. فقط کمی کم خونی داره. ممنون میشم جواب بدین و ز دلواپسی نجاتمون بدین.
- گل گاوزبان
سلام دکتر گرامي من بچه ي يک ساله دارم که اکثر اوقات اعصابم ضعيف ميشه دادو بيداد ميکنم سرش اصلا دست خودم نيست و بعدش پشيمون ميشم و خيلي ناراحت ميشمو غصه ميخورم که چرا طفل معصوم رو حرف زدم اين که حاليش نميشه کلا همش آدم کم اعصابي بودم ميشه از گل گاوزبان که آرابخش اعصاب هست در دوران شيردهي استفاده کنم؟؟مشکلي ندارد؟؟
- استفراغ. وتب
بچه م 2 ونیمشه ازدیروز 2باراستفراغ کرده دیشبم تا صبح تب داشت چکارش کنم 2بارم واسش شیاف گذاشتم یکبار دستشویی رفته اسهال بود لطفا راهنماييم کنید
- علت سبز شدن مدفوع نوزاد۴ماهه
- یبوست
دخترم ۹ماهشه آلرژی پروتیین گاوی داره بلاک إچ آ دو میدم اول اپتامیل میدادم الان ببلاک کلا مشکل گوارشی داشت روزی یک بار یا ی روز درمیون شکمش دفع داشت الان سه روز مدام تب میکنه و دفع ندارن شیر نمیخوره خوب باد میده و به خودش میپیچه ولی دفع نداره نمیدونم چکار کنم
- بوی بدادراردخترم
باسلام دخترشانزده ماهه ای دارم که چندروزه متوجه شدم ادرارش خییلی بوی تندواسیدی داره حدودیک ماه پیش هم آزمایش ادراردادکه سالم بود به نظرشماعلتش چی میتونه باشه
- کرونا و شیردهی
سلام خسته نباشید دیروز آزمایش خون دادم و دکتر گفت کرونای خفیف گرفتم داروی آزیترومایسین استامینوفن و هیدروکسی کلروکین سولفات بهم داد دکتر گفت هیدروکسی کلروکین سولفات بخوری نباید به بچه ت شیر بدی دخترم ۹ ماهشه اصلا لب به شیر خشک نمیزنه و خیییلی به شیرم وابسته ست چکار کنم با این شرایط
- مدفوع خلط دار
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترمن ۳سالو ۶ ماهش هست الان ۲روز هست که مدفوعش حالت خلط دار شده البته زیاد نیست ولی قبلا اینجوری نبود وزن دخترم هم ۱۴ کیلو هست دلیلش چیه؟ دخترم کلا شکمش زیاد کار میکنه روزی ۴ تا ۵ بار لطفا راهنمایی کنید ممنون

