Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال و استفراغ
سلام اقای دکتر پسرم از، دیشب تبش 37،امروز 4باری اسهال کرد ک بهش کیدی لاکت دادم شامشو ک خورد بالا اورد، استفراغ بد بو خلطی چی بدم بهش تا حالا یبار استفراغ زده
- سرماخوردگی کودکان
سلام اقای دکتر پسرم ۱۰سالشه از گلوش خلط میاد تک و توک هم سرفه میکنه تب هم نداره ولی خلطش زیاده چه قرصی بهش بدم بخوره بدن و درد و تب و سردرد هم نداره فقط از گلوش خلط میاد و دهنش بو میده شربت هم نمیخوره ممنون
- چهاردستوپارفتن
سلامکودک۷ماههایدارمکهچهاردستوپامیرهکهدرحیناینکاریهپاشزیرشموندوگریهکرد،حالاوقتیمیخوادچهاردستوپابرهبعضیموقعهاپاشزیرشگیرمیکنه،ایااسیبدیده،ممنون
- سرماخوردگی پیاپی
با سلام دختر ۴ سال و دو ماهه دارم.۱۵ کیلو و بدغذا .امسال از مهر ماه رفته مهد کودک.هر دو هفته یکبار علائم سرماخوردکی داره. میگیره خوب میشه باز میگیره....یک بار فقط آنتی بیوتیک دادم بقیه موارد با درمان خانگی و اسپری بینی درمان کردم.اگر ممکنه بفرمایید چه کار کنم کمتر مریض بشه.
- وزن گیری
سلام خسته نباشید . دخترم ۶ ساله هست ، خیلی لاغر و بد غذا هست ، وزنش ۱۵ کیلو قد ۱۱۵ . فعالیت فیزیکی زیادی داره .دوران نوزادی رفلاکس معده داشت ، سابقه یبوست هم داره . چه مکمل هایی می تونم برای افزایش وزن بهش بدم. می تونم بهش پودر لیدی میل بدم ؟
- نوشابه
سلام من چندبارسوالمو پرسیدم وجواب ندادین، دخترم دوسال ونه ماهشه، عاشق نوشابه هست، من بجای نوشابه بهش ویتامین سی بوکا، ازاین شیشه های قهوه ایی خارجی میدم، که گازها داره، الان سرماخورده وعفونت کرده گلوش، وایراد ویتامین سی میگیره ومنم بهش میدم، قبلا التهاب روده داشته، آیا ضررداره خوردن ویتامین سی براش؟؟؟ و دلیل التهاب رودش میتونه ویتامین سی بوکا، بوده باشه؟؟ قطعش کنم یا خیر؟
- جایگزین قطره سولفاستامید در کودکان
- خواب کودک سه ساله
شربت نئوزینک زینک برای خواب کودکان هم موثره ؟ پسرم چهارسالشه کم خوابه
- چرکی بودن بینی کودک ۳ساله
سلام خسته نباشید دخترم ۳سالشه تب داره وبینیش هم چرکیه
- جوشاندن شیر
آیا شیر پاستوریزه را باید برای کودک ۱ ساله بجوشانیم؟
- تب همراه ابریزش بینی و سرفه خلطی
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم چهارسالشه یک شبانه روز تب داشت وفقط ابریزش بینی داشت بااستامینوفن وشیاف و ازیترومایسین داشتم بهش دادم فردا ش حالش بهتربود ولی بااین وجود بردمش درمانگاه شبانه روزی که نگرانی نداشته باشم وداروهاش رونشون بدم ودکتراونجا گف همین داروهاش خوبهادامه بده فقط دوتاامپول براش زدن یک سوم یکیش گف دگزاو اون یکی نمیدونم چی بود اخه خودشون داشتند داخل درمانگاه وزدن الان نگرانم اون امپول ها چرازدن براش ونگرانم براش عوارض نداشته باشه توروخداجواب بدید ممنونم
- میزان مصرف شربت سفیکسیم برای نوزاد با وزن 10 کیلو گرم
با سلام میزان مصرف شربت سفیکسیم برای نوزاد با وزن 10 کیلو گرم را در طول 24 ساعت بیان فرمایید .
- پروبیوتیک
سلام آقای دکتر ببخشید دفع بچه ۵ماه م یا آبکی یا کمی خلط دار ولی بدون قوام میشه یه قطره پروبیوتیک معرفی کنید رفلاکس و آلرژی داره
- تفاوت
سلام ایا شیرخشک نان اچ آ مواد مغذیش از نان معمولی کمتره?یا فرقی نداره
- داروی سفکسیم
سلام ببخشید سفکسیم رو واسه کودک ۷ ساله چند میلی باید بدم
- شیر خشک برای کودک الرژیک
سلام وقت بخیر اقای دکتر بچم مبتلا به الرژی به پروتئین گاوی است و نان اچ ا ۲ مصرف می کرد اما الان پیدا نمیشه شما فرمودین ببلاک اج آ ۲ بدیم به جای نان اچ آ ۱ ولی جدول غذایی شو مقایسه کردم نان اچ آ ترکیبات و کالری بیشتری داره چرا میگن شماره ۱ کمبود ایجاد می کنه ؟ سنش ۱۸ماه و روزی فقط ۳۰۰ میل شیر میخوره
- شربت سفکسین 100
- اختلال خواب
سلام بچه من شبا دستو و پاش تکون میخوره نثلا انگشتش میپره یا دستشو باز وبسته میکنه متخصص گفت تشنج نیست میوکلونوس گفت اگ تو خاب اخلال ایجاد کرده دارو بدم منم گفتم ن بنظرتون این تکونا خدایی نکرده رو مغزش اثر نذاره
- سرفه کودک هشت ساله
سلام وقت بخیر. فرزند پسر ۸ ساله ام با ۲۲ کیلو وزن پس از یک شبانه روز تب سرفه هایی شبیه ییماری خروسک دارد. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنونم
- رفلاکس
سلام آقای دکتر کودک دوماه م، رفلاکس داشت با مصرف امپرازول استفراغش بهتر شده ولی دهنش کف میکنه از خواب بیدار میشه، شیر مادر و شیرخشک ای آر میخوره.راهنمایی کنید لطفا.

