Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر گاو
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه از ۱۸ ماهگی شیر پاکتی کم چرب بهش دادم حالا میتوانم شیر گاو بدهم مشکلی پیش نمیاد
- زردی کف دست و پا
سلام وقت بخیر آقای دکتر پسرم 8ساله شه شدیدا رنگ پوستش زرد مخصوصا کف پاهاش و دستاش چند بار آزمایش دادم فقط گفتن کمبود ویتامین Dداره بازم نگرانم میترسم آزمایشگاهها، آزمایش رودقیق انجام نداده باشند نظر شما چیه در این رابطه ممنون میشم پاسخ بدید
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۲سال ۶دماهشه اول گفت دلم درد میکنه همش دفع داره و دفعش بلغمی هستش بعد تب کرد علت چیه چی بدم البته الرژی هم داره
- ویتامین دی
از ابتدا قطره آد ومولتی ویتامین رو به کودکم دادم اما الان 21 ماهشه آزمایش داده ویتامین دی 28.7 بوده برای جبران کمبود چکار کنم؟؟
- آزیترومایسین
سلام. وقتتون بخیر و خسته نباشید. آقای دکتر امروز مطب بودیم. پسرمون تب داشت. ببخشید دو نکته رو فراموش کردم. داروخانه هم رو دارو ننوشته. آزیترومایسین رو چند روز باید بدم؟ و اینکه اگه واسه پسرم شیاف گذاشتم تا شیاف بعدی فاصله چهار ساعت باشه یا شیش ساعت؟
- ازیترومایسین
سلام پسرم دو سال و ده ماهشه. وزنش دوازده کیلوه. چقدر ازیترومایسین 200بهش بدم.
- درمورد شکسته گی
سلام دخترم پنج ماهشه دست راستش کشید شده موقع کشید شدن خیلی گریه کرد بعد خوابید وقتی بیدار شد دستشو تکون نمیداد بعد چنددیقه تکون داد ولی یکم بهونه میگرفت الان تکون مید ولی کم خودمون دستشو میگیریم یا تکون میدیم کریه میکنه بنظر تون چی شد من خیلی نگرانشم
- تب نمیاد پایین
سلام اقای دکتر بچم دو سال ۴ ماهشه امشب س شبه ک تب داره با پروفن بعد ی ساعت تا دو ساعت میاد پایین هر هشت ساعتم تب میکنه امشب براش نصف شیاف دیکلوفناک ۵۰ گذاشتم با اونم ی ساعت شده یکمی آورده پایین علت دیر اثر کردن داروها چیه ؟؟؟ چرخشکن زیترو ماکس دو شبه ک میدم
- سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم دخترم دوماهویاز ده روزشه شبها وقتی خوابه همش توخواب خودشو پیچ میده هرپنج دقیقه یکبار گریه نمی کنه و لی بی قرار دلیلش
- درمان سرفه خلط دارکودک
سلام پسرم ۱۱سالشه سرفه های خلط دارمیکنه شباچه دارویی بهش بدم خوبه؟
- پلک زدن
سلام وخسته نباشید حدود ۲هفته پیش پسرم رو که ۶سالشه سگ دنبال کرد ترسید بعدآمدیم خونه خوابید ودر خواب دچار پلک زدن شد دکتر چشم پزشکی بردیم گفت چشم هاش مشکلی نداره پیش متخصص کودکان بردیم براش آزمایش نوشت گفت سالمه بعد جای دکتر مغز اعصاب بردیم نوار مغز گرفت گفت سالمه بعد الان تو خوابم دچار پلک زدن میشه میشه راهنماییم کنید ممنونم
- شربت ازیترومایسین ۲۰۰واسه کودک هفت ماهه چقد بدم
- سرماخوردگی
پسرم دو ماهشه خس خس سینه داره با سرفه کم اما خلط دار یه دکتر شربت ازیترومایسین نوشت و اونیکی اموکسی سیلین کدومش بهتره بدم و مقدارش چقدر؟!
- ترشح گوش
سلام خسته نباشید .پسرم 5سالشه گوش درد گرفته البته تا وقتی دست به گوشش نمیزنه درد نداره وقتی خودم گوشش دیدم ترشح داشت تو این اوضاع کرونا نمیتونم ببرمش دکتر تبم نداره ایا نیاز به دارو داره اگه نیاز هست چه دارویی بهش بدم ممنونم
- سرماخوردگی
بچه من یک سالشه و عفونت ریه داره وخلت هم داره وکلش میکنه وسینش صدامیده گلوش هم وقتی میخنده صدامیده اگه خشک کن آموکسیسیلین۱۲۵بدم خوبه
- نحوه مصرف قطره باکتی ماید۱۰
سلام،پسرم ۱۱ سالشه،یکی از چشمهاش قرمزشده،خارش هم نداره،از باکتی ماید براش استفاده میکنم ،فقط نمیدونم هر ۶ ساعت یکبار باید از قطره استفاده کنم یا نه؟
- خارش
دختر ۷ ساله ای دارم که بعضی وقتا خیلی خارش داره وحتی جای جاهایی که میخاره میمونه وسفید میشه وبعداز مدتی میره میشه راهنمایی کنید
- کوش درد
سلام یک پسر بچه یکساله داریم که به دلیل کوش درد در هر سوراخ کوش عو سه قطره روغن بادام شیرین چکانده ام ایا خطر دارد
- نشستن
سلام آقای دکتر دوقلوهام ۸ماه بیست روزن ۳۴هفته دنیا امدن یکیشون میشینه ولی یکیش باکمک میشینه تولد۱۲۰۰بود الان ۷۳۰۰ هست دندان چهارتا دارد غلت میزنه چکارکنم ویتامین دی بدم بهش ممنون میشم راهنمایی کنید بابا اینا هم میگه
- کودک دارای اسهال واستفراغ بوده وتب ۳۸ درجه دارد

