Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرلاک مناسب نوزاد ۷ماهه
- شیر خوردن نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم 9 ماه داره از وقتی غذا میخوره شیر مادر کم میخوره شاید 5دقیقه در کل روز شبها هم زمان خواب فقط یک وعده شیر خشک میدم بنظر شما این مقدار شیر کم نیست ؟
- آقای دکترپسرم سه ماهشه و گلودرد داره سرفه همراه باخلط ودرد میکنه
آقای دکتر پسرم سه ماهشه بیماری خودم گرفته خودم گلوم درد میکردو سرفه همراه بادرد سینه داشتم و تب ولرز اینم همیجور شده نمیدونم چ کنم میخواستم شربت آیورامی بهش بدم؟
- رفلاکس
سلام من پسرم ۳ ماهش هست دکتر که بردمش گفت رفلاکس پنهان داره چندتا شیر براش نوشت عوض کردم و هیچکدوم بهش نمیساخت باز بالا میاره دارو رفلاکس بهش دادم باز فایده نداشت بالا میاره نمیدونم چیکار کنم دیگ چی بهش بدم هم شیر نان دادم هم تروویتال دادم هم نان اچ آ دادم بیومیل ای ار دادم دارو دست ساز دادم باز بالا میاره لطفاً کمکم کنید چه شیری بهش بدم که بهش بسازه بالا نیاره دیگ
- یبوست نوزاد
سلام دختر من چهل روزه است وشیرخشک میخوره گاهی دچار یبوست میشه و مدفوع تقریبا سفتی داره و هنگام دفع زور میزنه وقرمز میشه و گاهی مدفوعش شل ومشکلی نداره میخام ببینم علتش چیه وچیکارکنم
- جوش سینه
سلام یه جوش سفید روی سینه دخترمه فقط یکی از سینه ها چکار باید بکنم
- پسر ۱۳ روزه دارم که چند روزی است موقع شیر شیر خوردن و خواب و اکثرا شبها حالت دل پیچه دارد و مدام زور میدهد و قرمز میشود و خواب ها میق ندارد.و در خواب مرتب ناله میکند.چه کار باید بکنم؟قطره بی بی کر خوبه بدم؟و اینکه شبها مرتب در خواست شیر میکنم و من یه ساعت متوالی شیر میدهد باز انکار گرسنه است چه کنم؟.
- رفلاکس نوزاد
باسلام اقای دکتر پسرمن دوماهشه در خواب یا وقتی هم ک بیداره زور میزنه خودشو قرمز میکنه و وقتی هم ک شیر زیاد میخوره سینش خس خس میکنه ممکنه رفلاکس پنهان داشته باشه یا شایدم کولیک ولی گریه نداره شیرخشک نان بهش میدم هر وعده ۹۰ سی سی یا ۱۲۰ تا حدودا هم هر ۳ ساعت شیرمیخوره
- آروغ گرفتن نوزاد
سلام و خستهونباشید آقای دکتر نوزادم بعضی وقتها آروغش رو هرکاری میکنیم نمیزنه اشکالی نداره؟
- کم خوابی
با سلام
جناب دکتر بنده فرزندی دارم یک و نیم ساله
معمولا کمخواب ، بدخواب و خواب سبکی داره یعنی یا باید بغل باشه یا ایکنه زمینش میزارم فوری بیدار میشه و نق میزنه معمولا شبا تا ۵ صبح ما همین بساط رو داریم
حالا پیشنهاد دادن ملاتونین بدم تا وضع خوابش بهتر بشه
اما باتوجه به اینکه ملاتونین شربت پیدا نکردم میخواستم بپرسم میشه قرص داد چطوری چه میزان
راهنمایی کنید بسیار سپاسگزارم - سرفه و عطسع نوزاد
سلام خسته نباشید من نوزادم هفده روز دارد یه روز که سرفه و عطسه می کند اما تب ندارد خیلی ناراحتم چیکارکنم
- سلام امشب میخواستمدبخورم زمین پسرم از کمر خم شد عقب یکم گریه کرد براس
ش اتفاقی افتاده الان م خوابه
- شیر خشک سوپرامیل ۳
سلام دخترم ۱۳ماهشه سوپرامیل ۳ میخوره هر جا گشتم نبود دکتر داروخانه سوپرامیل ۱ داد الان من چیکار کنم مشکلی نداره بدم بخوره توروخدا راهنمایی کنید
- دندان
بإسلام نوزادي ٦ماهه دارم كه از بدو تولد انگشت شصتش رو ميك ميزنه موقع خواب و موقع گرسنگي هم اصلا گريه نميكنه فقط انگشتش رو ميخوره آيا مكيدن انگشت باعث خراب شدن فَك يا كج در اومدن دندان هاش ميشه؟
- کم کاری شکم نوزاد ۳۰ روزه
سلام. نوزاد پسر ۳۰ روزه دارم که اجابت مزاج کمتر شده و از شیر مادر تغذیه می شود . با دو انگشت روی شکم وضربه با انگشت دست دیگه قسمت وسط و به پایین و سمت راست خودم صدای تبل مانند می دهد که احساس باد داشتن شکم رو دارم ، و اینکه گاهی چون بعد از خوردن شیر مادر به خواب میره و ارق نمیزنه . و مادر در فواصل کم یک ساعت مثلا به بچه شیر میده که بع نظرم زیاده. کلا با پیچش بدن و ناراحتی اجابت مزاج میکنه. و ناراحتی دارد . اگر راهنمایی کنید ممنون .
- شربت اموکسی سی لین ۱۲۵ ب پسرم میدم پسرم نه ماهشه ضرر دارد یا نه؟
- پسر۴ماه نیم دارم اگزما داره چه دارویی یا پماد استفاده کنم
- یبوست
سلام خسته نباشید پسرمن هم شیرخشک میخوره هم شیرمادر (اپتامیل پرونوترا)قطره بایولاکت هم میدم ورم شکم و نفخ ویبوستم داره خیلی زور میزنه نمیتونه دفع کنه ولی هربارم مدفوع میکنه شل هست دلیل یبوستش چیه وچکارکنیم قبلاباماساژشکم کارمیکرد الان نه
- شربت
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر نه ماهه ی دارم چند وقت پیش سرماخورده بود بردمش دکتر ب جز داروهای مورد نظرکه بهش داد شربت آرژی پلاس یوروویتال و شربت زینک پلاس یوروویتال بهش داد روزی یک سی سی وزنش هم هشت کیلوونهصد میخواستم بدونم آیا بهش بدم چون من بهش قطره مولتی ویتامین پدیابست و قطره اهن پرودرال میدم میشه راهنمایی بفرماید ممنون میشم باتشکر
- اسهال نوزاد 4ماهه
دیروز قرص پنتوپرازول خوردم,از عصر دیروز نوزاد ۳ماهه دارم که دفع اسهالی داره,امروز سه بار دفع داشته,دیروز عصر دوبار,,,از عوارض پنتوپرازول هست؟چیکار کنم؟تا کی اسهالش ادامه داره؟

