Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم در اثر عفونت ریه تب تشنج کرده بود که بیستروز هم بستری بود نوار مغز گفتن مغزش سالمه دکترش هم فنوباربیتال ۱۵ صبح وشب تجویز کرده بودن گفتن یک ماه بعد قطع کن الان بعد یک ماه کم کم کمش کردم ونصف فنو باربیتا ل شب ها بهش میدم بعضی موقعها که خوابه احساس میکنم یکم تند نفس میکشه ودست وپاشو تکون میده البته کم میخواستم میتونه از کم کردن فنوباربیتال باشه؟
- یبوست
سلام اقای دکتر خسته نباشید دختر چهارساله دارم از موقع تولد یبوست دارد ومزاجش بسیار خشک است وزن تولد 3100والان 16کیلو است هنگام دفع اذیت میشود چکار کنم ممنون از شما
- استفراغ
سلام وقت بخیر خواهر ده ساله ای دارم که همیشه دوماهی یک بار به مدت دو روز استفراغ داشت و از نظر قد و وزنی نرماا است اما الان نزدیک به یک ماه هست هفته ای یک بار استفراغ دارد علت این چیست؟
- مدفوع تیره و سفت
سلام کودک من 8 ماه دارد و غذا میخورد .تعداد دفعات دفع او مدتی است در روز 4 یا 5 بار شده که شکل مدفوع سفت و سیاه است به او قطره آهن و پدی لاکت هم میدهم.علت و علاج زیاد شدن تعداد مدفوع در طول روز چیست آیا علت سیاه بودن رنگ مدفوعش قطره آهن است؟
- میزان مصرف شربت آموزشی سیلین
کودکم ۱۱ ماهه با وزن ده کیلو چند سی سی بدهم؟
- زگیل بدن
سلام خسته نباشید پسرم ۱۳ روزه هستش و کنار سینه راستش یه زگیل کوچیک هستش خطرناکه؟
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر پسرم ۱۸ ماهشه و حدود ده روزی میشه که به هیچ وجه مولتی ویتامین نمیخوره. تو شیرش هم ریختم دیگه اونشیر رو هم نخورد. چند مدل گرفتم اصلا نمیخوره. همه اش رو تف میکنه. فقط آهن میخوره لیپوزوفر چیکار کنم؟ چیز دیگه ای نیست بهش بدم؟
- کم وزنی نوزاد یه ساله
سلام خسته نباشید پسرم یک سالشه ولی وزنش خیلی کمه 7کیلوهست الان ممنون میشم راهنماییم کنین
- استفاده از پودر لیدی میل
سلام میشه از پودر لیدی میل برای بچه ده ساله که خیلی لاغر وکم اشتها است استفاده بشه
- سی تی اسکن معز
پسرم را درست روز تولد یک سالگی سی اسکن معز کردن باتوجه به اینکه سرش صربه خورده بو اما جواب سی تی اسکن کاملا طبیعی بود وهیچ مشکلی نداش ، اما عوارص اشعه در آینده چه مشکلاتی رابوجود میاورد
- اسهال استفراغ عجیب
سلام دکتر کودک۱۱ماه من ب مدت ۷روز اسهال و استفراغ و تب داشت ک الان۵روز بود کاملا خوب شده بود دوباره از دیشب شروع شده تب هم داره از شیر مادر تغذیه میشه علتش چی میتونه باشه؟؟
- يبوست كودك ده ماهه
راه درمان يبوست كودك
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر.پسرم یک سال و نیم داره یه هفته اس سرما خورده ولی فقط خلط غلیظو چسبنده از بینی داره که هنوز خوب نشده نیاز به دارو داره؟ممن
- ذات الریه بزرگسال
با سلام و احترام پدر همسر من دچار بیماری ذات الریه شدن و مند یک دختر ۱۹ماهه دارم و ما هر روز میریم پیششون به نظر شما واگیر داره ؟
- مصرف تعوفلین برای کودکی که براثر تورم لوزه سوم دچار مشکل تنفسی شده مفید است؟
پسرم3سال داره و تورم لوزه سوم باعث شده نتونه تنفس عادی داشته باشه که البته وقتی سرما میخوره دچار این مشکل میشه و هیچ دارویی خوبش نمیکنه.. آیا میشه ازشربت تعوفلین برای بهبود وضعیتش استفاده کرد یاخیر..
- آنفولانزا
با سلام دختر پنج ساله ام یک هفته هستش با علائم تب کم و آبریزش بینی و سرفه شدید هستش. چیکار کنم سرفه اش قطع بشه؟ ممنون
- عفونت چشم وتب ولرز
سلام پسرم چندروز سرماخورده ودوتا چشماش عفونت میزنه بیرون شبها کامل میبنده چکارش کنم دکتر قطره تیرلوز وباکتی ماید نوشته اثرنداره
- واکسن آنفولانزا
با سلام آیا واکسن آنفولانزا برای کودک 18 ماهه توصیه می شود؟ برند خاصی توصیه می شود؟ همزمانی تزریق واکسن 18 ماهگی و آنفولانزا مشکلی ندارد؟
- حرارت بدن
سلام دخترم یک سالو نمیشه سه شب تب داشت و بعد از قطع تب بدنش حرارت ریخته دلیلش چی هست یبار دیگه هم اینطوری شد تو ۷ ماهگی بردم دکتر گفت ویروسه تا ۵ روز تو بدنشه بعد از اون حرارت میریزه بیرون نگران نشی برا همین دیگه نبردم دکتر آیا مشکی نبردم و چند روز طول میکشه پاک بشه هیچ علایمی هم نداره نه خارش و سوزش نه سرگیجه نه استفراغ نه تب
- سلام چن روزهست شیر خشک اپتامیل به بچم میدم از روزی که این شر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه وقش میکنه میشه دلیلش شیر خوشم باشه
سلام بچه من چند روزی هست شیر اپتامیل میدمش واز روزی که این شیر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه واز حال میره میشه دلیلش شیر خشک اپتامیل باشه

