Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال عفونی و خونی
با سلام و خسته نباشید
نوزاد ۱ ساله و ۱ ماهی سن میکنه داریم که دچار اسهال آبکی اونم همراه با خون هست وزن کم کرده عدا کم میخوره از مایعاتم به ندرت استفاده میکنه ولی شیر مادرش رو میخوره ...لطفا راهنمایی کنید تازه هم میخواد دندون در بیاره ...حالت مدفوع آبکی و توی مدفوعش خلط و رگهای خونی وجود داره بعد مدفوعش سبز رنگه
- دلدردودلپیچه درکودکان
با سلام دکتر دختر من ۲۰ روزس بی قراری میکنه و دلپیچه زیاد داره...چ شربتی میتونم بهش بدم.... واس آرام شدنش. با تشکر
- سرفه نوزاد 3ماه
آقای دکتر یه جواب به من بدید آقای دکتر دخترم سه ماهشه سرفه های شدید داشت تاجایی که حالت اوق زدن بهش دست میداد بردیم دکتر دو دوز آمپول اکسی کورت زد الان بهتر شده تو خواب سرفه نداره الان آزیترومایسین 100میخوره با پلارژین و قطره بینی با پودر امپروزل 5 الان سینه اش خلط داره چیکار کنم ؟ میتونم بهش به دانه و بارهنگ بدم که دفع بشه توروخدا خطته شدم از بس بردم دکتر
- کش و قوس بیش از حد نوزاد در خواب
- سرماخوردگی نوزاد یک ماهه
برای درمان سرما خوردگی نوزاد از چی استفاده کنم؟ شیر مادر بخور آب و اسپری بینی کافیه یا از دارو استفاده کنم؟
- یبوست نوزادسه ماهه
سلام دخترم مریض آقای دکترهست آخرین وزنش تودوماهگی۴.۵بودالان سه ماهه ست هفته گذشته بابت یبوست دخترم پیام دادم که فرمودید شیاف گلسرین استفاده کردم شکمش کارکردبعداون روزالان چهارروزه که هنوزشکمش کارنکرده چه کارباید انجام بدم پیشاپیش ممنونم ازجواب دهی شما
- سلام وقت بخیر پسر من نزدیک10ماهشه9500گرم تب داره بدنش مدام داغه قطره پاراکید خریدم براش چقدر باید بهش بدم؟ چندقطره؟
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۷ ماهشه تب کرده الان فهمیدم شربت پروفن نیم ساعته بهش دادم تبش ۳۹ هست.شیاف هم گذاشتم همچنان ۳۹ هست چکار کنم؟؟؟
- اسپری بینی رستانکس
سلام خسته نباشید ببخشید فرزند پسرم یکسال و سه ماهش اشکالی نداره اسپری بینی رستانکس استفاده کنم
- شیر خشک نان al 110
سلام اقای دکتر دو قلوهای من به هر شیری حساسیت داشتن تا اینکه نان al110 گرفتیم الان دیگه اصلا گیر نمیاد تازه ۴ ماهشون تموم شده چی بدم بجاش میشه لطفا راهنماییم کنید. سپاسگزارم
- لیدی میل
سلام اقای دکتر. برای افزایش شیر میتونم لیدی میل بخورم ؟نوزادم سی روزه و به پروتیین گاوی حساسیت داره و فاویسمی هم هست
- آب ریزش بینی همراه با بی حوصلگی اختلال در خواب از علایم سرما خوردگی و درمانی لطف کنید برای نوزاد 9ماه بدون دارو درمان بشه
- رنگ مدفوع
سلام آقای دکتر وقت شما بخیر .نوزاد دوماهه دارم تحت نظر شما میباشد. واکسنش را دیروز تزریق کردیم .رنگ مدفوع نوزاد سبز متمایل به سیاه شده .اثر واکسن هست؟ قطره استامینوفن هم میدیم .ممنون
- موز۱
سلام خسته نباشید من نوزاد هشت ماهه دارم میتونم موز هلو وزرد الو بهش بدم یامیوه های دیگه وزرده تخم مرغ بهش بدم ممنون از شما
- استفراغ
سلام پسرم امروز پنچ ماهش کامل شد چند مدت استفراغ داره هرچی میخوره بعضی موقع کم بعضی موقع زیاد بالا میاره بردم دکتر شربت دومیتدون .آمپرازول دادن میگن برای رفلاکس آمپرازول دکتر گفته روزی یه ساشه ولی شربت نگفته چجوری باید بدم ..چقدر ..درضمن آب دهنشم خیلی میره جوری که روزی 7.8بار لباسشو عوض میکنم
- بیقراری
بچم توجیش کردن مشکل داره باید ابروبدنش بریزم تاجیش کنه همش گریه میکنه دلیلش چیه
- حساسیت
سلام، نوزاد چهل روزه انگشت اضافی داشته، اونو جراحی کرده...دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده...حساسیت داده و اسهال شده...چه دارویی بجاش بدم؟ممنون
- سرما
سلام بچم گلوش چرک کرده ۹ ماهشه تقریبا ۱۱کیلو شربت آزیترومایسین روزی چند سی سی بدم
- واکسن ۶ ماهگی
سلام
آیا اگر واکسن ۶ ماهگی نوزاد پسر ۴ روز دیر شود مشکل دارد؟
با تشکر
- سرماخوردگی نوزاد
دخترم 7ماهشه ابریزش داره الانم یکم سرفه میزنه باید چکار کنم چی بهش بدم خوبه تب هم اصلا نداشته

