Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
با سلام دخترم ۶ ماهشه حدود ۱۰ روزه که سرفه خشک و خز دار میکنه به خصوص صبح ها بعد از بیدار شدن ولی علایم دیگه ای نداره روز ها هم خوبه چه کار باید بکنم .در ضمن خودم هم چند وقتی بسیار سرفه میکنم که دکتر گفته حساسیت ایا ممکنه از من گرفته باشه.با تشکر
- پرسش
سلام قطره روتفلور برای نوزاد باقله ای مضر است یا نه
- شیر خشک آپتامیل بچه ام ۶ماهشه هرجا میرم آپتامیل جونیور نیست چی بهش بدم
نوزادم ۶ماه دارم شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور میخوره اما نیست جایگزین چی بهش بدم
- عفونت
دختر من چهل روزشه از نافش عفونت میاد
- مولتی
با سلام قطره مولتی ویتامین روزی چند قطره بچه ۵ ماهه باید بخوره؟
- یبوست
برای درمان یبوست نوزاد ۳۵ روزه باید چیکار کنیم؟؟؟
- سلام ببخشید پسر من ۶ماهش تمام شده قطره آهن رو شروع کردم میخواستم ببینم قطره لیپوزوفر خوب هست؟واینکه چند قطره باید داد
ببخشید پسر من ۶ماهش تمام شده مسخواستم ببینم چه قطره آهنی خوب هستش واینکه قطره لیپوزوفر خوب هست؟واینکه از این قطره چند تا باید بدهیم
- مدفوع کردن نوزاد سه ماهه
سلام وقت بخیر دکتر پسرم حدود سه ماه سن داره چند وقته ک مدفوعش ابکی و سبز رنگ هست کاملا ابکیه بوی نامطبوعی هم داره حالا جدیدا سرفه هم میکنه یکی دو روزه ..برای درمانش چی استفاده کنم
- سلام دخترم از موقع تولد تا الان که شیر نان یک بهش میدم درست شکمش کار نمیکنه همش زور میزنه اول نان اچ آ بهش میدادم دیگه گیرم نیومد دکتر گفتش دیگه شیر دیگه جز نان بهش نده شاید رو اسهال بیفته ولی احتمالا به لاکتوز شیر حساس هست چه شیر دیگه ای بهش بدم به جای نان
دخترم سه ماهشه اسهال شده چه دارویی بهش بدم
- ۵ ماهگی
سلام اقای دکتر من دخترم ۵ ماهشه ومیخواستم بدونم ک چه چیزهایی باید بهش بدم بخوره واینکه شربت ویتو کیدرو باید تاچندماهگی بخوره وشیرخشک اتامیل ۱ میخوره کی میتونم عوضش کنم چون احساس میکنم سیرنمیشه
- ترس یا خفگی
سلام من دوازده روزه واکسن دخترم زدم تو واکسنش تب سنگینی کرد بعدش چهار روز شکمش کار نکرد بعد چهار روز کمی کار کرد.بعدش دوباره پنج روز کار نکرد غروب هفت براش شیاف زدم و دوساعت بعدش کمی تب کرد ۳۸درجه لردیم دکتر گفت گوشش و گلوش سرما داره چرک خشک کن و سیتیزین داد و استا.ولی وقتی خونخ اومدیم گذاشتم پایی حالات پشت یا طاق باز شروع کرد چشش درشت کردن و دستو پاش داد بالا زد زیر گریه تا بغلش کردم اروم شد.دکتر این یعنی خفگی؟یاترس؟امروز الان چهار روز گذشته از اون روز دوبار دیگه دیدم برا همین دیگه به چپ و راست میخوابونم نم
- اسهال نوزاد
سلام وخسته نباشیدنوزادمن دوروزه ک رفته توی چهارماه.بیست روزی میشه ک اسهال داره اوایلش شدیدنبودیعنی دفعاتش کم بود ولی ازبعدیلدابدترشدوپیش دکتربردم رامنوفلور دادوشیرخشک ببلاگ نوشت شب اول رامنوفلوردادم وسه روزی هم شیرخشکش و ولی بدترشد.پیش یه دکتردیگه بردم شربت دی سیکلومین داد.کمترشدولی بهترنشد.میخاسنم ببیننم چیکارکنم ک اسهالش بهترشه ممنون میشم
- تب
با سلام و عرض ادب... میخواستم بدونم برای نوزادان شش ماه به بالا با دماسنج های دیجیتالی برای گرفتن تب، دماسنج چه عددی را که نشان بدهد نشونه تب است؟!؟ و چه محدوده آیی تب محسوب نمیشه؟ دختر هشت ماهه آیی دارم که دو روزه با دماسنج دیجیتالی دمای بدنش ۳۷٫۶ است با استامینوفن پایین میاد و چند ساعت بعد دوباره تا حدود ۳۷٫۵بالا میره. گوشش را مرتب دست میکشه و بینی و دهان را میخارانه. ممکنه بخاطر دندون درآوردن باشه؟!؟
- گریه شبانه کودک
سلام نوزادی دارم که هر شب دقیقا ۸به بعد گریه شدید میکنه و هیچ جوره اروم نمیشه انگار یه چیزی میگیره و ول میکنه کمی رفلاکس هم داره شیر کم میریزه شیر خشک ای ار بیومل میخوره روزا خوبه فقط شب میزنه زیر گریه
- غذاي كمكي
باسلام دخترم وارد پنج ماهگي شده وزن تولد٤٢٠٠.من ديابت ندارم.وزن الان ٨٥٠٠ تا ٣ماهگي شير خودمو خورد الان شيرخشك إي آر ميخوره.دخترم هم رفلاكس داره هم الرژي به پروتيين.يك ماهگي ب مدت چن هفته رانيتيدين و كپسول امپرازول مصرف كرد و قطع كردم.ايا ميتونم غذاي كمكي رو شروع كنم؟
- عفونت چشم وزردی نوزاد
پسرم۱۴روزه هستش ۴،۵روزش بود متوجه زردیش شدیم ک ۱۵/۵بود که با گذاشتن تو دستگاه تو خونه زردیش رسید به ۹/۵ تو ۱۱روزگیش دکتر به من شیرخشت و ترنجبین داده چندروزه ک استفاده میکنم ولی زردی داخل چشم پسرم خیلی زیاده و خوب نشده واینکه یه چشم پسرم حالت عفونی داره ک دکتر قطره جنتامایسین وپماد اریترومایسین دادن استفاده کنیم براش قبل استفاده چشمش ترشح زرد داشت الان کمی بهترشده اما پلکش کمی متورمه
