Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسر15 ماهم گوش هاش عفونت داره دکتر براش آموکسی کلام داده اروقتی میخوره اسهال میکنه چیکار کنم اسهالش قطع بشه
- مترو ماکس
با عرض سلام وخسته نباشید آیا شربت مترو ماکس125 درکودک یک ساله که مبتلا به انگل هیستولیکا شده ایجاد اسهال میکند
- لکه
با سلام پسری دوساله وهشت ماهه ای دارم حدود دو ناهی هست چندتا لکه قهو ای کمرنگ رو ساق پاش بود فکر کردم کبودی به جایی خورده الان یه لکه کوچیک کمرنگ رو پشت و رو شکمش دیدم البته بچه بازیگوشی ای زیاد به این ور و اونور میخوره به نظر شما چیز خطرناکی هست؟ هیچ مشکلیم نداره اگه نیاز به ازمایش هست چه ازمایشی ترو خدا فقط بکین خطر ناکه یا نه خیلی نگرانم تا شنبه ام دکتری نیست ببرم ممنونم
- قطره ی مولتی ویتامین
با سلام اقای دکتر اگر نوزاد بتواند قطره ی مولتی ویتامین را بخورد ولی اهن را نتواند بخورد منظور قطره هایی است که خانه ی بهداشت میدهد به جای قطره ی اهنش چه قطره ای به او بدهم که جبران قطره ی اهن را بکند و نوزاد دچار کم خونی نشود با تشکر
- عدم راه رفتن کودک ۱۷ ماهه
باسلام پسری دارم ۱۴ ماهشه هنوز راه نمیره ولی ب درو دیوار میگیره و راه میره فقط تنهایی نه حس میکنم میترسه شنیدم شربت کلسیم خوبه آیا تاثیر داره؟؟؟روزی چند سی سی؟؟
- نوزاد
سلام نوزاد دختری دارم متولد ۲۸ ۸ ۹۸ باوزن ۳۴۰۰ که بدون هیچ مشکلی در بارداری وحتی تا چهل روزگی که بعد از چهل روزگی اقدام به سوراخ کردن گوش در خانه اقدام کردیم نوزادم بعد از یک هفته با پرش دست و پا مواجه شد وبا گفته دکتر مشکوک به تشنج در بیمارستان بستری ومورد ازمایش قرار گرفت ولی هیچ مشکلی نداشت فقط به گفته ی دکتران نوار مغزش کمی مشکوک وجای نگرانی نبو ونوزادم راترخیص کردند ونوزادم تا به امروز هیچ گونه مشکلی نداشته ولی الان که شش ماه ویک هفته دارد خیلی شلو ول وهیچ تمایلی به گرفتن اشیا ندارد وچیزی را محکم در دست نمیگیرد ویا حتی نمیتواند پاهای خود را محکم روی زمین نگه دارد خواهش میکنم بگویی طبیعی است یا نه خواهش میکنم جواب دهید
- جواب آزمایش مدفوع
سلام خسته نباشید مدفوع پسرم یه مدت لزج بود آزمایش دادم،میشه لطف کنید ببینید آزمایشی چه طوره؟ممنونم تشکر از شما
- شیرخشک
سلام بچه ام چهار ماهشه چ شیر خشکی بدم وزن دهی عالی داشتع باشه
- تست پوستي
بإسلام.نوزادي هفت ماهه دارم كه صورتش دوتا قرمزي اندازه سكه كنار هم هست.از ٤ماهگي..من قبلا نميدونستم بعضي وقتا اندازه نخود چيزي كه ميخوردم تو دهن دخترم ميزاشتم..دخترم لپ هاش سرخ تر ميشد.بهم ميگفتن چون صورتشو بوسيدن اينجوري شده..تازه فهميدم الرژيه..غذاي كمكي و قطره هرچي ميدم صورتشو چنگ ميزنه و چشماشو خيلي ميخاره..يك روزه بهش نه غذا دادم نه قطره اون قرمزي ها داره از بين ميره فقط شيرخشك اي آر ميخوره چون رفلاكس داره.. به نظر شما براي تست الرژي پوست دخترمو چن ماهگي ببرم بيمارستان تا ببينم به چيا حساسه دخترمن حتي به سرلاك برنج هم حساسه
