Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خس خس سینه
پسرم یک سال نیم سه سینش خس خس میکنه بردمش دکتر واسش شربت پروسپان نوشت الان اسهال داره آیا واسه شربته
- کرونای کودکان
سلام خسته نباشید برای کودکان زیر یک سال چه دارویی باید برای کرونا مصرف شود
- سلام دخترم 6ماهشه شیر خشک نان میخوره شکمش بد کار میکنه زور میزنه میتونم قطره دایمیتیکون بهش بدم روزی چن قطره بدم
- قطره
سلام.خسته نباشید.چهارشنبه برای اسهال پسرم قطره پدی لاکت تجویز کردین شکر خدا با خوردن قطره سریع خوب شد خواستم بدونم تا کی باید قطره رو بدم؟
- داغی دست وپای کودک
سلام ۳ شبه کف دست وپای دخترم که ۱۹ ماهشه داغ میشه علتش چیه ممنون
- سرماخوردگی کودکان
سلام .اقای دکتر .پسرم دوسالشه .دوهفته پیش سرماخورد.تا چند روز پیش سینه اش خیلی خس خس میکرد الان دیگه سینه اش خوب شده ولی خلط از بینیش میاد هر شب براش بخور سرد میزارم ولی چرک خشک کن استفاده نکردم واقعا موندم که انتی بیوتیک لازم داره با نه .تو خونه هم دارم ولی بهش ندادم.خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید
- واکسن 18 ماهگی
ایا همه کودکان بعد واکس تب میکنن پسرمو دیروز واکسن زدم ولی تب نکردن نهایت 37ونیم درجه حالا همه میگن اگه تب نکنه ینی واکسن اثر نکرده البته من بخاطر کرونا و تعطیلی تقریبا 20روز دورتر زدم ینی تو 19ماهگی حالا تکلیف چیه چون تب نکرده باید دوباره بزنم یا بخاطر اینکه عقب افتاده اثرش کم شده در ضمن پسرم دوقلو و نارس بدنیا آمده ممنون میشم راهنماییم بفرمائید .
- اسهال
سلام خسته نباشید مپسر ۴ساله دارم ۵روزه که اسهال شدید آبکی داره دکتر بردم ولی خوب نشده غذاهم نمیخوره فقد آب میخوره چیکارکنم کمکم کن لطفان
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- یبوست
سلام خسته نباشید ببخشید نوزاد دخترم 50روزشه اولا خوب بود ولی الان ده روزه اصلا مدفوع نکرده پماد به مقعد مالیدم دکتر گفته چند نوع شربتم دادم ولی خوب نشده چیکارکنم آیا سونوگرافی لازمه انجام بدم یا کار دیگه ایی بکنم
- عفونت
سلام دختر یکسال و 5 ماهه دارم که از یکسالگی گفتن عفونت ادرار داره هر ماه سفیسکسیم دادن بعد دکتر دیگه ای مراجعه کردم در معاینه متوجه ترشحش شد و ترشحشو آزمایش کرد گفت عفونت ادرار نیست ترشحش عفونی شده دوبار همون دارو رو داد حالا بعد یکماه بازم ترشح داره آیا نشانه عفونت هست ؟و چه خطراتی داره ؟چکار باید کرد؟
- رفلاکس
سلام آقای دکتر پسرم سه ماه و نیمه، دکتر تشخیص رفلاکس پنهان دادن و مدت دو ماه داروی اس امپرازول تجویز کردن با شربت دمتریدون، ولی هنوز پسرم شیر میریزه دکتر گفته بودن باید دوماه استفاده بشه دارو
- ضربه به سر
سلام وقت بخیر ببخشید من نوزاد ۶۷ روزه دارم که دیشب روی پاهام خوابوندمش و زمانی که خوابید اومدم بذارمش پایین با بالشت بلندش کردم ناگهان از بالشت از فاصله ی حدود ۲۰سانت یا یه کم بیشتر از بالشت سر خورد سرش افتاد روی تشک و صدا داد و ترسید و از خواب بیدار شد یعنی چشماشو باز کرد کمی هم می خواست گریه کنه انگار اما تکون دادم بالشت رو دوباره خوب خوابید می خواستم بدونم جای نگرانی وجود داره با این ضربه به پشت سرش؟؟؟دارم از نگرانی دیوونه میشم تا به حال همچین نمیشد خیلی نگرانم که نکنه روی رشد مغز و هوشش تاثیر بذاره
- تغذیه
سلام جناب اقای دکتر کرم بین . وقت شریف شما بخیر و خوشی. نوزادم هفت ماهه هست. زیر نظر شما. آقای دکتر بهترین نوع قابلمه برای پختن غذای کودک از جمله فرنی و سوپ بهتر است از چه جنسی باشد؟ لعابی تفلون روی چدن و یا…؟ یک دنیا سپاس
- قطره پاراکید
سلام فرق قطره پاراکید با شربت اون چیه پسر من ۲ سالشه دکتر شربت براش تجویز کرده
- سلام دخترم ۵ ماهه است طرما خورده شربت سفکسیم ۳ روز داره میخوره شکمش شل شده خسخس سینه زیادتر شده داروی دیگری هم باید استفاده کنه قطره پلاریشن هم بهش مزدم
- حمام کودک
سلام دکترجان ببخشید پسرم یک سال و سه ماه هست چندروز سرما خورده میشه ببرمش حمام
- رفلاكس معده
با سلام ميخواستم بپرسم كمبود وزن نوزاد رفلاكسي جبران ميشود؟؟و اينكه چه زماني بهبود كامل پيدا ميكنند
- سرفه
سلام وقت بخیر.دخترم ۴سالشه..چندروزه سرفه خشک میکنه و ابریزش بینی گاهی عطسه.اسپری سالبوتامول هماستفاده میکنه..سرفه هاش شدید شده .انتی بیوتیک لازمه بدم؟
- استوکر
سلام دکتر دخترم ۱۴ماهشه میزان دوز شربت استوکر چقد باید باشه و چه زمای بهتره بدم و باشیر چقد فاصله باشه؟ قطره آدزیر بهش میدم ایا باشروع استوکر باید قطع شه یا ادامه بدم؟

