Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد سه ماه
من بجای ۲۵ قطره روزی دوتا قطره چکان پر به نوزادم میدادم به نظرتون مشکلی واسش پیش نمیا
- سرما خوردگی
سلام دخترم ۵.۵ ماهشه ۵شتبه هفته پیش تب کرد بردیم دکتر .استامینوفن نئوتادین و آزیترومایسین دادن البته گفتن آزیترو مایسین رو زمانی مصرف کنیم که علائم بهبودی ندیده باشیم.۳ روزه آزیترو شروع کردیم ولی سرفه هاش بیشتر شده تا کی صبر کنیم و مجدد ببریم دکتر ؟ البته نئوتادین رو گفتن چون تداخل دارویی داره با آزیترو بخاطر همین ۳ روزه قطع کردیم و فقط روز اول تب داشت
- مدفوع نمیکنه
سلام پسر من ۱۸ روزش است الان چهار روز مدفوع نکرده شکمش باد کرده درد هم میکنه همه اش گریه میکنه نمی خوابه شیر هم نمی حوره چه دارویی بهش بدم من داخل یه روستا زندگی میکنم امروز فردا هم تعطیل تا شنبه باید من چه دارویی بهش بدم بهتر بشه تا من یه جایی پسرم رو ببرم لطفآ زود جواب منو بدین
- ورم چشم
سلام نوزادم یک ماهشه چشمش یکم ورم کرده و چرک داره بنظرتون چکار کنم
- ختنه
سلام اقای دکتر خسته نباشید نوزاد دوماهه دارم میخواستم بیارم برای ختنه میخواستم بدونم شما با بی حسی کامل انجام میدین؟؟
- بستری
سلام اقای دکتر ببخشید سوالام زیاده .امیر عباسو بستری کردبمکه دکتر میگه منژیت و شیرشو کم کرد توروخدا نمیدونم تشخیصش درست یا نه دکترش اصغر نیا هسش اقای دکتر خواهش مبکنم بچمو یه نگاه کنین خیلی میترسم دارمدق میکنم ببخش
- مشکل بعد از ختنه
نوزاد هفت ماه ای دارم در دو ماهگی اورا ختنه کردیم،بعد از بهبود زخم تا الان آلت نوزادم مخفی می شود و فقط با فشار دادن بیرون می اید ایا خطرناک است
- شیر نخوردن نوزاد ۳ ماهه و ریفلاکس
شیر نخوردن نوزاد ۳ ماهه و ریفلاکس دخترم شب ۱۲ میخوابه تا ۷ بیدار نمیشه نگرانم
- بی قراری
سلام من یک ماه خونه خودم تو مشهدبودم دخترم خیلی اروم بود و اکثرا خواب ولی سه روزه اومدم شهرستان یک دفعه ای جیغ میزنه و گریه میکنه شربت دل درد به موقع میدم یکی بهم گفت چون شیر خشکیه ابش عوض شده اینجوری شده درسته ؟؟ ممکنه بخاطر همین باشه
- کار کردن زیاد شکم نوزاد نه قصع ماهه
سلام خسته نباشید ببخشید پسرم نه ماهشه دو روزی هست شکمش خیلی کار میکنه مثلا امروز 5بار کار کرده نه اسهال هستش نه سفت. غذاش رو هم خوب می خوره. حالا می خواستم علتش رو بدونم باید به پزشک مراجعه کنم یا نه
- استفراغ
به عرض سلام به آقای دکتر ببخشید مزاحم شدم سوال داشتم..کودک8ماهه ام بعد خوردن موز استفراغ میکند دلیل چیست؟حتی برای واکسن 6 ماهگی اش از قطره استامینفن طعم موز استفاده کردم استفراغ کرد و از سرلاک موز و گندم و شیر استفراغ کرد یعنی هررر چیزی داخلش موز باشه استفراغ شدید میکنه خطری نداره و نیاز به معاینه نداره؟ تاکی نباید بهش موز بدم؟ پس برای کودک 8 ماهه چه میوه ای خوبه؟ ممنون میشم جواب بدین.. الان هم دیگه لیمو شیرین این چیزا فصلش نیست
- شیر
سلام آقای دکتر تا چندماهگی باید بعد از شیر خوردن بچه رو روی دست نگه داشت؟تا ۴ماهگی؟؟بعد ۴ماه میشه بلافاصله بعد شیر خوردن بچه رو روی زمین گذاشت؟؟
- خواب آلودگی نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد من چهل روزشع غروبها به بعد خیلی خواب آلود میشه و فقط برای شیر بیدار میشه ک اونم موقع خوردن خوابش میبره. صبحا کاملا بیدار و هوشیارع از وقتی امپرازول برای رفلاکس بهش میدم اینجوری شده خطرناکه؟
- ریفلاکس ودادن سرلاک نوزاد۹ماهه
باعرص سلام من بچه ام ۹ماهشه ۶۳۰۰وزنشه وخواستم بدونم چه سرلاکی بهش بدم قبلا ریفلاکس داشنه
- سرفه
کودک ۲۰ ماهه دارم سرفه های خشک نسبتا زیادی دارد و آبریزش بینی و تب نداره خداروشکر ولی نمیدونم از چه شربتی باید استفاده کنم. ممنون
- عدم وزنگیری
با سلام خدمت دکتر گرامی.فرزند من اکنون نزدیک چهار ماه می باشد دو ماه اول ماهی ۹۰۰گرم وزن اضافه کرد ولی در ماه سوم و چهارم مخصوصا ماه چهارم خیلی کم وزن اضافه کرد.با وزن ۳۴۰۰به دنیا آمد و اکنون وزنش ۵۶۰۰می باشد.زیاد شیر مادر نمیخورد برای همین شیرم خیلی کم شده .شیر خشک کمکی تروویتال بهش میدم اونم هر پنج ساعت ۶۰تا میخوره لطفا منو راهنمایی کنید چیکار کنم .
- خوردن قطره آ.د
سلام دخترم دوماهشه ساعت دوازده ظهرقطره آ.د(۲۵قطره)بهش دادم وساعت دوازده شب دوباره بهش دادم باقطره ی دیگه اشتباه گرفتم وفوری بهش شیردادم
- شیرنخوردن کودک
سلام من یک پسر پنج ماهه دارم و از سک کشور به کشور دیگه دو ماه به مسافرت رفتم که خیلی گرمه و پسرم هم از زمانی که اومدیم اینجا اصطلاح درست شیر ما نمیگیره کلا کلافه شدم از اینکه شیر ما نمیگیره و تازه چند روزه گوش ها خود را محکم میگیره عین خواب شدم دارو هم گرفتم واسه گوش هاش اصلا جواب نداد تنها شب ها بعضی وقت اگر دلش خواست شیر میگیره و شیر من هم کم کم داره دیگه خیلی کم شده میره چکار کنم لطفا کمکم کنید
- بعد از استفاده شربت آموکسی سیلین نوازاد من دچار اسحال شده
سلام عرض ادب نوزاد من 3ماهه است و بردیم پیش دکتر براش شربت آموکسی سیلین 125تجویز کرده و بعد از استفاده شربت اسحال شده است خطر داره برای نوزاد لطفا راهنمایی کنید اسحال شدید داره
- نفخ شدید
سلام آقای دکتر نوزاد پنج ماهه دارم که دوهفته ای هست نفخ شدید داره شیرمادر میخوره اونقد نفخ داره ک با گریپ میکسچر هم برطرف نمیشه تورو خدا بگید چیکارش کنم خیلی اذیت میشه

