Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دانه های قرمز رنگ روی بدن کودک
روی بدن پسر 8 ماهه ام ریخته بیرون از چی میتونه باشه؟
- لرزش نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۷ماهشه نوار مغزش سالم بوده ولی دکتر اطفال باتوجه به فیلمی که از پسرم دیده میگه تشنج خفیف هست روزی ده تا بیست بار کل بدنش در عرض سه ثانیه میلرزه حتی چشماش چندتا پلک میزنه ولبش تکون میخوره میخوام بدونه واقعا تشنج هست پدرمان داره؟دکتر قرص فنوباربیتال داده ولی من به پسرم هنوز ندادم تا ببرم دکتر مغزواعصاب نظر شما چیه ؟
- سلام آقای دکتر پسرم ۴ماهشه شبا خیلی سرفه میکنه چکار باید کرد ممنونمیشم
- برامدگی سینه نوزاد
سلام از دوماهگی متوجه تورم و سفتی زیر سینه دخترم شدم الان ۶ماهشه سینه کمی برآمده تر و سفتی زیر سینه پهن تر شده .تقریبا مثل دختری ک داره ب سن بلوغ میرسه و سینش رشد میکنه شده البت فقط یک سینه سمت راست اینطوریه اون یکی نرماله.ایا مشکل جدیه؟؟؟ممنون میشم جوابمو بدید.
- سرما خوردگی کودک ۴ ماهم
سلام کودک۴ ماهه سرماخورده و آبریزش بینی و سرفه غلط دار داشت پیش متخصص اطفال بردیم واسش شربت گایافنزین هر۸ساعت ۲سی سی و سالبوترکس هر ۴ساعت ۱پاف تجویز کردن که اصلا تاثیر مطلوبی نداشت و تب هم کرد اصلا نمیتونه شیر بخوره اسپری بینی رینوسالتین هم میزنم
- غلط خوردن نوزاد
باسلام ..غلط زدن زیادی نوزاد در خواب به چه دلیل هست ؟؟
- ماهیچه
سلام اقای دکتروقت بخیرپسرم۸ماهشه اصلا مرغ دوست نداره چه ماهیچه ای میتونم تو سوپ بریزم بهش بدم؟
- سلام سه دخترهفت ماهه دارم سه روزه سرش،خیلی داغه دست وپاش سرد
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰برای نوزاد۱۰ماه
میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برحسب سی سی برای نوزاد ۱۰ ماهه که ۸ کیلو هستش چقدره؟؟
- شیرخشک
سلام وقت بخیر،آقای دکتر برای درست کردن شیر خشک از آب دستگاه تصفیه که جوشیده شده میتونیم استفاده کنیم؟
- قرمزی صورت
چند روزی هست دختر۶ ماهم بیدلیل صورتش قرمز رنگ می شه و چند ساعتی هست دوباره نرمال بشه می ترسم مربوط به کبد و یا کلیه اش بشه
- کولیک و رفلاکس
سلام وخداقوت به شما دکتر ارجمندوگرامی نوزاد پسرسه ماهه دارم که کولیک و رفلاکس داره به شدت منو اذیت میکنه وزیاد بیقراره میترسم این ها باعث اختلال رشد شود ایا دارویی هست که برایش معرفی کنید انشاالله در پناه حق سالم باشید شبتون پر نور خدا.
- جوویدن زبان
سلام چرا نوزاد سه ماه ی من همش انگار داره آدامس میخوره؟
- فرني
بإسلام دخترم تازه وارد ٥ماهگي شده ٤ماه كامل و ١٣روزه وزن تولد٤٢٠٠ وزن الان ٨٧٠٠ فرني رو ميتونم شروع كنم رقيق بشه اندازه ٣٠ سي سي بريزم تو شيشه شير بخوره؟البته چند روزه شروع كردم يك قاشق هر روز خورده ارد برنج يك قاشق.يك فنجان آب.و يك پيمانه شيرخشك إي آر ميريزم
- زردی
سلام نوزاد ۴روزه با زردی ۱۵بستری شد و با زردی ۹/۵دو روز بعد ترخیص شد .دوروز بعد روزهشتم آزمایش دادیم ده شده .الان روز نهم احساس میکنم کمی زرد شده .احتیاج به پیگیری و آزمایش هست؟
- سرفه خلط دار نوزاد 3 ماهه
سلام
نوزاد 3 ماهه دارم که سرفه خلط دار داره سرفه که میکنه خیلی اذیت میشه یکم بد حاله لطفا بگین چه دارویی بهش یدم - سلام پسرم 6 روز دیگه 6 ماهه کامل میشه 10کیلو وزن داره الان دوماهه هی سرما خورده میشه باز شربت پلارژین آموکسی سیلین دادم خوب شده تمام که میشه بعد یک هفته دوباره سرماخوردس و سرفه دستاشم کلا توی دهنشه مال چیه ممکنه از دندوناش باشه چیکار کنم ممنونم راهنماییم کنید این دارو باز بگیرم بهش بدم مشکلی نداره
سرماخوردگی سرفه
- آب
سلام آقای دکتر از چند ماهگی باید اب لوله بدیم و آب رو نجوشونیم؟ماست رو چند ماهگی میدن؟
- یبوست
سلام وخسته نباشید دخترم۸ماهشه ۴روزه شکمش کارنکرده امروز کازکردولی خیلی سفت بود چیزای ملین خیلی بهش دادم بی بی کرهم دادم ممنون میشم راهنمایی کنیدچیکارکنم
- شیرخشک
سلام خسته نباشید پسرم 4ماهشه اشکال نداره شیرخشک رابا شیر خودم مخلوط کنم وبدم متشکرم.

