Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه کودک
سلام دکترجان خداقوت پسرم دوسال و چهارماه سرماخورده آبریزش بینی داره و خیلی سرفه های خشک داره سینش خس خس نمیکنه چه دارویی تجویز میکنید؟متشکرم
- خس خس سینه
سلام بچه ی من پنج ماهشه سینش خس خس نداره ولی مثل ذوق کردن صدا میده ایا دود سیگار براش ضرر داره
- با سلام پسرم یکسالشه ۱۱کیلونیم هستش روزی چقد سفیکسیم بدم
- نوزادنارس
سلام نوزاد هفته ۳۰ بدنیا امده باوزن ۱۳۰۰ گرم دختر... ۲۳ روزه تو NICU بستریه تو این مدت وزن اضافه نکرده همچی خوبه نرماله فقط وزن اضافه نمیکنه مشکلش چیه ؟ ایا طبیعیه؟
- غذای کمکی
آیا میتوان ب نوزاد هشت ماه جو پرک داد؟
- پودر کیدی لاکت
سلام ببخشید. من بچم 5ماهش هست. الان دوهفته هست اسهال داره وسفیکسیم هم خورده اماهنوز اسهال داره ایا پودر یا قطره کیدی لاکت خوبه بش بدم اگر عفونت یا ویروس باشه واین قطره بدم اشکال نداره وچقدر باید بهش بدهم؟ ممنون
- مکمل برای ورن گیری
سلام خسته نباشید آقای دکتر ورن گیری دخترم از ۶ماهگی خیلی کند شده و نمودار رشدی افت کرد ه مشکل خاصی نداشت در آزمایشات فقط الرژی پروتین گاوی و گندم داره که کمی رعایت می کنیم علایمی نداره دکتر براش رسیورس جونیور یا پدیا شور معرفی کرده حالا سوالم اینه پدیا شور تو بروشورش نوشته ۲سال به بالا اما دختر من ۱۴ ماهه اس میشه بهش داد ؟ اینا باتوجه به الرژی که داره موثر هستن ؟
- ادرار
سلام آقای دکتردخترم دوماهشه ادراراسهالي سبزميکنه مشکلی دارد..
- ورم پا بعد از واکسن دوماهگی
با سلام. آقای دکتر واکسن ۲ ماهگی دخترم رو زدیم. بعد از یه هفته متوجه شدم پایی که واکسن زده از زانو به بالا، یعنی کل ران پا نسبت به پای دیگر متورم است. باید چه اقدامی انجام بدم. علائمی مثل تب ، درد و قرمزی ندارد. ممنون میشم کمکم کنید. خیلی نگرانم
- شیردهی
باسلام بنده در دوران شیردهی هستم و خیلی لاغرشدم هرروزم لاغرتر میشم میخواسم ببینم ایا باتوجه به لاغرشدنم وضعیف بودنم شیرم ویتامین های موردنیاز فرزندم را داره یا باید بهش شیرخشک کمکی بدم نوزادم هشت ماهشه روزی سه الی چهاربار هم غذای کمکی بهش میدم ولی ازان جای ک غذای اصلیش الان شیر ایا احتیاج هس شیرخشک بدم ؟
- شربت دکسترومتورفان برای فاویسم خوبه یا ن
- یبوست
سلام.وقت بخیر.دخترم ۲۶ ماهش از وقتی شیرخشک رو قطع کردم و شیر پاستوریره میدم یبوست داره شربت لاکساپلاس میخوره خوبهولی ۳ روز شکمش کار نکرد شیاف گلیسیرین استفاده کرد کار کرد.میشه به جای شیر پاستوریزه شیر سویا بهش بدم؟
- سلام پسرم ۶ماهه گفتن شربت دیفن هیدارمین و اموکسی سلین بده خطرناک نیست
- شنوایی سنجی
سلام خسته نباشیددخترم 5 ماه است بعد سرما خورد بعد مصرف دارو شنوایش مشکل پیدا کرده به صدا عکس العمل نسون نمیده
- شکم دردکودک
سلام اقای دکترخسته نباشین دخترم 4سالشه از تابستان اسهال واستفراغ ومخصوصاشکم درد.خوب میشدو بازم شروع میشدالان ی چن روزیه بازم شکم دردداره بااسهال ولی اسهالش کمه بردم دکترامپول وشربت کوتریموکسازول سونو هم انجام دادموگفته ویروسه بنظر شماچ دارویی بدم خوب شه ایاخوب میشه خیلییییی نگرانم ممنونم
- رفلاکس نوزاد
سلام آقای دکترخسته نباشیددخترمن ۴ ماه ونیمه هس بعضی اوقات شیرکه میخوره یکم بالامیاره.به نظرشمامیتونه رفلاکس باشه
- سرفه نوزاد
نوزادام سه ماهه یکی دوهفتس نه تب داره نه آبریزش ونه علامت دیگه ای از سرما خوردگی ولی سرفه وادسه پشت سر هم میکنه بهش دارو چی بدم
- قد کوتاه
سلام و خسته نباشید آقای دکتر عزیز و مهربان، پسرم ۲ سال و دو ماه داره با وزن ۱۳ کیلو و قد ۸۷ بهداشت بهم گفت قدش کوتاهه، الاتم بخاطر کرونا میترسم بیارمش مطب شما ، خیلی قدش کوتاهه،؟
- سوال از متخصص اطفال
سلام لثهکودک یک ماه است که متورم شده ولی دندان کودک نمیروید قسمت لثه مثل ابسه شده است
- الرژی
سلام اقای دکتر دخترم ۱۹ ماهشه شبا اصلا نمیخابه همش گریه میکنه روی صورت و پشت گردنش هم جوش میزنه بعضی وقتا لبینات هم ک میخوره مدفوعش مخاطی و اسهال میشه میخاستم ببینم ایا الرژی داره چ داروی برای الرژی خوبه ممنون

