Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندان
سلام دکتر دخترم ۵سالو۳ماهشه ویکی از دندونای پایینش لق شد و چندروز بعد افتاد آیا اینقدر زود افتادن دندانش طبیعیه ؟؟چیکار باید بکنم برای مراقبت ؟؟البته ناگفته نماند ک دراواخر۶ماهگی اولین دندانش رویش کرد
- شربت مناسب سرماخوردگی
سلام.اقای دکتر شربت سرماخوردگی کوریزان برای بچه ۱۶ ماهه قابل استفاده است؟؟ تائید میفرمایید؟ مقدار مصرفش چقدره؟؟ با تشکر
- خارش واژن
دخترم چهارسال نیم هس خارش و سوزش واژن گرفته کشت ادار منفی بوده پماد کلوترمازول بی فایده بود
- ممنونم ازشما
سلام دکترعزیزممنونم بابت پاسخ سوالاتم ممنون ممنون ممنون❤❤❤🌷🌷🌷
- سرماخوردگی
سلام و وقت بخیر خدمت شما. پسر هشت ساله من سه روز هست که مریض شده. علایمشم روز اول سردرد شدید و تب بالا و حالت تهوع بود.دکتر متخصص گفتن گلوش التهاب داره و براش سفکسیم ۲۰۰ هر ۲۴ ساعت یکعدد به مدت هفت روز به همراه قرص سرماخوردگی و دکسترومتورفان( برایسرفه که البته چون سرفه نمیکنه من ندادم.حالا نمیدونمکار درستی کردم یانه؟!) تجویز کردن. حالا پسر سه ساله منم این مریضی رو گرفته و تب و سردرد داره ولی خفیف ترن علایمش.حالا میخوامبدونم لازمه بهش سفکسیم بدم؟ و چه دزی و چه مقدار؟
- شربت پودری زیتروکم همون ازیترومایسین
پسرم۶سالشه و۱۶کیلوه چقدر،درروزبایداین شربتوبدم
- دستشوئی کودک همراه با ترس
- آروغ زدننوزاد
سلام آقای دکتر کودک دوماهه من رفلاکس داره، تا کی باید آروع بگیرم؟کی خودش آروغ میزنه چون شبا خوابش میپره
- چشمان دختر 5ساله ام مواد زرد رنگ ترشح می کند قطره باکتی ماید 10براش خوب هست؟
دخترم 5سالشه چند روزه تب دارد روز تب ندارد شب که میشه تبش شروع میشه دکتر عمومی کفت گوشش قرمز شده. چشماش .جرم زرد رنگ ترشح می کنه 20کیلو هست و 5سالشه دکتر گفته هر 12ساعت 1قطره تورا به خدا حالا چکار کنم
- بچم تب داره ۵سالشه
از دیشب تب کرده ناله میکنه میگه سردردم بیحاله
- مریضی پسر ۳ سال و نیمم
سلام جناب دکتر پسر من سه سال و نیم شه از دیشب تب شذیذ ۳۹ درجه داره که من با مسکن تبش کنترل میکنم همش ۲ ساعت بدنش خنکه دوباره میشه داغ داغ چه دارویی شما تجویز میکنید شربت سفکسیم ۱۰۰ گرفتم براش این و بدم که اگر عفونت داره بدنش بهتر میشه نظر شما چیست
- کشیدن گوش در خواب
سلام، خسته نباشید، یه پسر یکساله دارم که الان دو هفته است تو خواب مدام گوش هاش رو می کشه و از خواب بیدار میشه، همین موضوع باعث بد خوابی شده، البته پسرم مشکل رفلاکس و آلرژی از نوزادی داشت که چند ماهی میشه به علت بهبود علایم دارو مصرف نمی کنه می تونه دوباره به این دو ربط داشته باشه یا ممکنه گوشش عفونت کرده باشه؟
- سرماخوردگی
دوهفته هست آبریزش بینی داشت با کمی سرفه دکتر گفت اگه سرفه هاش بیشتر شد آنتی بیوتیک بده واگرنه نمیخواد الان دوروزه دوباره سرفه میکنه سفکسیم ۱۰۰ چقدبدم بهش وزنش ۱۵/۵ هستش سنش ۴سال و ۱۰ ماه
- سرماخوردگی
پسرم ۶سالشه و۱۶کیلو وزنشه سرما خورده آزیترومایسن ۲۰۰ میخام بهش بدم نمیدونم چه اندازه باید بدم
- آبله مرغان
دختر م 7 ساله هستش که از امروز صبح متوجه شدیم که آبله مرغان گرفته چه کارهایی رو باید انجام دهیم. سپاس
- عفونت ادراری دختر شش ساله
سلام دخترم شش سالشه متاسفانه به هیچ طریقی شربت نمیخوره گرفتار شدم گفتم ببینم به جای شربت جایگزینش قرص نیست که بهش بدم بخوره
- ز
سلام خسته نباشید،کارن کرفی از مراجعین شماست دیروز فرمودین بهش شربت ازیترومایسین بدم از بعدظهر آبریزش بینی شروع شده چی بهش بدم ممنون، زنده باشید
- پوسته شدن نوک انگشت
سلام دخترم ۱۲ سالشه نوک تمام انگشتای دستش پوسته شده کنده شده خواستم بدونم علتش چیه .ممنون میشم راهنمایی کنید.
- سوال درمورد دوز سفکسیم
سلام .وقتتون بخیر الان ۵ روزه دخترم گلودرد و سرفه و تب و آبریزش بینی داره دکتر براش شربت سفکسیم داده اما خیلی تعقیری نداره تو حالش نیست . دخترم ۱۵ ماهش هست و حدودا ۱۲ کیلو هست
- داروی تقویت تمرکز
سلام و ارادت برای تقویت تمرکز دختر ۱۰ ساله ام چه شربتی رو پیشنهاد می دهید با تشکر

