Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
سلام نوزاد ۲ ماهه ای دارم که بهش قطره کولیک اید دادم بعد آبریزش بینی داره و عطسه و سرفه میکنه بی قراری میکنه بعد گاز معده هم زیاد داره
- درد گوش
پسر ۶ماههم بخاطر گوشدرد بجای دادن هر ۲۴ساعت اشتباه هر دوازده ساعت ۱/۵سیسیدادم ازیترو۲۰۰
- شیر خشک
سلام خسته نباشید اقای دکتر امیرعباس فرد که شیر نان براش گذاشین بعد بخاطر اسهال که بستری شد ببلاک ال اف میخورد الان دوهفتس ببلاک ندارم بیومل ال اف که فاقد گلوتن.بادام زمینی .ساکادر و فروکتوز هس رو پیدا کردم میتونم اینو بحا اون بدم اینم برا اسهالش خوبه و اینکه دندونم داره درمیاره .....تنتون همیشه سلامت باشه اقای دکتر
- تب
سلام من ی دختر ۲۱ ماهه دارم که دوهفته پیش تب داشت تبش سه روزه با ایبوپروفن خوب شد ولی باز تب کرد ممکن عفونت داشته باشه
- اسهال طولانی
سلام وقتتون بخیر...اقای دکتر تو سوال قبل گفتم پسرم ۴ماهه هست ودچار دفع شل وآبکی هست گفتین قطره پدی لاکت بهش بدین دکتر بردم بهش قطره بی بی کر وپودر اس امپرازول هم برا شیر بالا میورد دادن اما بهتر نشده الان دوهفته هست ودوباره بردم همون دکتر این دفعه یه شب تب کرد گفتم که بهترم نشده براش یه شربت سفیکسیم ۱۰۰نسخه کرد ویه کپسول برا اسهالش که گفتن روزی یه دونه از کپسول درنصفه استکان ماست حل کنم و روزی چندبار بدمش اما من مردد هستم وچون بچم ۴ماه ونیمه اشه هنوز ماست جرات نکردم بهش بدم نظره شما چیه؟؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم چندروز دیگه 8 ماهه میشه من میتونم ورزش رو شروع کنم ممکنه ورزش سنگین تاثیری روی شیرم داشته باشه؟
- کموزنی
سلامنوزادم۱۰روزدیگه۴ماهشتموممیشهاز وقتیوارد۴ماهشدهاشتهاشکمشدهخیلیلاغرشدهوزناضافهنکردهباتوجهبهالرژیبهپروتعینگاویمیتونمباپایان۴ماهگیکمکیشروعکنمبرایاشتهاشچیبهشبدمشیرکمیهمدارم
- سلام شربت آزیترو مایسن برای ۸ سال وزن ۲۲ کیلو چه مقدار باید مصرف بشه ؟ روز اول و روز های بعد
- افت دهان
سلام اقای دکتردخترمن دوماهه کامل ازبیست روزگیش دهنش افت افتادچندبارنیستاتین استفاده کردم ولی دوباره افت دهانش برگشت ازچیه خوب نمیشه بخاطردهانش شیرنمیتونه بخوره میک زدنی گریه میکنه علتش چیه
- اطفال
بهش آنتی بیوتیک داد آمپول دو تا گفت ۵ شنبه ازمایش بگیرید ببینم تا اون روز سخته شما اگه محبت کنید بگید ایا افونت بالا میبره گلبول سفیدو دقیقا ازمایش گرفتنی ام بالا آورد بعد ازش خون گرفتن تورو خدا بگید
- شکم درد و تب
سلام و وقت بخیر. پسرم ۵ سال و نیمه با وزن ۱۸ کیلو. از چهارشنبه غروب تب کرد و بی اشتهاست. برای تبش استامینوفن دادم مقداری اومد پایین. میگه شکمم درد میکنه. اسهال نداشت فعلا.یکمم انگار صداش عوض شده یا گرفته. تعطیلات هم هست. نمیدونم چیکار کنم. هر وقت جایی به غیر از پیش شما هم بردم یا خوب نشده یا داروی مناسب ندادن حالش بدتر شده. لازم به ذکر دونستم بگم که من خودم گلو درد داشتم رفتم دکتر گفتن گلوت عفونت کرده. ازیترومایسین دادن بهم. دو بند انگشت زیر چانه وقتی اب دهان قورت میدادم درد میگرفت و یچیز انگار تکون میخورد. مقداری شکم درد هم داشتم که نمیدونم از همون مریضیم بوده یا نه. هیچ علامت دیگه ای نداشتم.
- عدم وزن گیری نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم نه ماهشه ازوقتی بدنیا اومد تاالان وزنش خیلی کمه هفت کیلوهه چکارکنم ک وزن بگیره لطفا کمک کنید
- یبوست
سلام وقت بخیر پسرم۴سال ۲ماهش از۳ سالگی یبوست داره قبلآ اینجوری نبوده ولی دوبارجراحی بیضه داشته بعدپیدرولاکس هم بهش دادم تایه مدت خوبه دوباره به حالت قبل برمیگرده
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۱۶ ماهشه سرفه خلط دار و ابریزش بینی و گرفتگی بینی داره دارو چی بهش بدم؟
- افتادن از بالاي نرده تخت
كودك يك ساله از بالاي نرده تخت حدود يك متر ارتفاع افتاد بعد دو روز دست چپشو ديگه بالا نمياره چه اقدامي بايد كرد
- قرص انگل
با سلام و خسته نباشید آیا قرص انگل رو میشه توی آب حل کرد به بچه داد؟
- سلام دخترم وزن تولدش ۲۶۵۰بود الان ۱۱ماهه است وزنش ۷۳۰۰است علت چیه ایا خوبه یا نه بر حسب وزن تولد
- مدفوع نمیکنه
سلام پسر من ۱۸ روزش است الان چهار روز مدفوع نکرده شکمش باد کرده درد هم میکنه همه اش گریه میکنه نمی خوابه شیر هم نمی حوره چه دارویی بهش بدم من داخل یه روستا زندگی میکنم امروز فردا هم تعطیل تا شنبه باید من چه دارویی بهش بدم بهتر بشه تا من یه جایی پسرم رو ببرم لطفآ زود جواب منو بدین
- عدس فاویسم
دکتر نوزاد شش ماهم فاویسم داره خوردن عدس براش مشکل ساز نمیشه ماش چطور
- فاویسم
سلام وخسته نباشید .پسرم فاویسم داره واکسن دوماهگی باید بزنه آیا خوردن استامینوفن براش ضرر نداره ومقدار مصرفی آن باید چقدر باشه ؟ ممنون از شما