- یبوست نوزادسه ماه
سلام پسرم شکمش همش یوبس میشه چکار باید بکنم
- Как поменять подоконник, не снимая окно
Для защиты – металлические барьеры из прочного сплава. Расстояние между прутьями 5–7 см. Закройте вентиляцию сеткой.Какие компенсационные зазоры требуются для установки в новых домах Наименьший промежуток между проёмом и рамой составляет 20–25 мм. Это пространство позволит сохранить во время подвижек. Под рамой оставляйте 4–5 см под защитные слои.Закрепите деталь, начиная с фиксации на герметизирующую пену. Используйте уровень для проверки горизонтальности. После высыхания пены закрепите элемент саморезами и обработайте стыки герметиком для предотвращения сквозняков.Используйте перфорированные уголки с толщиной стенки 1,2-1,5 мм для скрытого монтажа. Утапливайте крепеж на 1-2 мм ниже поверхности и затем зашпаклюйте акриловой смесью.5. Монтаж покрытия. Натяните защитный слой, вставляя кромки в профили. Усильте соединение строительным инструментом.Монтируйте шов при умеренной температуре. Мороз делает материалы хрупкими, высокие температуры приводят к трещинам.Подберите материал для нового элемента. Пластик – каждый вариант имеет свои особенности. Пластик устойчив к влаге. Убедитесь, что выбранный материал соответствует стилю интерьера.Измерьте существующую деталь перед стартом работ. Используйте рулетку для точного замера ширины, глубины и высоты проекции. Убедитесь, что данные учитывают зазоры между стеной и рамой, Okna-Building официальный сайт чтобы новый элемент плотно прилегал.Контролируйте температурный режим и влажность в комнате Оптимальная влажность – 40–60%, а рекомендуемая температура – от +18°C. Это снижает риск искривления рам и створок из-за усадки конструкции. Применяйте измерительные приборы для контроля условий.Мера СоветПодбор механизмов Используйте фурнитуру с возможностью тонкой настройки положенияМонтажные промежутки Обеспечьте свободное пространство 10 мм вокруг рамы для подвижностиПроверка работы Регулярно осматривайте фурнитуру и подкручивайте крепежиПри установке применяйте фиксирующие элементы с расстоянием до 700 мм. Это обеспечит правильную фиксацию. Пустоты заполняйте уплотнителем без сильного вспенивания, для предотвращения повреждения конструкции.Осмотрите фурнитуру: люфт ручек, заедание петель и ржавчину требуют замены. Проверьте прилегание створок с помощью листа бумаги – если он вытягивается без усилий, нужна регулировка.Монтируйте гибкие компенсаторы между рамами и стеновыми проемами. Это позволяет конструкции двигаться при деформации стен. Технологические промежутки должны составлять 10–15 мм по бокам и 20 мм до откосов. Контролируйте состояние зазоров ежегодно.3. Подрежьте плиту по размерам. Применяйте электролобзик с лезвием для дерева или пластика. Для бетонных изделий подойдет угловая шлифмашина с алмазным кругом.
- ۱- کانون اکوژن در ریه چپ ۲-کلیه ها دارای فولنس
سلام و خسته نباشید و تشکر از شما بابت اینکه بتوانیم سوالاتمان را از شما بپرسیم . من سونوی انومالی را انجام دادم . در این سونو دو مشکل ، و برای من سوال است و به شد نگران فرزندمم. از پاسخگوییتون و راهنماییتون بسیار متشکر میشم.در سونو نوشته بود ک: * کانون اکوژن به ابعاد8/5×8 میلی متر در قاعده ریه چپ جنین رویت شد . یافته های فوق مطرح کننده احتمال یک CCAMکوچک در سگمنتال می باشد . 1-ایا این مورد مشکلی دارد و جای نگرانی هستش ؟ 2- ایا خوب می شود و در زندگی بعد از دنیا امدن بچه اثر میگذارد ؟ 3-ایا با رشد بچه این کانون اکوژن هم رشد می کند ؟ *سیستم کلیه های جنین دارای فولنس میباشد .دیامتر APلگنچه 3/5و4میلیمتر است ؟ 1-ایا برای بچه قبل از بدنیا امدن و همچنین بعد از بدنیا امدن مشکلی پیش می آید ؟ من الان هفته ی ۲۱بارداری هستم. و بازهم از پاسخ شما و راهنمایی های شما متشکرم.
- تغذیه نوزادپنج ماهه

