Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- با سلام خدمت آقای دکتر . من یە دختر سە سال و هشت ماهە دارم . وقتی از خواب بیدار میشه خیلی گریه و بی قراری و بهانه میگیره و اصلا یه جوری میشه که خیلی سخت آروم میشه نمیدونیم مشکلش چیه . اغلب وقتی وسط خواب می پره اینجوریه . این روزها هم سرما خورده خیلی زیاد شده عادتش و حتی هذیان هم میگه . خیلی ناراحتم براش لطفا راهنمایی کنید ممنونت میشم
- مشکل دندان دراوردن نوزاد۱۱ماهه
سلام ، خسته نباشید ، پسر یازده ماهه ای دارم از حدود دو ماهگی شروع به خارج لثه و علایم دندان دراوردن از خود نشان داد، اما به سختی دندان در میاورد و درد میکشد حدود ۸ماهگی اولین دندان را دراورد و بعد از کلی مشقت شامل( جیغ ، گریه بدون وقته در چند دقیقه گاهی نیم ساعت ، از خواب پریدن با جیغ ، ) حال که یازده ماهه است دندان دوم او از بالا در نمیاید حدودا دو ماه است همش گریه و بیقراری دارد از نظر رفلاکس مورد بررسی قرار گرفته و مشکلی ندارد اما الان یک ماه تمام است شب با ناله از خواب میپرد و فقط گریه میکند و تمام شب با جیغ های کوتاه بیدار میشود و بعد از چند دقیقه باهزار بدبختی میخوابد نمیدونم دیگه چیکار کنم مگه دندون دراوردن باید این همه درد داشته باشه بخدا گریه های شدید میکنه و وقتی بغلش میکنم دهنشو میزاره دوی شونم و فشار میده تا اروم شه و بخوابه تو رو خدا کمکم کنید
- کم خونی نوزاد
باسلام پسر من تازه رفته داخل ۱۱ماه بردمش پیش متخصص نوزادان معاینش کرد و گفت کم خونی داره خیلی بیقراری میکنه همش هم چشمهاشو میماله هم گوشهاشوخیلی نگرانشم گفت که خودت هم کم خونی چه دارویی باید خودم استفاده کنم تا خوب بشه لطفا یه راهنمایی بهم بدین ممنونم تورو خدا کمکم کنید خیلی نگران پسرم هستم
- Tfنوزاد و انوس بسته
سلام آقای دکتر نوزاد من آنوس بسته بود تا دوماه کلستومی بود حدود ۲کیلووزن گرفت وقتی آنوس باز کردن و کلستومی را بستن خیلی کم وزن میگیره یعنی الان ۱۴ ماهشه ۷ کیلو شده درواقع tfهم هست الان به نظر شما مشکل از چیه که درست وزن نمیگیره
- سلام آقای دکتراست سخته نباشیددخترم ۳سال ۴ماهشه ازکوچیکی تاحالایبوست داره چندباردکتراصفال بردم چندروزاول خوب بودولی بعدچندروزه یبارشکمش کارمیکنه به تازه گی هم تب سنتی بردمش مرتب باروغن زیتون چربش میکنم ۲روزی یبارکارمیکنه اونم بافشارمیخوام شربت پی ای جی بدمش ایااشکالی نداره
سلام اقای دکترخسته نباشی دخترم ۳سال چهارماهشه ازیکسالگی تاحالایبوست داره چندباری دکتربردم روزای اول خوب بودولی بعدخیلی دورشکمش کارمیکنه اونم بافشاربه تازه دکترتب سنتی بردمش شکمش مرتب صبحاقبل صبجانه چرب میکنم ولی بازم دوروزی یبارکارمیکنه اونم بازورمیخوام شربت پی ای جی بدمش ایامشکلی نداره
- تورم گردن بچه ده ماهه قرمز شده
- خون آمدن نوک سینه نوزاد
سلام و وقت بخیر، من یک پسر ۱۶ ماهه دارم دیروز زیر پیراهنیش جای لکه خون بود نزدیک نوک سینه چپش، اگر فشار هم میدی یک قطره ازش خون میاد دلیلش میتونه چی باشه، خیلی نگرانیم، به خاطر این شیوع کرونا هم میترسیم ببریمش دکتر، در ضمن در یک سالگی ازش آزمایش cbc و ptو ptnگرفتیم که نرمال بوده، ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
سلام کودک یکساله دارم سرماخورده آبریزش بینی وسرفه های شدید داره چه دارویی بدم
- تب
سلام و خسته نباشید دخترم 5سال و نیمشه.سرما خورده و سرفه میکنه.البته سرفه خشک نیست.تب داشت که دارو دادم و پاشویه کردم تبش قطع شد.دوباره از صبح دمای بدنش بالا میره و تب داره.من بهش شربت سرماخوردگی و ایبوپروفن میدم.چون استامینوفن رو نمیخوره و بالا میاره.خواستم راهنماییم کنین که آیا بهش آنتی بیوتیک بدم؟ چی بدم و چه مقدار؟ واقعا ممنون بابت کمکتون آقای دکتر.
