Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس نوزاد
سلام.خسته نباشید.اقای دکتر سوال پرسیده بودم برای مصرف شربت دومتیدون برای نوزاد پنج ماهه فرمودین مجازه.اما تو همین سایت جایی فرموده بودین شربت موتلیوم رو تجویز نمیکنید.مگه دومتیدون و موتلیوم همون دومپریدون با دو تا برند مختلف نیستن؟و اینکه تو سونوگرافی که از شکم نوزادم انجام دادیم تو ده دقیقه یه اپیزود رفلاکس مشاهده شد آیا در این حد رفلاکس اصلا نیاز به مصرف دارو هست؟ممنون.
- برفک دهان
نوزاد یک ماهه ام فقط شیر خودمو میخوره اما چند روزه رو زبانش سفید شده اول به صورت چندتا لکه بود و الان بیشتر شده نمیدونم برفک هست یانه؟البت در خوردن شیر مشکلی نداره اما حالت ازار دهنده ی داره و احساس میکنم به نوزادم حالت تهوع دست میدم،ممنون از جوابتون
- ریفلاکس
بچم از ٣ماهگی دیگه وزن نگرفت بردم دکتر سیاری گفت ریفلاکس داره الانم با لانزوپرازول یه ماه وزن میگیره یه ماه نمیگیره الان٨ماهشه ٧ونهصد وزنشه یک ماه که از غذا کامل افتاده چیکارکنم لطفا کمک کنید وزن تولد٣٢٨٠بوده
- یبوست نوازد
سلام دخترم امروز۲۶روزشه روزای اول شکمش خوب کارمیکرد ولی بعدش یه هفته شکمش کارنکرد بردمش پیش متخصص شیاف لاکساتوردادگذاشتم نیم ساعت بعدش مدفوع کرد. خواستم بپرسم تاچندوقت میتونم ازاین شیاف استفاده کنم چون تاوقتی شیاف نزارم مدفوع نمیکنه
- ضربه ب سرنوزاد نه ماهه
سلام نوزادم 7 ماهشه و صبح با پشت سر زمین خورد روی فرش افتاد و بلافاصله گریه کرد اما استفراغ نکرد خدارو شکر و بعداز چند دقیقه اروم شد و حالش خوب بود و باهم بازی کردیم یک ساعت و بعد خوابید و حالا شب شده و بهش شیر دادم بعد از چند دقیقه استفراغ کرد ولی سابقه استفراغش زیاده .حالا نگرانم باید ببرمش دکتر حالاهم حالش خوبه خدارو شکر ولی از استفراغش میترسم.کمکم کنید خیلی نگرانم.ممنون
- مدفوع سبز رنگ نوزاد سه ماهه
- پریدن در خواب
سلام آقای دکتر. پسرم تو ماشین روی صندلی کودک میشینه. ده ماهشه. تو ماشین خوابش میبره. اما اغلب اوقات که تو ماشین خوابه هی تو خواب تکون میخوره و میپره. تو خونه موقع خواب اینجوری نیست. تو ماشین داخل شهر هم اینطوری نمیشه. تو اتوبان و بیرون شهر اینجوریه. علتش چیه؟
- اشتهای زیاد
با سلام و احترام نوزاد دختر 24 روزه ای دارم که در طول روز مدام شیر می خورد. حجم شیرم طوری است که لباسم رو خیس میکنه. هنگام شیر خوردن هم خیلی خس خس میکنه.در اینترنت سرچ کردم، در مورد شیر خوردن زیاد یکی از دلایلش رو مشکل قلبی بیان کرده بود، لطفا راهنمایی کنید. باتشکر
- ميزان خواب نوزاد
سلام وخسته نباشيد دختر ٥ ماهه دارم كه شب ساعت دوازده تا ٩ صبح ميخوابه ولي در طي روز دوسه ساعت ميخوابه آيا اين ميزان خواب كافي مي باشد؟
- اسهال طولانی
دخترم سه ماهه اسهاله همه جور ازمایش دادیم..عفونت داشت روده هاش که برطرف شد..هنوزم اسهاله ..مدفوعش زرد رنگ و داخلش مایع بی رنگ و لزج حالت لخته وجود داره..خیلی عذاب کشیدیم از این بیماریش..لطفا راهنمایی کنید..ممنون
