Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرفی شربت ازیترومایسین
سلام خسته نباشید دوز مصرفی شربت ازیترومایسین برای کودک بیستون سه ماهه با وزن پونزده کیلو چقدر هست و چند بار در روز ؟ممنون
- دندان دراوردن
سلام اقای دکتر بچم 5ماهش تموم شده و لثه اش کاملا سفید شده دوسه روزه بی تابی میکنه و خیلی زیاد آب دهن میریزه تب نداره سرفه و هیچی هم نداره . احساس میکنم در کل دمای بونش بالاست البته منطورم تب نیستا . بالثه اش هم همه چیز رو بی نهایت فشار میده . احساس میکنم برلی دندانه . چی باید بهش بدم اروم بشه ؟ژل لثه هم میشه استفاده کرد؟
- مقدار مصرف شربت کوآموکسی کلاو
سلام وقت بخیر،دخترم دوسالشه با وزن ۱۱ کیلو گوش درد داره شربت کوآموکسی کلاو۶۴۳ چند سی سی باید بدم؟
- شربت
باسلام وخسته نباشید آقای دکتر دختر ۴سال و نه ماهه دارم وزنش۱۵ و۱۶ کیلو هستش شربت سفیکسبم ۱۰۰ هر۱۲ ساعتی چند سی سی بدم با تشکر
- آسم و آلرژی
سلام پسری هفت ساله ای دارم که از اسفند ماه تا به الان سرفه های شدیدداره. در صبح معمولا از ساعت هفت تا دو بعدازظهر . سرفه های پخته بدون خلط. بردمش دکتر بهش نئوتادین و اسپری سالبوتامول داد استفاده میکنه ولی زیاد اثر نداره. بیرون از خونه خوبه تهران هم بردمش کامل خوب شد ولی دوباره برگشتم داخل منزل سرفه هاش شروع شد. لطفا راهنمایی کنید. داروهاش رو ادامه بدم یا عوض کنم.
- تب
سلام دخترم ۶سال و نیم هست با وزن ۲۵کیلو ،تب می کرد ،و کمی سرفه تا ۳روز صبر کردم گفتن اگر قطع نشد دکتر اطفال تجویز کردن روزی یک قرص ۲۵۰ آزیترومایسن آیا می تونم بهش بدم مقدارش زیاد نیست؟!
- میزان مصرف دارو در بچه 5ساله
من پسرم 5سالش 17کیلو چند قطره استامینوفن پاراکید میتونم بدم
- قرمزی پوست
باسلام چرا بعضی ببچه ها زردی طولانی مدت نزدیک سه ماه میگیرن در حد ۱۳ درجه ،و یه لکه های قرمز رنگ پشت گردن یا روی ابروشون وقتی بدنیا میان.ایااین لکه ها بزرگ بشن ازبین میرد؟
- تب ادامه دار
سلام آقای دکتر دخترم ۵ سالشه و ۱۵ کیلو داره تقریبا ۱۵ روزه سرماخورده و نوسان تب داره مدام برمیگرده یک دوره آنتی بیوتیک آموکسی کلاو و یک دوره آزیترماسین ۲۰۰ مصرف کرده اما همچنان سرفه های خلط دار داره از اسپری های سالبتامول و فلوسالمکس هم استفاده کرده شما چه دستور میفرمایید
- مدفوع سفید
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم دو سال و سه ماه دارد. از بدو تولد پزشکش شما می باشید. اقای دکتر امروز پسرم مدفوع شل و به رنگ سفید تا کرم داشت. اقای دکتر دو روز پشت سر هم به پسرم کمی نون پیتزا و پنیر پیتزا دادم. منتظر بمونم تا ببیتم این رنگ مدفوع ادامه خواهد داشت یا باید اقدامی انجام بدهم؟ منتظر دستور جنابعالی هستم . یک دنیا سپاس و قدردانی
- از شیر گرفتن کودک
با سلام و عرض ادب پسرم ۲ سالش و شیر خشک اپتامیل مصرف میکنه..و اصلا طعم شیر گاو رو دوست نداره برای گرفتن از شیر ابتدا شیر شیر گاو رو کم کم به مخلوط شیر خشک و آب جوشیده اضافه کنم تا عادت کنه و کامل جایگزین بشه مشکلی داره؟؟؟با تشکر از شما
- نیش حشرات
سلام وقت بخیر دختر یکساله ای دارم که به نیش حشرات مخصوصا کک حساسیت داره و جای نیش قرمز و متورم میشه و بعداز مدتی آب زرد زیر پوستش جمع میشه تا مدت طولانی هم جای نیش سیاه میمونه و نمیره دارو یا واکسنی هست که استفاده کنه و حشرات اذیتش نکنن یا خارش و تورمش رو کمتر کنه چون روستا زندگی میکنیم فصل گرما کک زیاده
- انتی بیوتیک
سلام و عرض ادب پسرم سرما خورده بود فارمانتین میدادم خوب شده بود ولی بخاطر دوره تکمیل دوره درمان بودن ۷ روز ینی تا امروز ادامه دادم از دیروز دوباره سرما خورده سرفه و تب و بدن درد شدید داره دکتر بردم ازیترومایسین نوشته بنظرتون ازیترومایسین رو بدم؟چون تازه فارمانتین تا امروز دادم اگه نه چه شربتی بدم واسه سرفه و تبش که بالاس و درد بدن خیلی ممنون پسرم دو ساله هست خیلی ممنون از لطفتون
- سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه چند روزه سرفه میکنه امروزم بدنش داغ شد بردمش دکتر یک چهارم دگزا زد زد الان از ساعت یازده و نیم شب به بعد نمیخوابه و گریه میکنه هیچ جوره آروم نمیشه احساس میکنم درد داره چیکار کنم یا آقای دکتر پسرم سه ماهشه چند روزه سرفه میکنه امروزم بدنش داغ شد بردمش دکتر یک چهارم دگزا زد زد
سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه چند روزه سرفه میکنه امروزم بدنش داغ شد بردمش دکتر یک چهارم دگزا زد زد الان از ساعت یازده و نیم شب به بعد نمیخوابه و گریه میکنه هیچ جوره آروم نمیشه احساس میکنم درد داره چیکار کنم
- سرماخوردگی
سلام بچم چهارسال و نیمشه سرماخورده شربت پلارژین و برم هگزین و هانی تیم خوبه بدم یانه ؟
- سه سالگی
سلام آقای دکتر پسر من نزدیک سه سالش شیر خشک نان خورده بعد سه سالگی چه شیری بهش بدم
- آلرزی به شیر
سلام اقای دکتر بچه 8 ماهه دارم و تااللن شیر ببلاک 2 میخورد و مشکلی نداشت چندروزه اسهال ابکی داره دکتر بردم گفت عفونت نیست ودادو داد میخوام بدونم میشه بهد از 8 ماه به شیر آلرژی نشون بده ؟؟ شیر رو تغیبر بدم چی بگیرم؟؟
- اسهال
آیاشیرپاستوریزه راگرم کنم
- عفونت گلو
سلام شبتون بخیر آقای دکتر دخترم ۲۲ ماهشه سینش چرک داره سرفه میکنه بعضی وقتا تب میکنه ایبوپروفن میدم میاد پایین چیکار کنم
- دوز و مدل چرک خشک کن
برای کودک ۴ ساله که سینه و گلوش عفونت کرده آیا ازیترومایسین ۲۰۰ مناسب است؟ بهچه اندازه مصرف کنم؟

