Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ رو برای کو ک ۲۱ ماهه چقد باید بدم؟
- مقدا ونحوه مصرف شربت اآموکسی سیلین
مقدار ونحوه مصرف شربت آموکسی سیلین برای کودک ۱ساله و سه ماهه با وزن ۱۱کیلو
- سرماخوردگی ، گوارش
سلام پسر ۱۲ ساله من هشت روز پیش با شکم درد و اسهال به پزشک مراجعه کردیم و پس از تزریق آمپول و سرم خوب شد و ۳ روز بعد علائمی نظیر آبریزش و گرفتگی بینی و سرفه و گلو دارد ظاهر شد پس از گذشت هشت روز دوباره اسهال و شکم درد فعلا خفیف داره خیلی نگرانم آیا دلیل دیگه ای داره آیا بخاطر همین ویروس هست و چرا در هشت روز درمان نمیشه حدود یک ماه پیش آزمایش خون داد و همه چیز نرمال بود فقط wbc 11.1 بود که دکتر گفت اون 0.1 بخاطر استرس بوده و چیزی نیست .
- شربت زینک سولفات
سلام و خداقوت آقای دکتر بهم گفتید بابت سفیدی ناخن دخترم شربت زینک سولفات بدم میخواستم بدونم دخترم مینور هست این شربت مشگلی نداره ؟وابنکه چه مدت بهش بدم
- D
کودک من چهارسالونیمشه از برج ۹بهش ماهی یه قرص dدادم ولی سوالم اینه بازم میتونم ادامه بدم یا ضرر داره ممنون میشم راهنمایی کنین
- آروغ زدننوزاد
سلام آقای دکتر کودک دوماهه من رفلاکس داره، تا کی باید آروع بگیرم؟کی خودش آروغ میزنه چون شبا خوابش میپره
- زردی کف دست وپا کودک ۶ساله
سلام پسرم ۶ سالشه کف دست و پاهاش زرد علتش چیست
- شربت نئوزینک و کیدیزول برای کودکان فاویسم منع ندارد؟
- آزیترومایسین
سلام دکتر واسه دختر شش ماهه ام شربت آزیترومایسین ۱۰۰نوشته اما طریقه مصرف رو نگفته چقدر باید بهش بدم
- قطره
سلام واحترام. قطره باکتی ماید وتیرلوز بعدازدرمان چشم کودک مثلن وقتی میریم بیرون برمیگردیم یا بیرون میریم برای شستشومیشه استفاده کردیا فقط دوره درمان!؟
- سرماخوردگی وسرفه
سلام دخترم ۹سالش هست سرفه داره الان دکتر کپسول ژلوکاف را براش تجویز کرد تو بروشور نوشته زیر دروازه سال نباید خورد الان من به دخترم ندم
- حساسیت به میوه
سلام اقای دکتر پسرم یک سال و۱۱ماهشه نارنگی که خورد بعد یک روزسرفه میکنه ایا ممکنه حساسیت داشته باشه ایا ممکنه مال اسید معده باشه خیلی نگرانشم
- داغ شدن
سلام خسته نباشین کف پاهای دختر دو ساله زیاد داغ میشه مشکل از چیه ممنون
- التهاب غدد لنفاوی شکم
پسرم دوساله و پنج ماه بطور ناگهانی درد های شکمی حاد که بعد از سونو به نفع انواژیناسیون روده که در زیر پروپ سونو جااندازی با دریافت ۱۵۰۰سرم نرمال سالین انجام شد و از آنطرف پیچ خوردگی مسأله حل شد اما به مدت یک هفته است که تب دارد و بعداز اتمام تایم شربت بروفن تب میکند در حال حاظر ساشه امپرازول ناشتا و کپسول سیپرو به صورت روز و شب دریافت میکند تا کی تب ادامه دارد و دوران بهبود کامل می میباشد؟
- سلام خیلی خس خس شدید داره کودک 1.5 ساله بطوری که شب نمیتونه بخوابه بیشتر آبریز داره تا چرک ولی دکتر بردمش میگه سینگ لار بده چرک خشک کن نداده موندم اگه الان ببینه شاید سفالکسینم بده الان یه پودر پلمپ از نوزادیش دارم بدم سه روز بش همزمان با داروهای قبلیش
- سلام مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
پسرم ۸ سالشه سینوساش عفونت داره شربت سفکسیم ۱۰۰ خریدم چه مقدار باید مصرف کنه؟
- واکسن آنفلوآنزا
سلام ببخشید دخترم چهار سالشه امسال برا اولین بار میخام واکسن آنفلوآنزا بزنم چ دوزی و چ مارکی خوبع ؟
- کمبود وزن و قد پسر ۴ساله
سلام آقای دکتر.پسرم ۴سالشه قد ۹۸وزن ۱۵.خیلی ریزس.پیش هردکتری هم رفتیم گفتن مشکلی نداره ولی پیش همسناش واقعا ریزه اس.اشتهاش خوبه ولی تکرر مدفوع داره.روزی ۳یا۴بار.کم خونی داره که بهش آهن میدم.راسیپ و لیکو آپ هم میدم برتی رشد و وزن گیرس
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰
برای کودک ۳ ساله که چشمش عفوت کرده و ترشح میده طوری که از،خواب بیدار میشه کلا چشماش پر و یک چشمش ورم کرده چه مقدار قطره باکتی ماید ۱۰ استفاده کنم و هر چند ساعت
- تکرار سرماخوردگی سرفه شدید خلط دار
با سلام ببخشید آقای دکتر پسرم ۳/۵ ساله هست سرما میخوره خوب میشه ی هفته بعد دوباره سرفه های شدید خلط دارش شروع میشه الان ۱/۵ -۲ ماهه همینجوریه دیگه دارویی نمونده مصرف نکرده باشم چیکار باید بکنم ؟امپول بتا،کواموکسی کلاو ،پردنیزلون،مترونیدازول اسپری سالبوتامول و … همه رو استفاده کردم یه هفته خوب میشه دوباره شروع میشه

