Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تیرویید
باسلام خدمت پزشک محترم من خودم کم کاری تیرویید دارم وقرص استفاده میکنم گاهی اوقات قرصهای تیروییدمو یادم میره بخورم این خوردن یا نخوردن قرص ممکنه واسه بچم که شیر خودمو میخوره مشکل داشته باشه نوزادم 6 ماهست ومشکل تیرویید نداره
- سرماخوردگی
سلام دخترم یازده ماهش ابریزش بینی داره و کمی هم سرفه میکنه چه دارویی باید بدم وچه میزان اموکسی سیلین ۱۲۵ بدم اشکالی نداره
- تخم کبوتر
سلام آقای دکتر پسر18 ماهه دارم تخم کبوتر خریدم برای زبان بازکردن بچه میگن خوبه باید کامل بپزه و زرده رو بخوره؟
- شربت سفیکسیم 100
سلام عرض ادب،دخترم 5 سال داره و وزنش 22 کیلو،شربت سفیکسیم 100 رو به چه اندازه ای استفاده کنه؟
- سلام وقت به خیر. دختر دونیم ساله دارم از دیشب سرمای شدید همراه سرفه وابریزش بینی وتب هست. میتوتن ستادین بدم؟
- پیش فعالی
باسلام خدمت شما.درمورد کودک پیش فعال خواستم بپرسم به کدام دکتر مربوط میباشد ممنون
- غذا نخوردن کودک ۳ساله
سلام وقت شما بخیر آقای دکتر، دخترک من ۳ ساله است و غذا نمیخوره هر غذای رو میبینه حالش بهم میخوره و میگه بو میده، فقط شیر خشک بایومیل و نودل و گاهی هم اندکی برنج و خیلی خیلی کم میوه، چپس هم فقط آماده های بازار و اگر به خانه درست کنم اصلا به بشقاب نگاه نمیکنه؛ یبوست هم داره معمولا یبوست داره وزنش خوبه اما خیلی نگران این حالت هستم، امیدوارم منو راهنمایی کنید ممنون از لطف شما.
- بیماری
سلام آقای دکتر من مسافرت هستم امروز بچه ۵سالم میگه گلوم درد میکنه ولی علایم دیگه ای ندارع فعلا چه دارویی بهش بدم؟
- کولیک
- مقدارشربت آزیترومایسین
سلام وقت بخیر پسرم ۷ساله است باید چقدر شربت آزیترومایسین ۲۰۰بدم دکتر عمومی گفتن ۶ سی سی هرروز تا ۵ روز ممنون
- نوزاد شش ماهه
دائم جیغ میزنه
- فاویسم
سلام . شربت آموکسی کلاو ۴۵۷ برای فاویسم ضرر دارد؟
- مدفوع نوزاد
سلام نوزادی که شیرخشک میخوره مدفوع سبز روشن یا تیره داشته باشه مشکلی داره نیاز به مراجعه مطب هست؟
- سرلاک
سلام آقای دکتر بچه من هشت ونیم ماهشه وزنش کمه چه سرلاکی بهش بدم تا وزنش نرمال بشه و چند بار در روز؟
- شیر خشک نان al 110
سلام اقای دکتر دو قلوهای من به هر شیری حساسیت داشتن تا اینکه نان al110 گرفتیم الان دیگه اصلا گیر نمیاد تازه ۴ ماهشون تموم شده چی بدم بجاش میشه لطفا راهنماییم کنید. سپاسگزارم
- غذا
سلام آقای دکتر میشه موز رنده کرد با سرلاک برنج مخلوط کرد و به نوزاد هفت ماه و نیمه داد؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکترخسته نباشی من یه پسر۱ماهه دارم که خواهرش سرماخورده بودسرفه میکردالان ۳روزه پسرم سرفه وعطسه میکنه وبینیش گپ کرده پیشنهادشماچیه چی بهش بدم خوبه باتشکر
- خون دماغ شدن دختر۲۲ماه ام
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید الان چند وقته دخترم دچار خون دماغ میشه ۳ هفته پیش اتفاق افتاد تو ۱۰ روز ۴ بار خون دماغ شد الان ۲ هفته بود که خون دماغ نشده بود تا اینکه امروز تو خواب خون دماغ شده بود تو جاش و صورتش خون بود میخواستم بدونم این خون دماغ شدنش خطر ناکه؟
- مصرف دارو در شیردهی
باسلام وعرض ادب خدمت آقای دکتر،دختر 15ماه دارم که شیر مادر میخوره الان چندروزه که خودم قولنج کردم میخواستم بدانم چه دارویی میتوانم استفاده کنم که برای شیردهی مشکلی نداشته باشه ؟ممنون
- اکوی قلب جنین
سلام وخسته نباشین بنده باردار هستم ، برای تست غربال اول که رفتم ریسک سندروم داون بینابینی زده یود ۱ در ۹۷۹ و nt =۱/۶۴ودر غربال دوم ریسک سندروم ۱ در ۱۲۵۰ زده بود وlow risk در سونو آنومالی همه چیز نرمال بود جز یک فوکوس کواژن که نوشته بود حالا من خیلی نگرانم که جنین مبتلا به سندروم داون باشه ؟من ۲۶ سال وسابقه ی سندروم داون نه در فامیل خودم و نه همسرم نداریم و هردو هم نسبت فامیلی نداریم واقعا نگرانم والان هفته ۲۰ بارداری هستم ایا احتمال سندروم هست ؟؟

