Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۷ساله با وزن ۱۹ کیلو
- ناتوانی راه رفتن
دخترم ۳سالشه نمیتونه راه بره تعادلشو ملا نمیتونه حفظ کنه هم رو دستان
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام خسته نباشید جایگزین شیر خشک نان اچ دو چی خوبه برای پسرم آخه هیچ کدوم داروخونه ها ندارن .کدوم شیر خشک اچ آ خوبه؟؟؟
- درمان
باسلام دخترم چهارسالشه و ۱۸ کیلو وزن داره حدودا ده روز پیش بیمار شد دکتر براش اموکسی سیلین ۲۵۰ هر ۸ ساعت ۱۰سی سی نوشت ولی با مصرف این دارو خوب نشد و دوباره سرفه های شدید و خشک داره با ابریزش بینی خواستم بدونم اگه بخوام سفیکسیم ۱۰۰ به دخترم بدم مشکلی نیس ؟ وابنکه به چه میزان و با چه فاصله زمانی؟
- تفسیر آزمایش s/e
سلام وقت بخیر دختر من چند روز اسهال داره و کمی هم تب داسته نتیجه ازمایش s/e برای گلبول قرمز rbc 1-2 زده ممنون میشم بگین این مقدار نرماله یا خیر؟؟؟
- بی قراری و غذا نخوردن دختر 20 ماهه
با سلام و احترام
دختر 20 ماهه ای دارم که حدود ده روز است که ضمن زدن انگشت به ناف خود با کنار زدن لباس به این کار اقدام می کند اشتهای خود را نیز از دست داده است و در طول ده روز لاغر شده است پیش دکتر متخصص کودکان بردیم ویتامین دی 3 فروگلوبین و ویتازینک (مولتی ویتامین + کلسیم + زینک) تجویز کرده که استفاده می گردد اما بهبودی حاصل نشده و مدام بیقراری می کند. علت چیست؟
- مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای نوزاد ۵۷روزه
نوزاد راختنه کردیم دکتر سفیکسیم ۱۰۰تجویز کرد نمی دونم دوزوتعداد دفعات وچندروز بهش بدهم
- کودک
- اسهال سبز رنگ
سلام آقای دکتر پسرم سه سالشه تب شدید و اسهال سبز رنگ داره و خیلی باحاله میل به خوردن غذا ندارن.
- کرفی
سلام پسرم ۵ سال است با ۱۷ کیلو وزن، سرما خورده شربت نوتادین و پلارژین میخوره بینی اش کیب شده شما فرمودین اسپره نانوکس بگیرم خلط هم داره دکتر جان چی بگیرم ؟ آقای دکتر زود بیاین مطب ، ممنون
- شیر نخوردن
سلام خسته نباشید پسرم از چهار ماهگی شیر خیلی کم میخوره شیر خشک هم بهش میدم الان رفته تو شش ماه ولی وزنش با چهار ماهگی فرقی نکرده دکترم بروم میگه رفلاکس معده داره کپسول با پدی لاکت بهش دادن الان وزنش ۷ کیلو چکار کنم خیلی نگرانم
- قطره آ د
سلام خداقوت قطره آد پدیا بست بهتره یا آدسول؟
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- درمان سرفه خلط دارکودک
سلام پسرم ۱۱سالشه سرفه های خلط دارمیکنه شباچه دارویی بهش بدم خوبه؟
- قد
سلام. دختری چهار سال و نیمه دارم ک قدش خیلی کوتاهه از هم سن و سالها ک هیچ حتی از بچه های ک چند ماه ازش کوچیکترن کوتاهتر هست.چندین بار دکتر بردمش آزمایش گرفتن ازش گفتن خوبه فقط ی کم کم خونه قد من ۱۶۰ و پدرش ۱۷۲هس قد تولدش ۴۴و هشت ماهه بدنیا اومد قد خاله و داییش ویکی از عموهاش بلنده بقیه تقریبا کوتاه هستن بنظرتون باید چکار کنم قد الانش ۱۰۳هس
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام پسر من الان هفت ماهشه هنوز هم بی قراره موقع خواب شب هر نیم ساعت تا یک ساعت بیدار میشه گریه میکنه بعد باز میخوابه چکار کنم خوابش خوب بشه البته چند بار دیدین هورامانی بهش دادم یک دو ساعت خوابیده باز بیدار میشه لطفا راهنمایی اندیشید وشیر خشک و غذای کمکی هم بهش میگم میخوره شب زیرش هم تمیز و دمای یکسانی داره چکار کنم
- یبوست
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۲۶ ماهشه الان ۷روزه مدفوع نکرده یبوست داره میخواستم بدونم چه شیافی میتونم استفاده کنم یاچه شربتی
- میزان دارو
ببخشید من دخترم دکتر الرژیش بهش فارماتین 643داده سه سی سی وزنش هم بیست کیلو هست میخواستم بدونم کم نیست سه سی سی سه روز هم هست تب داره ممنون میشم راهنماییم کنید
- تداخل دارویی
با سلام ببخشید پسرم ا/۴ قرص اریپیپرازول رو مصرف میکنه سرفه شدید داره دکتر براش امپول سفتی و بتا و قرص مونتولوکاست و سیتریزین و شربت کواموکسی کلاو ۶۴۰ و اسپری سالبوتامول و کاتوسین پلاس نوشته خواستم بپرسم این داروها با اریپیپرازول تداخل ندارند؟همه رو میتونم استفاده بکنم؟
- دندان قروچه
سلام خسته نباشید جناب دکتر پسرم مدتیدندان قروچه میرد یبوست همیشکیداره آزمایش خون مدفوع دادم نرمال بود علت دندان قروچه چی هستش استرس میتوان دلیلش باشه ویکم ناروای داره از چیزی ترسید از دوسالگی اینطور شده وحدود ۶ماه دندان قروچه دارد چه کنم به چه متخصثی مراجعه کنم سپاس