- سلام خسته نباشید
ببخشید اقای دکتر که دوباره پرسیدم فکر کردم اول توضیحاتم کامل نبوده - من دسترسی به دکتر ندارم- خدا خیرتون بده که جواب مردم رو میدین - همین که شما میفرمایین مشکلی واسه پسرم بعدا پیش نمیاد واسم کافیه خیلی ممنونم از شما
- من دخترم سه ماهشه تب کرده چیکارکنم تبش بیاد پایین
- کودکان
سلام اقای دکتر پسرم ۶سالشه چندروزه تب میکنه دکتربردم امپول وسرم زده لوزه هاش خیلی ورم داره وچرک سفیدداره بهش شربت سفیکسیم ۱۰۰ داده گفته هر۸ساعت ۵ سی سی. 3بار درروز زیادنیست?شربت پلارژین واندانسترون هم داده برای معدش پسرم دوسه سالی میشه هربارعلایم سینوزیت وعفونت لوزه داره همزمان مشکلات شکمی هم داره یایبوست ونفخ زیاددراه ویا اسهال ونفخ زیاد گاهی اول علائم شکمی وتب داره بعدش سرماخوردگیش شروع میشه لازمه متخصص گوارش ببرم؟
- رفلاکس نوزاد
سلام پسرم ۶۶روزشه خس خس سینه کیپی بینی گاهی انگار یچیزی تودهنشه میجوعه و شیربالا میاره موقع اروغ گرفتن شیربالا میاره تو سطح شیب دارهم میخابونمش چیکار کنم میتونم پودرامپرازول بگیرم براش
- درباره قی دادنه چشم نوزاد
سلام بچم یه ماهو ده روزشه چشاش قی میده هرچند ساعت باید از قطره باکتی ماید استفاده کنم؟
- آبریز بینی وزاد ۹ ماهه
سلام نوزادد۹ ماهه من ۱۰ کیلو وزن داره آبریزش بینی شدید داره میتونم سیتریزین بش بدم؟ هفته پیش هم مریض بود و آزیترومایسین مصرف کرد
- شیرنخوردن نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد دختر ۳ ماهه دارم با وزن ۵۸۰۰ که از ابتدا شیرخشک نان ۱ میخورد الان ۱۰ روز میشهکه از شیر خوردن امتناع میکنه و تو خواب به زور ۹۰ سی سی میخوره کلا فاصله شیر خوردنش به ۵-۶ ساعت رسیده شیشه شیرش رو عوض کردم شیرش رو در درجات مختلف گرم و سرد بهش دادم حتی قند هم بعضی مواقع یه کوچولو انداختم تو شیرش فایده ای نداره میشه راهنمایی کنید مشکلی براش پیش نمیااد
- سلام خیلی لاغرشدم بعدزایمان الان هم بچه ام دوساله است ومیخوام قرص هیمالیا بخورم زررداره
- گلودرد چرکی
سلام خسته نباشید دختر من ۱۱ سالشه و وزنش ۴۵ کیلو است چند روزه که گلوش چرکی شده براساس وزنش چقدر شربت آموکسی کلاو ۶۴۳ بهش بدم .قرص هم میخوره ولی چون کپسول آموکسی کلاو بزرگ است اذیتش میکنه .ممنون میشم .
- اس
- تبریک وتشکر
سلام آقای دکتر سال جدید را خدمت شما وخانواده تبریک می گویم. از اینکه در طول سال با صبر وحوصله پاسخ گوی سوالاتم بودید سپاسگزارم.