- سرفههای خشک نوزاد
باسلام دخترم پنج ماهش هست الان یک هفته هست موقع خواب همش سرفههای خشک داره شهرستان ماهم دکتر اطفال نداره ممنون میشم راهنمایی کنید نگرانم
- طولانی شدن زردی نوزاد
با سلام و عرض ادب . نوزاد من در تاریخ ۲۴ تیر با وزن ۲۹۷۰ گرم بدنیا اومده و در همون چند روز اول زردی داشت تا عدد ۱۲ رفت و ما در منزل دستگاه گذاشتیم اومد پایین اما باز رفت بالا.... بعد دوباره دستگاه گذاشتیم اومد پایین و مجددا ۱۱ شد..... شیر مادر رو قطع کردیم و دو روز شیر خشک دادیم اومد پایین حدودای ۱۰ و الان با گذشت تقریبا ۲ ماه از بدنیا اومدن ، نوزاد ظاهری زرد داره .... تمام تست های کبدی و تیرویید و ادرار رو هم داده سالم هست .... اما هنوز هم ظاهرش کمی زرد هست ...... لطفا بفرمایید ایا جای نگرانی هست یا نه؟ .... چه زمانی زردیش خوب میشه کامل ...؟. ایا روش درمان سریع تری داره...؟...و یا سوال دیگه نوزاد ما کاملا سفید سفید بود در بدو تولد اما از وقتی واسه زردی رفت زیر دستگاه تیره شد .... ایا پوستش دوباره برمیگرده؟
- نفخ شدید نوزاد
نوزاد 33 روزه دارم که نفخ شدید شکم دارد و شکمش بسیار سفت است و به خود پیچ می آورد و رنگش قرمز می شود.تا الان هم قطره کولیک پد و شربت گل گریپ بهش دادیم ولی تاثیری نداشته.حالا می خواستم نظر شما را هم بدانم؟
- سرفه نوزاد۲ماه و نیمه
سلام.دختر ۲ماه و نیمه ای دارم.چندروزه سرفه میکنه بردیمش دکتر گفته گلو و گوشش عفونت نداره .شربت سرفه هم دادمش ولی فرقی نکرده.
- زرده تخم مرغ
هرروز به نوزاد ده ماهه یک زرده تخم مرغ یا زرده تخم بلدرچين بدهیم زیاده من حدود یک ماه است که هرروز می دهم آیا ممکن است مشکلی برایش پیش آمده باشد خیلی ممنون
- سرماخوردگی کودکان
سلام نوزاد یک ماهه ی من هم عطسه میکنه و گهگاهی هم سرفه ، بینیش هم گرفته و نمیتونه شبا راحت نفس بکشه چکار کنم
- قی کردن چشم
سلام وقت بخیر ، پسر من از بدو تولد چشم چپش مرتب قی میکنه و کثیف میشه ، الان سه ماهش هست ، چندین بار دکتر بردم و قطره تجویز کردن ولی تاثیری نداشته ، بخصوص وقتی گریه میکنه شدت قی کردن بیشتر میشه ، لطفا راهنمایی کنین که چیکار باید بکنم ، ممنونم .
- دندان و نشستن
سلام آقای دکتر. نوزاد هفت ماه و ده روزه دارم که هنوز نمیتونه مستقل بشینه و هنوز دندون هم درنیاورده. دیر شده؟
- واکسن
سلام ، میتونم واکسن ۴ ماهگی پسرم رو یک ماه دیرتر بزنم ، ممنون
- آمپول دگزا
سلام وقت بخیر پسرم ده ماه و بیست و سه روزش هست سرماخورده به تجویز دکتر اطفال شهر خودمون آمپول دگزا با دوز بالا بهش تزریق شده حالش هم اونقدرا بد نبود و با وجود بیماری سرحال بود ولی از زمان تزریق انگار قلم درد شده و سینه ش خس خس میکنه بردم پزشک طیگری گفت نباید اون امپول رو میزدید ممکنه بفرمایید چه عوارضی داره برا بچم؟

