Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مخلوط شیرخشک کودکان باشیرپاستوریزه
سلام خوب هستید.من پسرم سه سال وده ماهشه میخوام شیرخشک کودکان بهش بدم منتها نمیخوره خواستم بدونم میشه باشیر پاستوریزه قاطی کنم یا عسل بریزم تو شیر?
- اسهال واستفراغ
پسرم پانزده ماهشه دچار اسهال خیلی شدید شده استفراغ هم میکنه ولی کمتر الان شش روزه اصلا بند نمیاد خیلی اذیتش میکنه تب هم میکنه هرشش ساعت استامینوفن میخوره چکار کنم اسهالش خوب شه خیلی نگرانم چه دارویی استفاده کنم ممنونم
- سرماخوردگی
سلام دکتر ببخشید پسرم یک سالشه سرما خورده تک تک سرفه خشک داره بینیشم مخاط داره مثل ابریزش نیست بنظرتون چی بهش بدم نیاز به چرک خشک کن داره؟
- ناراحتی کودک
سلام خسته نباشد، دخترم دوسال ونیمشه ازدیشبه اسهال وتب داره، میشه بفرماییدعلتش چی هست؟
- مقدار شربت آفاکسیم برای کودک ۶ساله
شربت آفاکسیم برای کودک ۶ساله چقدر هست؟ وزن دخترم ۲۰ کیلو هست
- وجود بلور سفيد رنگ در ادرار
با سلام و خسته نباشيد
سوالي داشتم از خدمت جنابعالي
پسر 5 ساله ام خيلي و به ندرت شب ادراري داره و برخي اوقات كه شب اداراي داره روي لباس زيرو محل ادرارش مقداري ماده سفيد رنگ و شبيه گچ هستش البته اين مورد هميشگي نبوده و به ندرت ايجاد مي شود
البته اين نكته را عرض كنم كه قد و وزنش يه كم نسبت به استاندارد پايين تر هست و بخاطر عدم تمايل به
لبنيات ، شربت كلسيم تقريبا بطور منظم مصرف ميكنه.
ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد كه علت وجود ماده گچ مانند در ادرارش چيست؟ - ابریزش بینی سبز
سلام آقای دکتر .دختر یک سالم الان یک هفته میشه سرما خورده فین دماغش سبزه بهش آزیترومایسین 200دادم با پلارژین .ولی هنوز فین سبز چرکی داره نظر شما چیه آقای دکتر
- پنیرک
سلام آقای دکتر بچم 4 ماهش تموم شده شیر خشک ببلاک 1 میخوره و کمی شیر خودم . الان چندروزه بعضی وقتها پنیرک بالا میاره دکتر بردم گفت مشکلی نداره ولی گفتم از شماهم بپرسم
- سرلاک
سلام آقای دکتر
وقت بخیر
با عرض پوزش از شما یه راهنمایی میخواستم
من برای کودکم که شش ماه و ده روزشه سرلاک برنج و شیر گرفتن ولی روش نوشته ۱۵۰ سی سی آب و ۹ قاشق غذاخوری
خودش پیمانه نداره
میخواستم بدونم میشه از پیمانه شیرخشک استفاده کنم؟
اگه بله با چه میزان آب و چند پیمانه؟
برای یه وعده منظورم هست - اشتها
سلام پسرم جهار سال و نیم داره خیلی کم اشهاست شربت زینک و اپتایزر فایده نداشت شما براش ازمایش کلی نوشتین کم خونی و ویتامین د کم داشت لطف میکنید یه شربت اشتها خارجی معرفی کنید ، ممنون
- سلام نو زاد ما۶ ماهه از ۵ ماهگی خوابیده به کف بالا با کمک سرش به عقب حرکت میکندآ یا مشکلی ندارد ندارد میکند
- صدای خروسکی دخترم
صدای دخترم خروسکی شده دکتر بردم بهش نئوتادین و آسماویت داده ولی خوب نشده لطفا راهنمایبم کنید چی بدم بهش صداش باز شه تبو سرفه نداره فقط صدای بلندش خروسکیه
- یبوست طولانی کودک یکساله
با سلام پسرم یکسالشه چند ماه است یبوست داره میخواستم بدونم باید چه دارویی بهش بدم
- اسهال شدید
کودک من ۴ساله الان سه روزه که حال تهوع واسهال هست قطره متوکلوپرامیددادم تهوعش یه کم بهترشده ولی اسهالش هنکز خوب نشده خیلی بی حال وخواب الوده هست واشتهاهم ندارد ممنون میشم راهنمایی م کنین
- سلام پسرمن ۴ساله هستش چشمش عفونت کرده صبح چشمش پر چرک بود مقدار اندازه از قطره باکتی ماید۱۰ رو بهم میگید چه اندازه براش استفاده کنم؟
- درددورناف درکودکان
سلام دخترم ۵ سالشه مدفوعش همراه باعفونت میاد لاغر ضعیفم اس وزنشم ۱۲ کیلوس رشد مطلوبی نداره
- غددلنفاوی
با سلام خدمت شما اقای دکتر من امروز متوجه شدم قسمت پایین گوش روی گردن پسرم یه گردی اندازه تیله تو اون قسمت هست که قشنگ با دست احساس میشه دوسالشه ایا این غدد لنفاویه؟؟خطرناکه باید باید چه اقدامی انجام بدم ممنون میشم نظرشمارو بدونم
- سرماخوردگی
پسرم ۱۵ماهشه شربت آزیترومایسین ۲۰۰چن سی سی بدم
- ورم پستان چپ دختر ۶ ساله
سلام متوجه سفت شدن و بزرگ شدن پستان سمت چپ دخترم شدم از وی که جویا شدم علت آن را دستکاری و کشیدن پستانش اعلام کرد . الان خیلی نگرانم چون ۶ ماه شده هنوز خوب نشده آیا خوب خواهد شد . درمانی خاصی نیاز هست ؟
- اموکسی کلاو ۶۴۳
سلام وقت بخیر ببخشید دختر من سرفه های خلط دار داره اموکسی ۶۴۳تجویز شده فقط دکتر گفتن هر هشت ساعت هفت سی سی داروخانه گفت این مقدار زیاده ونوشتن هر دوازده ساعت یک پیمانه اللن من نمیدونم چیکار کنم باید چه مقدار هر چند ساعت بهش بدم ؟وزنش ۲۱کیلو و هفت سالشه