- درباره اسهال
سلام من دخترم ۹ماه هفت روزه هست دو روزه اسهال شدید همراه با تب دکتر برایش آمپول تجویز ک با شربت آمیلوپرا بهتر نشده الان شکمش مثل یک ظرف تو خالی صدا میده بلندش ک میکنی انگار آب توش اینور اون ور میره بعد شکمش باد میکنه آب خالی دستشویی میکنه آیا نیاز هست دوباره به دکتر مراجعه کنم یا نه ؟؟؟
- بدخوابی
سلام اقای دکتر بچم 7ماهشه الان دوشبه شب بیدار میشه و یکسره گریه میکنه تا دوسه ساعت بیدار میمونه بعد میخوابه فقط شب . میخواستم بپرسم دارویی تجویز نمیشه که شبها آروم بخوابه؟
- فاویسم
سلام آقای دکتر بچه 7ماهه دارم میخواستم بپرسم تو آزمایش خونی که باید بده آزمایش فاویسم هم هست یا نه ؟
- تاول انگشت
باسلام دختریکسالو شش ماهه دارم انگشست شصتش از گرمای فندک تاول زده.چه کنم ک موجب عفونت نشود و زود خوب شود.
- ناف
سلام وقت بخیر چند روزی هست قسمتبالای ناف نوزاد دوماهه من بیرون زده میخوام ببینم خطرناکه یا خیر
- قطره
سلام دختر من شیر خودم میخوره قطره مولتی ویتامین نمیخوره میشه ا د بدم مشکلی نیست یک سال وچهار ماه داره در ضمن وزنش هم کمه الان نه کیلو تولد سه کیلو
- آزمایش
سلام آقای دکتر عکس آزمایش رو چه جوری میتونم خدمتتون ارسال کنم جهت ارائه نتیجه زحمت بکشید
- مصرف دگزامتازون عضلانی
سلام دخترم ۸ ماهگی کروپ شدید گرفت رفتیم دکتر،فرستاد بیمارستان اونجا دو دوز دگزا زدند و بخور دادن...بهتر شد ،دوباره یکسالگی کروپمتوسط گرفت باز دگزا زدند....الانم ۱۴ ماهشه نفسش گرفته بود بردیم دکتر دگزا دند آیا مشکل تو رشدش بوجود نمیاد؟چکار کنم دیگه خروسک اش برگشت نکنه؟
- دونه زدن مقعد
سلام . اقای دکتر پسر 20 ماهه دارم که هفته پیش یه روز فقط تب داشت دکتر گفت احتمالا ویروس گرفته واینکه اسهال هم چندروز داشت که هربار اسهال میکرد مقعدش خیلی میسوخت و قرمز میشد . دندان نیش هم داره درمیاره که خیلی روش احساس درد داره و هی نشون میده . دوروزه اسهال نداره و مقعدش هم خوب شده بود الان دیدم که بازم مقعد و سمت زیر الت تناسلیش قرمز شده . کالاندولا هم میزنم کلی بنطرتون چیکار کنم؟
- چگونگی استفاده از آموکسی سیلین ۱۲۵به کودک
سلام خسته نباشید پسر من ۱۶ ماهه است به دلیل بی اشتهایی وتشخیص التهاب گلو دکتر آزیترومایسین و دیفن تجویز کردن داروش تموم شده فقط آبریزش چرکی بینی داره میتونم آموکسی سیلین ۱۲۵ بدم و مقدار هم لطف کنید بگید
- دل درد نوزاد دو ماه
سه شب پسرم خیلی گریه میکنه دستاشو مشت میکنه پدی لایک میخوره دمه صب آروم میشه میخوابه. امروز سینمو نمیگرفت مجبور شدم با شیشه بهش شیر بدم. سینمو که میخورد احساس میکردم شیر برمیگشت تو دهنش فک کنم رفلاکس داره یه چند روز یه بارم بالا میاره. امروز میخواستم بهش سینه بدم جیغ میکشید ولی چند بار تو خواب خورد سینمو. دو بارم دراز کشیده از سینم خورد چیکار کنم خیلی گریه میکنه

