Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گوش دردوگلودرد
سلام دخترم ۵سالشه ووزنش ۱۷کیلوهه دردگوش وگلوش در میکنه میشه میزان مصرف شربت آموکسلین ۱۲۵رابهم بگی که چقدبهش بدم وساعتشم بهم بگید
- میزان مصرف آزیترومایسین برای کودک ۴ساله
سلام خداقوت،آقای دکتر دخترم ۴ونیم سالشه با وزن ۱۴/۵ گلودرد و کمی تب داره آزیترومایسین ۲۰۰ را چه مقدار مصرف کنه؟ممنونم از لطف شما
- دورو. پسر بچه ۶ ماه سرما خوردگی دارد .دماغشان کیپ شد .آیا می شود از شربت پدی کلد بهش بدهم ۲ سی سی .؟ از راهنمای متشکرم .
- شربت استامنوفن پاراکید سوسپانسیون
ایامیشه به کودک ۱۸ ماهه شربت استامنوفن پارکیدداد وچه مقدارممنون
- وزن کودک و مشکل گلو
سپاس از شما موفق و سربلند باشید
- شیر مادر
سلام دکترجان خداقوت پسرم ۱۱روز هست شیرمادر نخورده الان خیلی بی قراره اشکالی نداره شب موقع خواب بهش بدم؟؟یا ضرر دارد بعد این مدت؟
- علایم دندان در آوردن کودک
- عفونت روده ای نوزاد 10ماهه
دکترشربت سفکسیم داده واسه عفونت روده کودکم چند روز باید چرک خشک کن داده بشه
- عرق سرد …
سلام آقای دکتر پسرم سیزده ماهی دارم شب وقتی میخوابه تمام بدنش سرد میشه و بعدش عرق میکنه اونم عرق سرد علتش چی میتونه باشه ؟ بعدش وزنش هم ۸۹۰۰ هست بنظرم خیلی وزنش کمه چی کار کنم وزن بگیره .؟
- تب شدید کودک
سلام کودک ۴ساله من تب شدید داره چگونه تب پایین بیارم سرش گیج میره
- سرفه شدید شبانه
سلام خسته نباشید ببخشید پسر من 6سالشه سرما خورد وسرفه میکرد تو خونه قرص آموکسی کلاو داشتم دو وعده بش دادم در روز اما نمیدونم از قرص شد یا چیزی دیگه از دیروز که قرص خورد دیشب تا الان پشت سر هم داره سرفه میکنه بدون فاصله باید چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام بچم چند روزی هست بدنش نقطه نقطه سرخ سوده بود بوردم دکتر گفتم ابلورغان گرفتم بهش شربت سفالکسین 250دادم بخش بدم عوارض ندارد
- آنفولانززززااااا
سلام دکتر انشالله خوب سلامت و شاد باشید دخترم ۳ونیم سالشه ۱۰روز پیش تب کرد بردم دکتر یه امپول بتا ستادین سفکسیم ۱۰۰ و پلترگونیوم داده داروها رو یه هفته دادم تمام شد ولی ستادین هست هنوز الان یکم گرفتگی بینی داره و مخاط بینی و سرفه زیاد داره چی بدم بهش؟ کتوتیفن و تئوفلین جی و اسپری بنفش کاتوسین پلاس ۲۵۰ دارم خونه کدومو بدم و چه مقدار؟
- لاغری کودک
سلام دختر ۳ ساله دارم قد۹۱ وزن ۱۰ کیلو افزایش وزن نداره آزمایش کامل داده هیچ مشکلی نداشته است ولی هرروز که معده کودک کار نکند غذا نمی خورد اشتها خیلی زیادی هم ندارد فعالیت کامل عادی چه بکنیم با این کودک
- غذا
سلام اقای دکتر سرفه بچم مونده ایا میتونه کوبیده بخوره یانه
- چنگ زدن به پشت سر و پیشانی و رگ قرمز داخل چشم
سلام لطفا کمکم کنید خدا خیرتون بده انشاالله .دخترم دو سال و سه ماهشه. تقریبا از دو سه ماهگی چنگ به سرش (یعنی پشت گوش هاش سه چهار سانت اونورتر) میزنه و رگ قرمز به شکل مارپیچ داخل چشمش پیدا شد .که جدیدا چشم دیگش هم رگ داره و رگهای داخل هر دو چشمش بیشتر هم شده ، انتهای بعضی از اونها لکه طوسی رنگ داره . لکه طوسی تنها و بدون رگ هم داره. واسه دندون در اوردن خیلی اذیت میشد و از چهار ماهگی تند تند دندون در میاورد و الان کامل ه دندونهاش توی دو سالگی. چیزی که نگرانمون کرده و دکترا جواب درستی نمیدن اینه که ؛ وقتی یکی از دندونهاش دیگه وقت جوونه زدنش بود ، یه مایع کرم رنگ و شبیه چرک یا عفونت خارج میشد از محل سفیدی دندان که زیر لثه دیده میشد و یه تکه زائده گوشت مانند شبیه بافت لثه . یک پزشک گفت لثه ش التهاب داره و با دارو دادن باز هم تاثیری نداشت و یک پزشک دیگه گفت طبیعیه و کیست رویشی هست. و یکی هم گفت گوش هاش میخارن و حساسیت داره( آخه لکه های صورتی روی پوستش دیده میشه گاهی مخصوصا با خوردن کیوی) جدیدا دخترم دست به دو طرف پیشانی بین ابرو هاش و محل رویش موهاش میزنه و توی خواب یکم بیقراره و خوابش سبک شده.و دست به لپ هاش هم میزنه و میگه درد.ولی دندون هاش سالمن فقط یکم لکه قهوه ای وسط دندون های آسیاب ش دیدم. لطفا بگید طبیعیه این مدل دندون در اوردن و رگ داخل چشم هاش و دست زدن به پشت گوش و پیشانیش؟و باید چیکار کنم؟ مرسی
- اسهال
سلام خسته نباشید نوزاد پسر نزدیک یکسال دارم که الان حدود دوهفتست اسهال دارهبردم بیمارستان آزمایش دادن میگن ویروس اسهاله داروی چیزی ندادن بعد از هربار شیر خوردن مدفوع میکنه چیکار باید کردن ممنون میشم
- قور قور شکم
باسلام و تشکر دکتر عزیز پسرم دوسال و سه ماهشه دست ک میزارم روشکمش روده هاش قورقورمیکنه برای دل درد چه دارویی بدم به احساس خودم دل درد داره شبا تو خواب.خودش کامل نمیتونه بگه کجام درد داره و فاویسم داده
- آلرژی به دارو
سلام خسته نباشید. پسرم گلوش عفونت کرده بردم هفده شهریور بهش اموکسی کلاو ۶۲۵ دادن. الان سه روزه میخوره از امروز بدنش خارش گرفته. کوچولو کهیر میزنه. یبارم چند ماه پیش اموکسی کلاو خورده بود چند روز بعدش خارش و کهیر داشت. ممکنه به اون انتی بیوتیک الرژی داشته باشه؟ چیکار کنم؟ مشکلی نداره ادامه بدم؟ دیدم خارش داره شربت هیدروکسی زین هم دادم بهش
- تب کودک دوساله بدون هیچ علایمی
سلام ببخشید کودک دوساله دارم از پریروز عصر تب داره ،ایقدر شدید هست که به سه ساعت نمیرسه بیشتر زیر بغل پسرش داغ میشه،،لطفا راهنمایی ام کنید

