Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لرزش
سلام،پسرم 6 ماهشه امروز موقعی ک شیر میخورد سرش و دستش چند ثانیه لرزید وقتی دستشا گرفتم و تکونش دادم قطع شد نگرانم نکنه تشنج باشه
- آبریزش چشم
باسلام نوزاد ۵۰ روزم دیروز یکی از چشمهاش آب میزنه آیا خطرناکه؟علت چی میتونه باشه
- پسرم ۶ماهشه
سلام نوزاد ۶ماهه دارم که بخاطر عفونت ریه دوبار تو خواب حالت تشنج بهش دست داد الان قرص فنوباربیتال روزی ۳۰میلی میخوره و همچنین بعداز بستری شدن بردمش پیش متخصص گوارش بهش داروی رفلاکس داده والان دوباره حالا سرما خوردگی داره بردم دکتر بهش ازیترومایسین ونئوتادین و پلارژین داده الان بچم روزی شاید ۱۵نوبت دارو میخوره خیلی نگرانم بنظرتون همه این داروها رو با هم میدم مشکلی براش پیش نمیاد
- گریه و کبود شدن نوزاد هنگام مدفوع کردن
باسلام نوزادی 32 روزه داریم که هنگام مدفوع کردن احساس میکنم شدیدا درد داره، گریه میکنه به طوری که صورتش کبود میشه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
- عقب افتادن واکسن چهار ماهگی
سلام ببخشید واکسن دخترم 3هفته عقب افتاده مرکز بهداشت واکسن نداره میخواستم بپرسم مشکلی پیش نمیاد با تاخییر واکسن بزنم
- رفلاکس
سلام پسرم اصلا شیر نمیخوره دکتر بردمش شربت اشتها اور دادمش بازم نمیخوره
- شیرخشک
سلام خسته نباشید. نوزادهفت ماهه ای دارم که باوزن2900گرم.الان هفت ماهه است وزنش کمه هفت کیلوخیلی ضعیفه اماتحرک زیادداره الان چهاردست پامیره.میخاستم بدونم شیرخشک بهش بدم یانه
- سوال از متخصص اطفال
باسلام خدمت جناب دکترنوزادشش ونیم ماهه ای دارم که بیماری قلبی وی اس دی وپی اس داره وبه زودی بایدجراحی بشه وتازه پنج ونیم کیلوهست واصلاوزن نمیگیره ورشدمطلوبی نداره ازپنج ماهگی فرنی وحریره روشروع کردم امادروزنش تاثیری نداشت به نظرشمابرای وزنگیریش چی بخوره؟؟الان هم بهش حدودیک هفتست که بیسکوییت مادروآب هویج وسوپ وآب سیب وموزو... میدم واینکه ریفلاکس هم داره خوردن این غذاهاواسش موردی نداره واینکه ازوقتی غذاروشروع کردم یبوست هم گرفته چی بدم تایبوستش برطرف بشه
- یبوست نوزاد 40 روزم
سلام.دخترم یازده ماهونیمه، چندماهی هست دچاریبوست شده البته گاهی وختاهم اسهاله بنظرشمادلیلش چیه ؟
- اگزمایه نوزاد
سلام پسرم از ۳ ماهگی دونه های قرمز ی که آب زرد ازشون میومد زد وخارش شدید داشتند به طوری که شب اصلا نمیخوابید و بعد خشک وپوسته پوسته میشد بردمش متخصص کودکان ونوزادان گفت اگزما پماد بهش داد اگزاسین وتریامیسکوریت اما بی فایده است چند روز خوبه دوباره در میاد الان ۷ ماهشه اما هنوز خوب نشده
- نوزاد
من نوزاد ۱۵روزه دارم خواستم ببینم ازچه روزی باید بهش قطره ویتامین اد بدم و چند قطره درروز؟؟؟؟
- شیشه
اقای دکتر سلام بچم تازه 9ماهش شده امروز ظهر خوابم بود بیدارکه شدم دیدم بچم شمعو شکونده پارافین داخلشو خورده دستو پاشو یکم بریده بود ولی ترسم اینه که نکنه خورده باشه..بهش فرنی و غذادادم ک دفع کنه پارافینو وقتی پی پی کرد دفع کرده بود مقداریشو ولی بادست لمس کردم چیزی تیزی به دستم.نخورد ..چیکارکنم اقای دکتر خیلی میترسم لطفا راهنمایینم کنین😢😢
- گردن نگرفتن نوزاد
سلام خوبین ببخشید من یه نوزاد دختر دارم ۴ماهش کامل شده همش گرنشویه به سمت راست میگیره طبیعیه یانه لطفا کمکم کنید
- بالا بودن گلبول سفید خون درکودک
سلام دخترم ۸ماهشه وچندهفته پیش تب و بی قراری داشت ازمایش داد کمی عفونت درادرار وکم خونی و گلبولای سفیدش پایین بود ۷۶۹بود،حالا بعداز چند وقت دوباره ازمایش داد گلبول سفید ۱۴۰۰۰شده و دکتر باز درخواست ازمایش داده میشه توضیح بدید که چکاری باید انجام بدم واقعا ازنگرانی حال خوبی نداریم
- ضربه ب سرنوزاد نه ماهه
باسلام پسر نه ماهه من امروز از پشت سر افتاد روی زمین و بلا فاصله شروع ب گریه کرد یک دقیقه بعداستفراغ زیادی کرد خیلی نگرانم آیا باید ببرمش بیمارستان؟
- پسرم دوماه یبوست داره .شکمش ۵روز کار نکرده .خیلی فشار به خودش میاره .از شیر خشک و شیر خودم میخورد .چیکار کنم ؟
با سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم همش حرص شیر خوردن داره انگار سیر نمیشه همش بی قراری یک ماه و بیست روزشه ۶۰تا۹۰,میل بهش شیر میدم میتونم بیشتر بدم؟
- کارنکردن شکم نوزاد
سلام وقتتون بخیرببخشیدپسر شیش ماهه دارم ک شکمش تاشیاف گلیسرین نزارم براش کارنمیکنه ازشیرخودمم تغذیه میکنه گازهای بدبویی هم میده ومقعدشم قرمزرنگه ممنون میشم راهنماییم کنیدچکارکنم خوب شه
- نبض ملاج سر
دخترم نزدیک ۵ ماهشه گهگاهی ملاج سرش تند می زنه مشکلی نداره
- بروز جوش های پوستی بعد از تب
سلام خسته نباشید دکتر جان من پسرم تب داشت بهش پاراکید دادیم بعداز سه روز تب قطع شد اما روز چهارمه دونه های قرمز رنگ مثل سرخک رو صورت و بدنش هست علتش چیه آقای دکتر
- سرماخوردگی نوزاد ۲۰ روزه
نوزادم سرما خورده به علت سرفه شدید ۴ روزه بستریه گفتن ریشم یکم درگیر هست ولی بهتر شده یکم خس خس سینه داره ایا طبیعیه از بیمارستان خسته شدم میشه مرخصش کنن

