Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام پسرم یکسالشه ابریزش داره بایکم سرفه گاهی اوقات شیربالامیاره چه دارویی بدم
- طریقه مصرف شربت آزیترو مایسین ۲۰۰ برا کودک ۷ ساله با وزن ۲۰ کیلو چه جوری هس
- آبریزش بینی
سلام آقای دکتر دخترم۱۱ماه س ۲هفته س آبریزش بینی داره و گرفتگی بینی و خلط پشت حلق انگار تو خواب نمیتونه قورت بده.علامت دیگه ای نداره ۱قطره کامل رو استفاده کردم شبها هم سیتریزین دادم. چیکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون میشم.
- با عرض سلام وخسته نباشید میخواستم بدون آیا میشه بدون تجویز پزشک به کودک یک ساله قطره ادوکید داد
- قرص جوشان ویتامین سی
سلام وقت بخیر ببخشید قرص جوشان ویتامین c ۱۰۰۰ میلی گرم برای ۵ سال دستور مصرف رو لطف میکنید
- شب ادراری
سلام وقت بخیر دختر بچه 7 دارم که مشکل شب ادراری دارد لطفا راهنمایی کنید سپاسگذارم
- سلام و درود پسر من سه سالشه کف پاهاش بعضی وقتا زرده فشار میدید بیشتر زرد میشه بخاطر چیه لطفاً از نگرانی درمون بیارید
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دختر من هفت ماهه است از ماه پیش مرکز بهداشت قطره آهن فریرون داده که استفاده میکنم با توجه به اینکه دخترم دوتا دندان داره و البته من بعد از قطره بهش آب میدم و دندانشو تمیز میکنم ولی خیلی نگران سیاه شدن دندانهاش هستم آیا راهی برای سیاه نشدن وجود دارد؟
- انسداد روده
سلام وقت بخیر پسر چهار ساله دارم دیروز هسته هلو انجیری قورت داده امروز از بعد از صبحانه استفراغ می کنه حدودا یک ساعت بعد خوردن غذا و میوه، امروز دفع نداشته لطفا راهنمایی کنید
- سلام پسر یکساله بنده شیرخشک میخوره و یکسال است شیر خودم را ندادم بهش ولی شیر هنوز تو سینه هام هست آیا میتونم بعد از یکسال شیرخودم را به پسر بدهم احساس میکنم یکم چسبناک شده تعدادی از افراد میگندنده شیر فاسد شده ممنون از راهنمایی شما
- آزیترومایسین
سلام پسرم ۶سالشه وزنش ۱۸کیلو هست شربت آزیترومایسین ۲۰۰براش خریدم نمیدونم چند سی سی باید بهش بدم میشه راهنماییم کنید؟
- عفونت چشم در اثر سرما خوردگی
سلام دخترم ۷ سالشه یک هفته هست سرما عفونی خورده و گلوش عفونت کرده الا هم زده به چشماش قرمز شده و عفونت میاد از چشمش چه قطره ای استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- بوی بددهان
باسلام من یه پسرسه ساله دارم دوهفته پیش سرماخوردولی سرماخوردگیش بیشترشبیه سرماخوردگی آلرژیک بودشربت آزیترومایسین دادم بهش خوب شدولی الان یک هفته هس دهنش بوی بدی میده بامسواک زدن خوب نشددندون خراب یا لثه عفونی هم نداره فقط توخواب مدام آب دهنشا قورت میده بدنش طوریه که همینکه هواسرد بهش بخوره زود سرمامیخوره ممنون میشم راهنماییم کنین به خاطرچیه
- سلام آغای دکتر پسرم ۷ماه ۲۴روزه کیدی لاکت میشه با پوره موز داد
- سلام وردودخدمت شما….پسرم 8سالشه انفولانزاگرفته داروهم هم میخوره خیلی سرفه میکنه میگه داخل شکمم خیلی دردوسوزش دارم چی بهش بدم تاسرفه اش خوب بشه ممنونم ازشما
- ضربه به پیشونی
دخترم پیشونیش به طاقچه خوردبادکردوکبودشدالان یکماه جاش نرفته مثل یک چروک مانندمونده بایدچیکارش کنم بره
- شنا در استخر برای پسر بچه ها
سلام و وقت بخیر آیا استخر و شنا برای پسر بچه هایی که هنوز به بلوغ کامل نرسیده اند ضرر داره؟ شنیدم بخاطر گرم بودن آب استخر بیضه هاشون کوچک میمونه و اختلال در تولید اسپرم ایجاد میکنه. آیا صحت داره؟ ممنون 🙏
- خوردن شمع
دخترم دو سال و نیمه هست و اندازه دوبند انگشت شمع خورده برای سلامتیش خطرناکه؟
- میزان مصرف شربت آموزشی سیلین
کودکم ۱۱ ماهه با وزن ده کیلو چند سی سی بدهم؟
- سرفه
سلا م خسته نباشید من پسرم سرفه خلط دار میکنه بردمش دکتر گفت چیزیش نیست ولی سرفه میکنه باید چیکار کنم یه راهنمایی به من بکنید

