Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای سفره
سلام آقای دکتر دهترم ده ماهشه غذاش سوپ و فرنی آردبرنج یا نشاسته میخوره روزی سه وعده ده قاشق مرباخوری سوالم اینه که تو چه سنی باید غذای سفره روبخوره چون غذاهاشو فقط میکس شده میخوره وقتی له میکنم میریزه بیرون اخم میکنه بهداشت میگه اواخر یازده ماهگی ولی اصلا آمادگی غذای سفره رو نداره
- گریپ واتر خارجی
با عرض سلام و درود خدمت دکتر عزیز. نوزاد من دو ماه و نیمه است.. یک شیشه گریپ واتر از کویت برامون فرستادن. و خیلی تعریف میکنند از کیفیت این شربت برای درمان کولیک بچه. خواستم بدونم شما هم این شربت رو تایید میفرمایید؟ با تشکر فراوان
- نوزاد ۴۰روزه دارم از دیشب تا الان مدفوعش سبز رنگ شده ولی هیچ مشکلدیگه نداره و خوب شیر میخوره مشکلی هست یا خیر
- پاسخ بهامیکرون
سلام دختر ۵ ساله ای دارم که پریشب تب شدید گرفت وپس از گذشت دو روز هنوز هم تب داره بهش پروفن وچرک خشک کن میدم ولی حالا بااین وجود تهوع و دل درد وچشم درد هم بهش اضافه شده الان باید چی بهش بدم
- گلو درد کودک 7 ساله
با سلام پسرم 7 ساله هست با وزن حدودا 20 کیلو
از صبح کمی احساس گلو درد دارد ایا سفکسیم 100 بهش بدهم؟ - دکسترومتروفان
سلام ببخشید به بچه ۳ ساله میتونم شربت دکسترومتروفان بدم؟مقدارش رو هم میشه لطف کنید خیلی سرفه میکنه
- دندان درد نوجوان مبتلا به فاویسم
سلام . برای درد دندان نوجوان 13 ساله مبتلا به فاویسم مصرف چه انتی بیوتیک و مسکنی مجاز است ؟
- شیرخشکAL110
- تغذیه
سلام اقای دکتر بچه های خواهرم ۶ ساله و ۴ ساله هستن از نظر تغذیه خیلی بد غذا هستن و وزنی ندارن و خوابشون خیلی بده تا ۶ صبح بیدارن و اصلا نمیخوابن چیکار باید کرد اگر دارو برای اشتها هست بهم بگید و برای خوابشونم اگر دارو هست بگید ممنونم
- حریره بادام
دختر هشت ماهم یبوست داره و مدفوعش تکه تکه هستش ،میتونم بهش حریره بادوم بدم ب صورت میان وعده ،ایا یبوستشو زیاد نمیکنه ،بدم یا ندم ممنون
- ادرار سوختگی
سلام وقت بخیر دختری یک ساله و نیمی دارم جای پوشک و بیشتر قسمت جلوی بدنش درد میکنه و گریه میکنه ولی نسوخته و نه قرمز شده
- شربت
سلام آقای دکتر خسته نباشید نوزاد سه ماه و ۲۰ روزه دارم ک رفلاکس شدید داره قبلا دو ماهگی متخصص گفت هیچ دارویی بهش نده ی هفته میشه ک خیلی شدید شده از اونجایی ک ما تو شهرکوچیک هستیم پیش دکتر عمومی بردم ک بهش شربت دمتیدون داد برای نوزاد سه ماهو نیم ضرر نداره و اینکه مقدار مصرفش چقدر باشه خوبه دکتر گفت ۱ سی سی صبح ۱ سی سی شب ب این روال بدم خوبه؟
- سلام اقای دکتر پسرم سه ماهشه سرما خورده سرفه میکنه دکتر ازیترمایسین 100نوشته براش با گایافنزین اقای دکتر شربت گایانفزین برای بچه سه ماهه ضرر نداره گفته روزی ی قطره چکان بدم بهش وزن پسرمم 7کیلوعه
- تب زیاد کودک
- باسلام بردکترمحترم ی بچه چهارماهه دارم ودرروز زیادمدفوع داره واسهال شما چه توصیه ای دارید ازچه دارویی استفاده کنیم مناسب
- شربت سفیکسیم 100برای کودک 8ماهه
سلام دکتر. برای نوزاد 5ماهه با وزن شش کیلو. چند سی سی سوسپانسیون سفیکسیم 100بدیم
- قرص مترونیدازول
سلام آقتی دکتر قرص مترونیدازول یا مفنامیک اسید برای شیردهی ضررداره؟
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام من پسرم به محصولات گاوی حساسیت داره برای همین بهش شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور می دادم خوب بود ولی الان دیه پیدا نمیشه چه شیر خشکی بهش بدم
- سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۵ ساله با وزن ۱۶ کیلو چقدر باید باشد
- شربت کتوتیفن
سلام حسته نباشید من نوزاد یک سال ودوماه دارم سرماخورده عطسه و ابریزش بینی داره سرفه هم میکنه میتونم شربت کتوتیفن بهش بدم ممنونم از شما

