Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام خسته نباشید من دخترم یکساله شه و ۸۶۰۰ وزنش از صبح تب کرده ۴ساعت به ۴ساعت دو برابر وزنش بهش قطره آستامینوفن میدم اما هنوز رو براه نشده باید چیکار کنم میشه کمکم کنید در ضمن به دستور شما برای سرفه اش ۱۵ قطره پلارژین هر هشت ساعت بهش میدم که خدا رو شکر بهتر شده ممنونم از راهنماییتون
- سرماخوردگی کودک
سلام کودک شش ماهه دارم وزنش هشت کیلو میخواستم بدونم چند سی سی شربت آزیترومایسین بهش بدم.ممنون
- استفراغ کودک دو ساله
سلام، خسته نباشید،
من کودک دو ساله دارم که استفراغ دارد طوری که روزی سه چهار بار استفراغ میکند. دکتر بردیم همه آزمایش و سونوگرافی و سی تی اسکن انجام دادیم و چند روزی تحت نظر بود در بیمارستان ولی هنوز هم خوب نشده. میشه بگید چکار کنم.
- واکسن
با سلام من دو روز پیش واکسن چهار ماهگی پسرم رو زدم از اون موقع تا حالا فقط جیغ میکشه خیلی بیقرار و نا آرومه انگار یه جاییش درد میکنه آیا این بیقراری طبیعی هست
- سلام پسرم یکساله هست و شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره اما نمیتونم پیدا کنم این شیر رو تو هیچ داروخانه ای نیست جایگزین این شیر چی باشه بهتره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
- یبوست
سلام دکترجان خداقوت پسرم۱۵ماهشه الان چند روز خیلی سخت مدفوع میکنه واقعا اذیت میشه مدفوع هم خیلی خشک هست به نظرتون چیکار کنم؟ممنون میشم راهنمایی کنید متشکرم
- کم خوابی ونگرفتن وزن
سلام من دخترم بیست روزشه شبا نمیخوابه برای همین بهش شربت بی بی سد میدم میخواستم بدونم ضرر ک نداره
- قطره
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم دیروز رفت چهار ماهگی قطره ویتامین آ د دادن شیش و نیم کیلو چند قطره بدم بهش
- نوشابه
سلام من چندبارسوالمو پرسیدم وجواب ندادین، دخترم دوسال ونه ماهشه، عاشق نوشابه هست، من بجای نوشابه بهش ویتامین سی بوکا، ازاین شیشه های قهوه ایی خارجی میدم، که گازها داره، الان سرماخورده وعفونت کرده گلوش، وایراد ویتامین سی میگیره ومنم بهش میدم، قبلا التهاب روده داشته، آیا ضررداره خوردن ویتامین سی براش؟؟؟ و دلیل التهاب رودش میتونه ویتامین سی بوکا، بوده باشه؟؟ قطعش کنم یا خیر؟
- سرماخوردگي يارفلاكس
سلام وخسته نباشيد من يك پسردوماه و بيست وپنجً روزه دارم پسرم ٢٩روز زودتر بدنيااومدو١٢روزبستري بودو٦عددسورفكتانت بهش ازريق كردن وقتي دنيا اومد٢٨٥٠بودوقت ترخيص شد٢٦٠٠الان ك مزديك سه ماه داره چيزي نزديك ب ٧كيلو وزن داره شكرخداوزن گيريش بدنبوده الان حدود دو سه روزه احياس ميكنم مريض شده همش توخواب يا بعضي وقتا توبيداري شير مياد توگلوش وبرميگرده وحالت تهوع بهش دس ميده استفراقش هم يكم هم عوض شده قبلا بيشتر پنيري بود الان چندباري شيري هستش ودوبار فقط حين شير خوردن شيروبالا اورد،بينيش هم صداميده وپره از مخاط واب انگار جلو نفسش روميگيره وقت شيرخوردن خيلي اذيت ميشه امروزوفردام دكترتعطيله تاببرم صبحها هم همش بينيش ميگيره وخرخر ميكنه البته سرفه هم دانه دانه اي داره
- سرما خوردگی
دخترم دوسالشه حالت سرماخوردگی داشت و تب شدید داشت بعد دوروز تب کف پاهاش مثل سرخک ریخته بیرون دلیلش چیه چیکار کنم
- دل درد بچه ها
سلام دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم دو سال و یازده ماهشه بعضی وقتا میگه دلم درد میکنه صبحها هم که از خواب بیدار میشه دهنش بو میده کوچیک که بود عسل زیاد میخورد به نظر شما ضرر نداره واسه دستگاه گوارشش؟ربطی به عسل ندارم دل درد؟استرس دارم
- برآمدگی سینه نوازد دختر
سلام وقت بخیر نوزاد دختر پنج روزه ای دارم که سینه اش برآمدگی داره آیا لازم هست کار ی انجام شود یا برطرف میشود ماساژ دادن آیا تحریکش میکنه
- نوزاد مادوماه است با شیر خشک خیلی اروم ولی بیش از حداسهاله باید چکار کرد
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر.پسر من روز اول ودوم تولد مدفوع نکرد .شب روز دوم مدفوع کرد.رنگ مدفوعش سبز نبود زرد بود.یعنی مکونیوم رو دفع نکرد .این مسئله مشکلی برای بچم ایجاد میکنه یانه؟
- لطفاً راهنمایی کنید
سلام آقای دکتر بچه من هفت سالشه سرما خورده بود بردمش دکتر ضربان قلبشو گوش دادن گفتن ببرین متخصص قلب بردیم گفتن قلبش سوراخ داره سه ماه دیگه بیارین آنژیو ولی دیگه نگفتن بیارین ای خطرناه لطفاً راهنمایی کنید ممنون.
- سلام پسرم یک سال و سہ ماھشہ یک شب تب کرد الانم اسھالہ وسوختگی ادرار شدید دارہ چہ کار کنم
- مسمویت شمع
سلام بچه من ۶ ماهشه اندازهی یه عدس شمع خورده میشه بگید چیکارکنم
- ن
سلام پسرم ۵ سالش هست وزن ۱۷ کیلو، سرما خورده دکتر بهش نوتادین و پلارژین داده با قطره بینی حال خوبه ولی یه خلط ته گلوش هست تو دماغی حرف میزنه چی بهش بدم ؟ ممنون
- رفلاکس پنهان
سلام مجدد و تشکر برای پاسخ دهی ب سوال قبل.وضعیت بهترشده بود ولی دکتر گفت اگ رانتیدین قط کنی دوباره برمیگرده باید تا نه ماهگی بدی تاحالا هم اصلا سنوگرافی نفرستادن.میخواسم بدونم الان چهارماه داره رانتیدین میخوره براش ضرر هسش و ادامه بدم رانتیدن تا نه ماهگی یا قط کنم؟

