Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جواب ازمايش
سلام و وقت بخير خدمت شما ببخشيد خواستم بپرسم در جواب ازمايش چكاپ پسرم كه ٦ ساله هست LDL/HDL cholesterol: 1.0 eGFR : 252 نشان داده شده مربوط به چه چيزي ميباشد.
- شیاف استامینوفن
سلام آقای دکتر. پسرم سیزده ماهشه از دیروز صبح هر چهار ساعت دو برابر وزنش قطره استامینوفن میدم. پاشویه هم میکنم. تبش هی میاد رو ۳۷ دوباره میره ۳۷/۵ این حدودا. میتونم شیاف استامینوفن ۱۲۵ بذارم؟ یا همون قطره کافیه؟ میترسم. اولین باره بچم تب داره
- کرونا
وقت بخیر اقای دکتر پسر من دو سال و نیمشه با وزن ۱۳ کیلو و فاویسمی هستش خیلی رود به زود مریض میشه ماهی دو الی سه بار شربت مولتی ویتامین سانستول و زینک میدم لطفا شربت دیگه ای برای تقویت سیستم ایمنی بدنش بهم معرفی میکنید و اینکه چقدر بدم؟
- شربت پودری زیتروکم همون ازیترومایسین
پسرم۶سالشه و۱۶کیلوه چقدر،درروزبایداین شربتوبدم
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر دخترم ۲ سال ۵ ماهشه و خیلی کم غذاس و بعضی موقعا میخوره ولی بعضی وقتا اصلا هیچ غذایی نمیخوره جز خوراکی چیکار کنم ک غذا بخوره
- دونه زدن بدن کودک بد ازتب نشانه چیست
پسرم یکسال و نیم داره چند روز پیش سرما خورد بردمش دکتر دو شب تب کرد الان تبش قطع شده صورتش و بدنش دونه های قرمز زده علتش چیه؟
- اسهال
سلام من یه پسر پنج و سال و نیم دارم که تقریبا از یک ماه پیش دو سه بار تب و لرز میکرد و بعد از دکتر رفتن و چرک خشک کن خوردن بهتر میشد از سه هفته پیش که تب و لرز داشت و بیمارستان بردیمش و آزمایش ازش گرفتن و گفتن عفونت نشون داده و رو۲۹بوده اسهال شد و توش رگه های خونی دیدم الان اسهالش خیلی کم شده اما رگه خونی و بلغم تو مدفوعش هست هرچیم دکتر میبرمش فایده نداره تورو خدا فقط بگین خطرناک هست یا نه ؟؟؟کلا میتونه از چی باشه؟؟؟؟
- نوزاد وحیوان خانگی
اگردر منزل عروس هلندی داشته باشیم ونوزاد بخوهدبدنیابیاید...باید عروس هلندی را از منزل خارج کرد
- برفک لوزه ها
دخترم 10سالشه یه جوش رو زبون کوچیکه زده و روی لوزه هاشم مثل برفک زده علتش چی هست؟
- واکسن وسرماخوردگی
سلام خسته نباشید آقای دکتر ما شهرستانم چطورنوبت بگیریم پسرم سرماخورده بود واکسن سه گانه وفلج اطفال هم هم زمان زدن براش الان چهار روزه تب داره توروخدا کمک کنید خطرناکه .شیش سالشه.امکانش هست هزینه ویزیت رو واریز کنیم لطف کنید براش دارو بنویسید سرفه هم داره خلط دار تبش هم فقط باشیاف دیکلوفناک پایین میاد بخدا از دلواپسی دارم سکته میکنم.
- کشیدن دست به دماغ وسر
سلام آقای دکترشرمنده پسرم دوماه بعدسه سالشوتموم میکنه نزدیک یه ماه دستشوبه دماغ وسرش میکشه چشاشم زودزودمیزنه وقتی دستشومیگیرم که به دماغ یاسرش نکشه بازورسریادماغشوبه یه جایی میماله انگارمیخاره
- تب بالا
سلام پسر من ۵سال و نیمشه. ۲۵ کیلو و الان سه روزه تب داره ۳۹ درجه تا ۴۰ .دستو پاش سرده ولی دمای داخل بدنش زیاد
- سلام خسته نباشید پسر من ۷سالشه سه ماهه هست کاسرفه داره خیلی ش۰رتها ودارو برا گرفتم ام هنوز رفه داره نمیدانیم چکار کنیم
سرفه خشک
- بلوغ زودرس
سلام .ایا شربت آیروفیکس بلوغ زودرس میاره
- عفونت روده
سلام خسته نباشید. پسرم 4سالشه ویک هفتس اسهال ودرد شدید موقه دفع داره یک بار تب کرد. ازمایس داد وگفتن عفونت رودس ودارو مترو نیدارول وکیدی لاکت دادن وبرای تب استامینوفن اما هنوز خوب نشده.قبل از اون دی سیکلومین. وسفکسیم هم خورده
- درخصوص کودک ۴ ساله
من دخترم 4 سال و 8 ماه دارد وزن تولدش 3 کیلو بوده وزن الانش 15.500 و قدش 103 می باشد ایا قد و وزنش مشکلی دارد؟
- قطره باکتری میاد برای کودک 6سالهر
قطره باکتری ماید برای کودک 6ساله مناسب است
- کش و قوسو زور زدن شدید
بچه یما یک سال و شش ماهشه. الان بشدت بی دلیل یا خودش دراز میکشه رو زمین و یا وقتس بغلش میکنید به بدنش قوسمیده و زور میزنه به حدی که اینقدر طولش میده که عرق میکنه.دلیلش چی میتونه باشه؟
- یبوست
پسرم ۲ماه داره دو روزه مدفوعش کم شده روزی ۲یا ۳ بار هستش ،گاهی وقت ها زور میزنم ولی مدفوع نمیتونه بکنه چکار کنم.دایمیتکون وارد بهش میدم
- مدفوع
باسلام آقای دکتر پسرم ۲وسال ونیمشه تازگی ازپوشک گرفتیمش ادرارروخوب میره دستشویی وانجام میده امامدفوع روهر۵،۶روزیه بارمیکنه جالبه اصلاشکمش هم سفت وبادکرده نمیشه بدون این همه روزعدم دفع خواستم بپرسم مشکلی پیش نمیاد

