Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ختنه
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر نه ماهو نیم دارم ک ختنه نکرده دیروز زیر پوست التش یه دونه سفید دیدم ترسیدم یعنی عفونت کرده باید ختنش کنم ؟ممنون از راهنماییتون
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰
سلام آقای دکتر دخترم ۱۱ ساله هست و ۳۶ کیلو سینوسهاش عفونت کرده سفکسیم ۱۰۰ داده اما مقدار مصرف نزده چطوری باید مصرف کنم
- بچم ۶ سالشه تب داره شیافت زدم شربت هم خورده ولی شکم و کمر داغه وکپاهاش سرد چکنم؟
- آزیترومایسین ۲۰۰\”
سلام وقت بخیر آقای دکتر دخترم بیمار شماست آبریزش بینی و گلودرد داره خیلی اذیته ۶ ساله با وزن ۱۷ کیلو باتوجه به تعطیلی لطفا دوز آزیترومایسین ۲۰۰ را میفرمایید ممنون میشم
- یبوست
سلام آقای دکتر دخترم ۲۳ ماهشه و حدود ۵ ماه دچار یبوست شده و سه ماه دارم بهش پودر پیدرولاکس میدم هر روز یک قاشق غذاخوری الان ۶ روزه دفع نداشته مدام باد شکم داره البته رفلاکس پنهانم داره تو این شش روز هر روز یک نیم قاشق پودر دادم ولی هیچ واکنشی نشون نمیده فقط حس تخلیه داره ولی تخلیه نمیکنه ممنونم میشم بگید چکار کنم.
- سرفه خلطی
سلام خسته نباشید دختر من الان ۸ روزه سرفه خلطی داره ۴ روزش سرفه هاش خیلی شدید بود همراه با تب نیم درجه و اسهال ولی الان ۴ روزه سرفه هاش کم شده ولی بازم خلط داره دارو هم آموکسی کلاووکتوتیفن و تیوفیلین جی میخوره خواستم بدونم داروهاش رو تا چند روز باید تکرار کنم و اینکه چند روز دیگه ادامه داره
- دیدن تلوزیون و نشستن
سلام سوال اولم اینه که دختر سه ماهه ام روی پام مینشونم این براش در اینده دچار مشکل میشه و نباید نشسته نگهش دارم ..؟؟؟ سوال بعد اینکه جلو تلوزیون که میزارمش با فاصله دومتر تلوزیون نگاه میکنه اینم براش ضرر داره ؟؟؟
- سلام چشم چپ پسرم امروزعبونت کرده قطره بدکتی مایدتهیه کردم این قطره چقدطول میکشه تااثرکنه؟ایاباید داخل هردوچشم استفاده بشه چون میترسم به چشم راستش هم سرایت کنه
- غلت نزدون نشستن
سلاممن یک دختر دارم هشت ماهش غلت نمیزنه دست واسه دهنش میبره چیزی به دستش میده مگیره ولی من چیزی واسش می گیرم دست نمیاره واسش ازمایش ام ارای نوار مغزگرفتیم میگه مشکل نداره
- پاسخ بهاسهال خونی
باسلام:کودک ۱۹ ماهه دارم نزدیک یک ماه است که راه افتاده،ولی هنوز عین قبل که میترسید چاخاهایش را به سمت خارج میگذارد وراه میرود.ایا مشکلی هست یا نه؟
- سرفه مزمن
سلام خسته نباشید دخترم ۶سالشه دوبار از مدرسه انفولانزا گرفته هر دفعه هم سرفهاش شدید بودن اینسری یکم بیشتر طول کشیده الان۱۵روزه که سرفه میکنه داروهاشم ازیترومایسین پلارژین و امپول دگزامتازون که اثری نداشتن بعد دوباره دکتر شربت دکسترومتورفام تجویز کردن از دیشب میدم ولی اثری نداشته یعنی کم نشده سرفهاشم خس خس دارن ممنون میشم راهنمایی کنید
- اسهال استفراغ
سلام من یک کودک ۱۵ ماهه دارم وقتی ده ماهش بود اسهال واستفراغ شدیدی گرفت و چند روز بستربش کردیم بعد خوب شد از اون وقت به بعد هر ماه یک هفته اسهال واستفراغ میگیره پیش چند ددکتر بردیم ازمایشاتشم گرفتیم میگن چیزیش نیست فقط کمی انزیم کبدش بالاست واهن خونش خیلی پایینه الان دوباره یک هفته است از غذا افتاده و از امروزم اسهال واستفراغ گرفته شیرخشک بیومیل می خوره الان نمیدونم چیکار کنم خواهش می کنم کمکم کنید چیکارش کنم تشکر
- شیر
نوزاد ۴ ماهه هر چندساعت باید شیر بخورد؟نوزاد گاهی اوقات تا ۴ ساعت شیر نمیخورد
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودکان
آزیترومایسین۲۰۰برای کودک ۹کیلویی یکساله چندسی سی باید داده بشه
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- قطره آهن آیروفیکس
سلام آیا روزانه یک سی سی قطره آهن ایروفیکس، آهن مورد نیاز در نوزاد ۶ ماهه با وزن ۷ کیلو را تامین میکند؟
- باسلام چند سی سی دارو به بچه بدهم
کودک ۳ ساله با ۱۵ کیلو وزن سه روزه تب داره میخام بهش سوسپلنسیون آزیترو مایسن ۲۰۰بدهم
- خون دماغ شدن کودک
سلام پسرم شب در خواب خون دماغ شده علت چیه؟ با تشکر
- کمکی
باسلام نوزاد دوقلو دارم که یک قل آن پنج کیلوونیم است شیر کم میخورد میخام من کمکی شروع کنم ریزه میزه است میشه راهنمایی کنید اول چجوری شروع کنم
- جایگزین شیرخشک
سلام. خسته نباشید. دختر من یک سال و 10 ماهش هست. گفته بودین میتوونم شیر پاستوریزه بدم. همراه با کمی شکر. یک روز کامل راحت بدون هیچ شکی راحت خورود الان دو روز اصلا لب به شیر نمبزنه. حتی شیر خشک رو هم میدم نمیخوره. چیکار کتم؟

