Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوختگی خفیف دست
سلام،من پسرم۲۲ماهش ۱۲کیلو وزنش یادم رفته هر۱۲ساعت باید چند سی سی آموکسی سیلین ۱۲۵ بخوره؟
- تغذیه کودک
سلام دکترجان خداقوت ببخشید در دوران سرماخوردگی یا حساسیت فصلی کودک وقتی سرفه هم میکنه میشه از آجیل چهارمغز بخوره؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم سرماخورده سرفه زیاد میکنه دارو هم میدم خوب نمیشه هشت سالشه ممنون
- سلام در مورد تیرویید لب مرز کودکان
سلام پسرم بردم آزمایش داده پزشک گفت تیروییدش لب مرز 4سالش چطور تیروییدش کنار ل کنم وزنش 14کیلو کم غذا میخوره خیلی نگرنم ممنون
- غذا نخوردن کودک ۳ساله
سلام وقت شما بخیر آقای دکتر، دخترک من ۳ ساله است و غذا نمیخوره هر غذای رو میبینه حالش بهم میخوره و میگه بو میده، فقط شیر خشک بایومیل و نودل و گاهی هم اندکی برنج و خیلی خیلی کم میوه، چپس هم فقط آماده های بازار و اگر به خانه درست کنم اصلا به بشقاب نگاه نمیکنه؛ یبوست هم داره معمولا یبوست داره وزنش خوبه اما خیلی نگران این حالت هستم، امیدوارم منو راهنمایی کنید ممنون از لطف شما.
- سرماخوردگی
سلام و وقت بخیر خدمت شما. پسر هشت ساله من سه روز هست که مریض شده. علایمشم روز اول سردرد شدید و تب بالا و حالت تهوع بود.دکتر متخصص گفتن گلوش التهاب داره و براش سفکسیم ۲۰۰ هر ۲۴ ساعت یکعدد به مدت هفت روز به همراه قرص سرماخوردگی و دکسترومتورفان( برایسرفه که البته چون سرفه نمیکنه من ندادم.حالا نمیدونمکار درستی کردم یانه؟!) تجویز کردن. حالا پسر سه ساله منم این مریضی رو گرفته و تب و سردرد داره ولی خفیف ترن علایمش.حالا میخوامبدونم لازمه بهش سفکسیم بدم؟ و چه دزی و چه مقدار؟
- شب ادرای
سلام پسر من هشت ساله است یکسال است دوار شب ادارای شده .زیر نظر پزشک سه ماه قرص مینرین ایتفاده کرد در مدت استفاده و تا یک ماه بعد از اتمام قرص شب اداری نداشت .اما مجدد شب اداری شروع شده لطفا راهنمایی بفرمایید
- من کودکم ۱۲ کیلو و ۱۹ ماهشه گفتم ببینم هر چند ساعت چند سی سی بهش بدم
- کتوتفین یا هیدروکسی زین
سلام پسردوسال و نیم دارم دکتر پوست بردم گفت درمانیت پوست داره خیلی صورتشرو میخارونه ولی نمیدونم چی نباید بخوره . شربت کتوتفین بهتره یا هیدروکسی زین؟
- باد معده
باسلام و خسته نبلشید:جناب اقای دکتر:دخترم وقتی تو روز باد معده میکنه،خیلی بو بد میده،یجا میرم بشدت خجالت میکشم بنظرتون چکار کن؟
- التهاب لوزه
سلام،پسر من ۹ ساله است ۵۸ کیلو است،و التهاب لوزه دارد نه تب دارد نه سرفه،فقط بعضی وقتها حالت سردرد و تهوع خفیف دارد و کمی گلویش قرمز شده و بعضی وقتها با اینکه مسواک میزند از دهانش بوی بد می آید .چه دارویی و چه مقدار بدهم؟ از شما بخاطر راهنماییهای خوبتان تشکر میکنم.
- غده زیر بغل کودک
سلام آقای دکتر
دختر سه ساله من زیر بغل سمت چپش یه حالت غده کوچیک داره. خیلی نگرانم. از چی ممکنه باشه؟ - ایا ازیترومایسن ایا برای پایین اوردن تب استفاده میشود؟
سلام ایا ازیترومایسین برای پایین اوردم تب موثراست
- سلام آقای دکتر می تونم ب پسرم ۷ماهشه پودر سنجد بدم آخه چند روزه اسهال هست
میسلام آقای دکتر می تونم ب پسرم ۷ماهشه پودر سنجد بدم آخه چند روزه اسهال هست
- مدفوع
سلام آقاي دکتر دخترم 14ماهشه بيشتر اوقات که غذا ميخوره بعدش زود مدفوع ميکنه يک يا دوبار.علتش چيه؟؟چرا بعد غذا زود مدفوع ميکنه
- قرص یدوکینول برای کودک یکساله بریم یانه
سلام بچمون یکسالشه و حدودا دو هفتس که تب و اسهال داره دکتر برای اسهالش قرص یدوکینول داده هر وعده نصف قرص این قرص خطرناک نیس ؟ عوارضش خیلی زیاد بود بدیم بهش یانه ؟
- شیر نخوردن کودک 5 ماهه
سلام کودک 5 ماهه دارم که تمایلی به شیر خوردن ندارد. در ضمن نوزاد 6 ماه بدنیا اومده لطفا راهنمایی کنید.
- غده پشت گردن
سلام، پسر من 8سالشه دوهفته ایی هست که پشت گردنش تقریبا نزدیک به گوشش یه غده ایی بیرون زده و از روز اول سایزش بزرگتر شده، وقتی فشار میده کمی درد داره، باتوجه به اینکه غده لنفاوی زیر گلوشم خیلی بزرگه بخصوص وقتی با عصبانیت حرف میزنه یا داد میزنه خیلی بزرگتر میشه، دکتر هم بردمش ولی گفته مشکلی نداره، غده لنفاویه و حساس نباشید، اما الان اون غده ایی که پشت گردنش زده نگرانم کرده، لطفا راهنمایی کنید. ممنون
- سرفه شبانه
با سلام.کودک سه ساله ی سرفه ی شبانه شدید داره .بردم دکتر سفکسیم و کلرفنیرامین دادن ولی اصلا تاثیری ندارد.لطفا راهنمایی کنید
- زینک
سلام آقای دکتر خداقوت دختر من ۱سال و نیمه س دکتر ب خاطر اینکه موهاش خیلی کم بود زینک نوشت از ۸ماهگی لیکوزینک منم گاهی بهش دادم موهاش خیلی فرقی نکرده آهن هم سیدرال میدم.دیگه زینک ندم؟ممنونم ازتون خدا حفظتون کنه

