Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ
سلام دخترم ۲ سالو ۲ ماهشه از ساعت ۲ ظهر تا ۹ شب همینجور استفراغ کرده هیچی تو معدش نتونسته نگهداره و مدام میگه دلم و دهنم دردمیکنه به هیچ عنوان قبول نمیکنه چیزی بخوره چی کار بکنم از بیمارستانم خیلی دورم
- مصرف بیش از حد دارو
با سلام . اشتباها به جای نیم سی سی شربت زینک سولفات ۵ سی سی از این شربت به کودک ۵۰ روزه دادیم .. مشکلی پیش نمیاد؟؟،
- سلام آقای دکتر من یک دختر یکسال شیش ماه دارم وقتی بغل میکنم کف پاهش کبود میشه این چندروز بهش فهمید ولی وقتی دراز میکنم خوب میشه باید چکار کنم
سلام خسته نباشید آقای دکتر من یک دختر یک سال شیش ماه دارم وقتی که بغل میکنم کف پاس کبود میشه زیاچاق نیست وزنش ۹کیلو
- شربت آفاکسیم
خسته نباشید آقای دکتر پیرو جواب قبلی ازتون تشکر میکنم بچم۷کیلو وزنشه که به ازای هر۸میلیگرم مصرف میشه۵۶میلیگرم ولی باعرض پوزش نمیدونم مقدارش چقد یا چند قطره میشه لطفاً میشه پاسخ بدید بخدا مهمه،باتشکر ازشما
- سلام دکترعزیزپسر۴ماه تمام هست رفلاکس داره شیرخشک سیملاک میخوردازپریشب شیرخشک نان arبهش میدم رفلاکس بهتراماهمچنان بی اشتهاس
- اسهال
سلام درمورد اسهال فرمودین بهاین وبسایت برین..کدوم وبسایت آدرس میزارین لطفا
- اطفال
سلام پسرم ۳ ماهشه تقریبا یه هفته پیش دیدم سینه سمت راستش یه قطره ترشح تقریبا خونی شکل رولباسشه اینحالت سه بار تکرار شد خیلی نگرانم چیز خاصیه؟ پسرم دنیا اومده بود جفت سینه هاش شیر داشتن یکمدوشیدم به دکترش گفتم دعوا کرد نباید دس بزنم بعد اوندیگه دس نزدم
- دونه های قرمز
باسلام سه روز هست که دختر۴ساله م تب ولرز واستفراغ داشته ودارو ب ای درمان اسهال واستفراغوهمچنین شربت بروفن وسرماخکردگی خورده امروز بعداز کنترل شدن تب واسهال واستفراغ روی انگشتان دستش دونه های قرمز زده که خیلی خارش داره.ورمانش چی هست؟ممنون
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- سلامبرایسرفهکودک۱۲ماههچیخوبه
- دندون درد
سلام آقای دکترپسر۲۲ماهه ای دارم که دندونای جلوش بخاطرقطره آهن پوسیده شده وقتی چیزی میخادبجوه دندوناش دردمیکنه خواستم بپرسم چه کاری میتونم برادندون دردش انجام بدم راهنمایی کنیدممنون میشم
- یبوست
سلام دخترم 2سال و2ماه داره.الان چند وقته هرروز ،روزی یبار مدفوع میکنه ولی مدفوعش تکه تکه میاد آخراش.مثل گوسفند.نمیدونم حالا یبوسته یا دلیل دیگه ای داره.بعد دخترم شیرخشک میخوره.وشربت زینک سولفات ایرانیم میخوره.میتونه از اون باشه؟
- شربت سفیکسیم
با سلام. پزشک اوکسی کلاو دادن اسهال شد پسرم.شربت کلاسید داد بالا میاره. سفکسیم 100 دادن باید استفاده کنیم فکر میکنم اسهال بشوند.نظرتون رو میخواستم.سرما خورده پسرم.ممنونم.
- دانه های پوستی
سلام دخترم 10روز بعد از واکسن یک سالگی بدنش دون دون قرمز زده نه تب داره نه علائم سرماخوردگی الان بعد از یک هفته هنوز خوب نشده
- دخترم اصلا پانمیگیره .فقط علت میزنه یک سالهشه خیلی نگرانم
دخترم اصلا پانمیگره خیلی نگرانم تو یک ساله
- شربت پدی کلد
سلام دخترم دوسالو نیمه هستش آبریزش بینی و گاهی سرفه داره شربت پدی کلد براش خوبه یانه؟ چقدر باید بهش بدم 13کیلو هست
- واکسن ۱ سالگی
سلام میخواستم بدونم برای واکسن ۱ سالگی از تاریخ تولد تا چند روز فرصت دارم برای زدن واکسن؟
- ناپروزیل برای کودکان
- قطره آهن
سلام خدا قوت دخترم 17ماهشه با تجویز شما قطره آدزیر میدم ولی میلی به غذا خوردن نداره قد و وزنش نرماله از شیر خودم تغذیه میکنه میخواستم یه قطره دیگه که اشتهاشم خوب کنه هم آهن داشته باشه بهم معرفی کنید
- خوردن پیاز
باعرض سلام خدمت شما .دخترم 22ماهشه بعضی وقتها پیاز خام میخوره اشکالی داره آقای دکتر ؟

