Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
ببخشید من تا الان به دخترم شیر خشک ببلاک میدادم یکسال و ۴ ماهشه شیر خشکش پیدا نمیشه چی جایگزین کنم که معدش بهم نریزه ببلاک خیلی خوب بود ممنون میشم راهنماییم کنید
- با عرض سلام و خسته نباشید اگه لطف کنید و جواب بدین ممنون میشم من روز دوشنبه ۱۹ واکسن ۱۸ ماهگی پسرم رو زدم تا ظهر خوب بود ولی بعد تا این لحظه آروم و قرار نداره غذا که هیچ خوابم نداره آبریزش بینی همداره و یکی دو بارم استفراق…پیش دکترم بردم فعلا هیچ فرقی نکرده دارم از نگرانی میمیرم خواستم بدونم این شرایط عادی یا برای پسر من مشکل داره
سلام خسته نباشید آقای دکتر دخترم از ظهر آبریزش بینی داره احتمال داره که سرماخورده باشه
- سرفه
سلام پسرم ۷ساله دارم مدت سه هفته است که سرفه میکند دو بار دکتر بردیم ولی خوب نشده وسرفه می کند شربتهای که تجویزشده سالبوتامول پدیکاف ومنتول وفا آموکسی بی دی وقرص جوشان موستیل۶۰۰
- سفیدی ناخن
سلام اقای دکترخسته نباشید دخترم ۲ سالشه ناخنش سفیدی داره ایامشکلی داره چی بهش بدم ممنون
- باتری
سلام الان دوروز گذشته مشکلی نداشته بازم باید مراجعه کنم به متخصص گوارش الان پنجشنبه جای مطب باز نیست
- مبندازول
سلام وقت بخیر پسر ۵ ساله دارم . کمی مقعدش میخارید قرص مبندازول ۱۰۰ خریدم نحوه استفاده اش هر ده روز یک عدده ؟
- سرما خوردگی
باسلام دخترم یک سال وسه ماهشه . از دیروز تا حالا سرفه خلط دار گاهی اوقات عطسه و موقع خواب وشیر خوردن گرفتگی بینی و خر خر میکند لطفاً ما را راهنمایی کنید با تشکر
- آسم و آلرژی
سلام وقت بخیرپسرم ۷ماهشه حدوددوهفته سینش خس خس میکنه ووقتی سرفه میکنه خلط داره سینش ولی تب نمیکنه وشیرشم خوب میخوره دکتربردم میگه یکم گوشش عفونت داره وآلرژی داره بهش شربت خشک کننده وسالبوتامول واسپره بینی داده میخواستم ببینم شربت سالبوتامون واسه بچه ضررنداره
- مشکل کبدی
آقای دکترمیشه لطف کنید بگید برای اینکه کودکی در شروع سیروز کبدی باشه آیا فقط بالا بودن اندک آلکالین فسفاتاز دلیل اون هست یا باید سایر آنزیمهای کبدی هم بالا بره مقدارش؟ alt و ast هم باید بالا بره بالطبع؟
- سلام پسرم فاویسم دارد و 17 ساله دارد واکس کرونا می تواند بزند عوارض و ضرر ندارد لطفا راهنمایی کنید
- خلط گلوی کودک
سلام آقای دکتر پسر من ۱۸ماهشه سرماخورده خلط پشت گلو داره و به هیچ وجه شربت نمیخوره بالا میاره شربت میدیم.آمپول بتامتازون براش خوبه بگیرم برای التهاب گلوش و خلط گلوش.ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرفه
سلام اقای دکتر دوروز پیش پسرم چهارو نیم ساله هم ابریزش داشت الان سرفه داره پلارزین داده بودم بهش الان سیموسپان بدم یا برم هگزین و هانی تیم؟
- سرفه
سلام پسر من ۹ ماهشه و این یک هفتس که آبریزش بینی داره از قطره سدیم کلراید استفاده میکنم ولی فایده نداره و الان علاوه بر آبریزش بینی سرفه شدید هم داره من چه دارویی برای اون استفاده کنم
- مقدارمصرف آزیترومایسن برای کودکا
باسلام.کودک دوساله باعلایم خس خس سینه وگلودرد دارم.دکترآزیترومایسین 200داده.وزنش ده کیلوعه.چه مقداردرروزبایدشربت بدم
- تب مداوم
سلام ۳روزه بچه۵ سالم تب داره استامینوفن و آزیتروماسین دادیم تبش میره و برمیگرده فقط سر و دستهاش زیاد گرم
- آزمایش مدفوع کودک 2ساله
سلام و خسته نباشید،اقای دکتردر آزمایش مدفوع پسرم consistency:loose w.b.c 2-4 و بقیه موارد not seen،جواب آزمایش چه طوره؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- تاول سوختگی
با سلام. پسر ده ماهه ام متاسفانه انگشت اشاره دستش بخاطر فرو کردن داخل نان داغ تازه از تنور نانوایی درآمده تاول زده بنظر نمیرسه که درد داشته باشه چون با انگشتش غذا میخوره یا بازی میکنه و قرمزی یا علامت دیگه ای نداره فقط اندازه تاول یه کمی بزرگ هست یعنی خیلی مایع داخلش هست میخواستم بدونم اقدام خاصی برای تاول نیاز هست؟ آیا حتما باید به پزشک مراجعه حضوری داشته باشم یا صبر بدم تا خودش خوب بشه؟
- اسهال شدید کودک چهار ساله
با عرض سلام و خدا قوت خدمت شما آقای دکتر عزیز دخترم ۴.۵ سالشه و پنج روزه که اسهال شده .اوایل روزی یکبار دفع اسهال داشت و شدید نبود اما روز سوم صبح ناشتا صبحانه نخورده اسهال شدید داشت و کمی استفراغ کرد. دکتر اطفال بردم شربت کوتریکسول هر ۱۲ ساعت ۷ سی سی. و قطره دایمتیمکس هر ۶ ساعت ۲۵ قطره داد و امپول ضد تهوع اما الان بعد دو روز هنوز اسهال شدید داره روزی چندین بار اما بالا نمیاره حالا نمیدونم چیکار کنم سیب زمینی و تخم مرغ پخته هم نمیخوره یا کم میخوره و فقطططط میوه میخوره. لطفا بفرمایید من باید چیکار کنم اینم عرض کنم که بهش شربت آدی ژل اس برای ترش کردن معده ش و فرو گلوبین میدادم که دکترش گفت اینها رو قطع کن بعدا که اسهالش خوب شد بهش بده.
- شربت سفکسیم
برای اسهال عفونی بچه 2ساله شربت سفکسیم خوبه؟
- تب و دندان در آوردن
سلام پسرم سه سالشه و لثه های آحرش دوتا بالا و دوتا پایین ورم داره ۳ روزه و اینکه در طول ۳ روز تب داره و هر مسکنی سر ساعت میدم فقط تبش میاد پایین ولی قطع نمیشه چیکار کنم ممنونم جواب بدین

