Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب نوزاد
با عرض سلام نوزاد ۱۱ ماهه ام با خوردن قطره استامینوفن استفراغ می کنه می تونم قطره رو با شیر خشک قاطی کنم بهش بدم؟
- کولیک
باسلام خسته نباشید نوزاد دوماهه ام کولیک داره باتجویز پزشک از قطره کولیکیز.دایمیتیکون.ایزی کول.پدی لاکت.کولیکید.اهورا نی نی.گل گریپ وکارمینت استفاده کردیم هیچ کدام تاثیری نداشته یه لحظه هم اروم نمیشه همش درحال زور زدنه اروغشوهم میگیرم تاسه چهارتا اروغ نزنه روزمین نمیزارمش شکمش هم خوب کارمیکنه.شیرخشک بیومیل میخوره.ازدلدرد حتی نمیتونه بخوابه توخواب هم زور میزنه دیگه نمیدونیم چیکارکنیم.ممنون
- شیرخشک
سلام آقای دکتر من یه دختر ۷ماهه دارم و از ۴ ماهگی به دلیل بیماری خودم مجبور شدم شیر مادر بهش ندم حالا وزنش کمه میخواستم یه شیرخشک معرفی کنید که واقعا چاق کننده باشه
- لرزش لب و پا
روز ۴۳ روزه لب پاین بچه گهگاهی می لرزه .و هر دو پا بچه هم گهگاهی می لرزه میشه لطفا بگید برای چی هست ؟
- پماد کالامین
سلام آقای دکتر، وقت بخیر، خسته نباشید میتونم از پماد کالامین برای نیش پشه کودک 6 ماهه استفاده کنم؟
- دندان
سلام خسته نباشید اقای دکتر.نوزاد ۵۴ روزه دارم.چند روزیه که جای ۲دندان پایینی به اندازه نقطه سفید شده آفت دهانی نیست.ایا امکان داره به این زودی دندون در اورده باشه؟همش هم میخواد شیر بخوره سینه یا پستونک شیشه رو گاز میگیره.چند روزی هم هست شبها بهانه گیر شده
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- آزمایش خون
سلام نوزاد۴۰روزای دارم که توازمایش خونش هموگلبین ۷،۷بوده گفتن گلبول سفیدخونش پایینه نوتروپنی داره میخواستم بپرسم خطرناکه یانه الان نوزادم دوماهشه حال عمومیش خیلی خوبه چیکارباید بکنم
- کاربرد شربت راسیپ
سسلام باسلام موارد استفاده از شربت راسیپ عوارض و فواید آن چیست و برای رفع حالت تهوع بچه ۱۶ماهه که در اثر درآوردن دندان است چه دارویی توصیه میکنید
- تب
سلام آقایه دکتر پسر سه ماهم صبح تبش37.7بود پاشویش کردم اومد پایین بعدظهر دوباره37.7شد و بعد پاشویه باز اومد پایین عفونت نداره چون تازه ازمایش دادیم من و پدرش ویروس گرفتیم ممکنه از ما گرفته باشه؟ نیاز دارو بخوره؟ یا به پزشک مراجعه کنیم
- پسرم ۴ماهش خیلی سرفه میکنه وصداش گرفته است
سرفه میکنه خیلی صداش گرفته سینه اش هم چرکه
- سوال ازمتخصص اطفال
سلام آقای دکترببخشیدپسرمن ۵ماه ونیمه بردم پیش متخصص اطفال براش آزمایش چکاب نوشت حالاتوجوابدهیش گفته تیروئیدش لب مرزه اقای دکتربه نظرشمابچه من تیروئید داره
- لرزش
سلام آقای دکتر خدا خیر بهتون بده ...پسر ابجیم هشت ماهشه نوار مغزش تشنج نشون داده ازمایش متابولیک براش نوشتن این ازمایش چیه برا چی نوشته میشه و ایا تشنج برطرف میشه ؟؟؟
- سرفه شدید نوزاد دوماهه
سلام آقای دکتر پرسم دونیم ماهشه چند روزه سرفه میکنه خیلی شدید صورتش قرمز میشه شربت ایوارمی براش گرفتم اما انگار نه انگار میشه راهنمایی کنید ممنون
- غذاي كمكي
باسلام.دخترم ٨٥٠٠وزن داره.وزن تولد٤٢٠٠ غذايًكي تا حالا ندادم.رفلاكس و الرژي داره.شيرخشك إي آر مصرف ميكنه.ميتونم فرني برنج درست كنم با شيرخشك؟با شيرخشك إي آر موردي نداره؟ميخام رقيق درست كنم روزي يك قاشق چاي خوري
- کم شدن ادرار نوزاد
دخترم هفت ماهشه از وقتی غذای کمکی بهش میدم ادرارش کم شده.... پوشکشو نگاه میکنم صورتی یا نارجی هم نیست
- تب
سلام آقای دکتردخترم پنج ماهشه تبش ۳۷.۵_۳۸آیاتبش بالاس ببخشیدتب چندباشه بالاس ونیازبه معاینه داره لطفاراهنمایم کنیدممنون میشم
- خون در ادرار نوزاد سه روزه
با سلام و خسته نباشین در ادرار دختر سه روزه من خون دیده شد و اینکه یکمی هم زردی داره خطرناک هست این موضوع ممنون میشم راهنمایی کنین با تشکر از فراوان
- خس خس سینه و خلط گلو
دخترم پنجاه روزشه دوروزه سینش خس خس میکنه و گلوش خلط داره میخواستم بدونم علتش چیه و چجوری درمان میشه؟
- قطره کولیکز
سلام، ممنون از پاسخ تون، روزی دوبار فرمودید قطره کولیکز رو بدم چند قطره بهش بدم؟ درضمن پسرم روزی دوبار قطره پدی لاکت هم میخوره ۵قطره

