Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چشمک زدن نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد من از ۲م اهگی یه حالت مثل تیک داره که همزمان یک چشمک و گوشه لبش و بالا میبره دلیلش چی هست هر روز این حرکت رو ازش میبینم الان ۳ ماهه هست
- سرفه نوزاد۲ماه و نیمه
سلام.دختر ۲ماه و نیمه ای دارم.چندروزه سرفه میکنه بردیمش دکتر گفته گلو و گوشش عفونت نداره .شربت سرفه هم دادمش ولی فرقی نکرده.
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید بعد از چه مدت لنف نود پشت سر نوزاد برطرف میشه؟ قبلا ازتون سوال کردم در مورد لنف نود به خاطر سرماخوردگی دو سه ماه پیش دوتا لنف نود ریز پشت سرشه گفتید خودش برطرف میشه میخواستم بدونم بعد از چه مدت برطرف میشه؟باور کنید انقد استرس دارم روزی چند بار چک میکنم هنوز برطرف نشدن تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون
- اسهال نوزاد۷ماهه
باسلام وخداقوت پسره هفت ماه دارم که اسهال داره دکتر اطفال بردم پودر کیدی لاکت داده آیا استفاده کنم یاخیر
- مدفوع سبزو خلطی نوزاد پنج ماهه
با سلام، دختر من پنج ماهشه سه هفتس مدفوع سبزو خلطی دفعات زیاد ولی مقدار کم داره حتی شبا تو خوابم مدفوع میکنه قبلا روزی دوبار نهایتا سه بار در روز مدفوع ب رنگ زرد داشته و فقط شیر مادر میخوره ب دو پزشک مراجعه کردم شربت دی سیکلومین دادن تاثیری نداشت و ب متخصص دیگ ای مراجعه کردم قطره را منو فلور دادن ولی تاثیری نداش از مایش مدفوع نوشتن انجام دادیم گفتن خوبه و مشکلی نیس چندتا پودر کدی لاکت دادن ولی بازم فرقی نکرده دلیلش چی میتونه باشه؟ وزن دخترم یکم پایینه باید غذای کمکیشو شروع کنم ولی گفتن صبر کنم تا خوب شه؟ خیلی نگران و زنشم میترسم پایین ترم بیاد وزنش؟؟؟
- شیرخشک
سلام دکتر یه دختر چهار ماهه دارم که تا دوماهگی شیرخشک بیومیل پلاس میخورد چون اضافه وزن داشت گفتن شیرشو عوض کن بیومیل پلاسو عوض کردم نان دادم نان بهش نساخت اونو عوض کردیم بهش سوپرامیل دادیم که به زور میخوره دکتر به دلیل رفلاکسش سیمیلاک کانفورت داد رفلاکس داره اما اصلا بالا نمیاره و وقتی سیمیلاک....میخوره سریع بالا میاره پیشنهاد شما چه شیرخشکیه؟؟؟
- مصرف قطره آدوکید(آ+د)الحاوی برای نوزاد
سلام،وقتتون بخیر.. میخواستم بدونم مصرف قطره آدوکید(آ+د)الحاوی_برای نوزاد دختر باوزن3کیلوبه بالا چه میزان در روز لازم است..
- سلام و درود#
سلام دکتر دخترم ۸ماه و ۲۰روزشه ۷کیلو ۱۰۰گرم وزنشه تولدش ۳۶۰۰ بوده ایا خوبه؟قد ۷۰ سانته تولد ۵۰ سوال دوم اینکه تقریبا ۴باره سرماخورده از پاییز الانم آبریزش سرفه خیلی کم و خشک داره چی بدم برای آبریزشش ؟ قطره آهن و مولتی که باهم در یک قطره باشند معرفی کنید دندان هم درنیاورره
- وزن نوزاد ۶ ماهه
سلام. وقت به خیر. بچم شیر مادر میخوره. وزن تولدش ۳/۷۶۰ بود. وزن پنج ماهگیش شد ۷/۲۸۰ و الان شش ماهش تموم شده و ۷/۷۰۰ وزن داره. وزن گیریش خوبه؟ رفلاکس هم داره.
- تب و بیحالی نوزاد
پسرم سه ماهشه تب میکنه و اسهال هم هست چه دارویی بهش بدم
- گردن نگرفتن نوزاد ۴ماهه
- مریضی
با عرض سلام کوچولو ما ۳۵ روز دارد خیلی نا آرامی میکند شیر درست نمیخورد سلفه عدسه دارد بعد استفراغ میکند وحنجره اش خس خس میکند نظر میاد گلو درد است چه داروی براش بدهم میترسم ببرم دکتر
- اسهال نوزاد
سلام نوزادم ده روزه به دنیا امده الان چند روزه اسهال داره امروز هم دوبار بالا اورد شیرشو چکار کنم؟
- خون
دیدن خون درمدفوع بعد ابنات هم یه۵ ساعت قبل ابنباتچوبی خوردهویکم از اب کلهپاچه
- قارچ
سلام آقای دکترببخشیددخترم درناحیه تناسلی ومقعدش قارچ داره ازمقعدش بادسمال پاک کردم خون اومدآیامشکلی پیش میاد واینکه اگه قارچ توپوستش بمونه چیزی میشه منظورنبرمش دکتریاببرمش خودم میتونم پمادتریاماسولون ان ان بزنم یادسکاری نکنم خیلی عذرمیخوام واینکه پنج ماهشه
- دفع پروتین
- عفونت داخل دهان یا کیست
باسلام وخسته نباشید دختری دارم دوماه و هجده روزشه نزدیکهای یک ماه هست که داخل دهنش کیست در اورده و نمیتونه شیر بخوره اذیت میشه و شروع ب گریه کردن میکنه.پیشه متخصص بردیم میگه گوش سمت چپش عفونت داره. این هیچ تاثیر در شیر خوردنش نداره.پیش گوش و حلق و بینی هم بردیم گفته اگر خوب نشد باید عملش کنیم.شبا تا نیمه شب بیداره و روزها هم بیشتر وقتها گریه میکنه.ی راه حل مناسب بدید ممنون میشم
- عفونت سبزبینی
عفونت سبزبینی و عفونت گلو..شربت آموکسی کلا و کتوفین داد خوب نشده الان۲هفته خوب نشده..داروی درمان بگید
- شيرخوردن در شب
سلام سوال ديكم اينه كه تو شب لازمه بچه رو بيدار كني شير بخوره چون خودش بيدار نميشه ٥ ماهشه
- استفراق نوزاد
باسلام فرزند من 30روزه هستن الان چند روزه وقتی شیر میخوره هراز گاهی استفراق میکنه.نه تب داره نه رنگ مدفوع غیر طبیعیه.تو دوروز دو بار مثلا صب و شب با این فاصله تقریبا استفراق میکنه.ممنون میشم بفرمایین طبیعیه یا مشکل خاصی داره.باتشکر

